Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
MacZibit

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Hoi Maartje,


  • Wellicht een overbodige vraag gezien de actie-info post van BasT op pag.1 mbt de Red/Red Plus abonnementen die onder deze actie vallen maar ik hoor ook conqrete berichten dat Red Super evt tot de actie mogelijkheden behoren tenminste als ik Stevie in één van haar posts mag geloven!
  • De actie geldt toch voor Red abonnementen mét toestel alswel Sim-Only ?......
Kind regards,

MacZibit

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
...even een kleine aanvulling op de vorige post in het kader van duidelijke communicatie van moderatoren naar bezoekers.......
Pagina 8, post 159


LuukNL schreef:
Fijn dat jullie er weer zijn.

Ik wil graag weten of bij de openingsacties ook zakelijke abonnementen kunnen worden verlengd?
Hi Luuk,

Ik ben het gaan navragen en moet je helaas teleurstellen, deze actie geldt alleen voor Red en Red Super consumer abonnementen. Dus als je hiernaar wilt verlengen, dat kan, maar de zakelijke varianten zijn helaas niet in deze actie opgenomen.
Gr.

Stevie

Community Manager


"We do not have a choice on whether we DO social media, the question is how well we DO it"

zei Stevie.....

Kortom welke Red abonnementen maken nu wél deel uit van deze overmatig duidelijk gecommuniceerde actie?!
Graag een stuk duidelijkheid voordat mensen voor niets aansluiten in de massa hysterie...

vedi

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor jullie reacties!

Graag ook een reactie van moderator(MaartjeP).
MacZibit

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Wil je zinnige info, reageer dan vooral op posts van VODAFONE moderatoren en vergeet al die " ROEPTOETERS " die in 95% van de gevallen niets zinnigs te melden hebben...
patrickt35

Gedreven Meedenker
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
@MacZibit

Inhoudelijk voegt jouw post ook zeer weinig toe aan deze thread.
MacZibit

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Het aan de kaak stellen van inconsistente informatie uit monde van VF moderatoren lijkt me zinvol genoeg...
Laat een ieder die "betrouwbare" informatie van belang vindt z' n voordeel ermee doen
, dus....
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@ MacZibit

Het antwoord op jouw vraag voor welke abonnementen de actie wel en niet geldt, heb je van mij gisteren al gekregen. En 100% juist! Is ook niet zo moeilijk want het antwoord op die vraag is al op talloze plaatsen in dit en andere fora terug te lezen! Dat jij 't alleen gelooft als iemand van VF het je vertelt... ligt volgens mij meer bij jou dan bij andere forumgebruikers.
Neemt niet weg dat er inderdaad ook wel 'ns onzin wordt geroepen, maar je hebt nu al meerdere keren een vraag gesteld waar je het antwoord al aan 't begin van dit forum had kunnen vinden... van VF zélf!
330d

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Mods,

Mijn abo is per 10 juli afgelopen, als ik verleng wanneer gaat dit in? Betaal ik tot 10 juli mijn huidige abo bedrag of per datum wanneer ik het verleng het nieuwe abo bedrag?
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
330d schreef:
Beste Mods,

Mijn abo is per 10 juli afgelopen, als ik verleng wanneer gaat dit in? Betaal ik tot 10 juli mijn huidige abo bedrag of per datum wanneer ik het verleng het nieuwe abo bedrag?
Het hangt er een beetje vanaf waar je mee verlengt. Als vuistregel kun je aanhouden:


  • Verleng je met een abonnement waar een nieuw toestel bij zit, dan wijzigt je abonnementsvorm direct.
    Je nieuwe toestel is onderdeel van de aanbieding dus vandaar dat we binnen je huidige contract de abonnementsvorm wijzigen. Je krijgt je toestel dan tenminste nu ipv de tiende juli.


  • Verleng je met een Sim Only abonnement, dan loopt je oude contract ongewijzigd door en wijzigt je abonnementsvorm zodra je nieuwe contract ingaat
330d

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wil idd verlengen icm nieuw toestel, ik heb nu nog een oude 275 abo. Maar betaal ik dan wel of niet dubbele abo kosten?
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
@BasT
Dat verhaal heb ik nog nooit meegemaakt bij verlengen. Altijd ging het nieuwe abonnement in op de datum van het aflopen van de oude. Anders is het natuurlijk geen verlengen maar aanpassen met een looptijd van 28 i.p.v. 24 maanden.

Ik heb het nieuwe contract niet bij de hand, maar daar staat gewoon: ingangsdatum 3 juli 2013. Tegen die tijd krijg ik ook pas de MultiSim die bij het Super abo hoort.
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Als je verlengt krijg je geen dubbele kosten. Je betaalt tot het moment dat je verlengt je oude abonnementskosten en vanaf de verlenging je nieuwe.

De enige manier waarop je dubbele kosten zou krijgen is als je naast het nummer dat je nu al hebt een extra nummer neemt. Maar dat was dan neem ik aan bewust 🙂
330d

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
BasT schreef:
Als je verlengt krijg je geen dubbele kosten. Je betaalt tot het moment dat je verlengt je oude abonnementskosten en vanaf de verlenging je nieuwe.

De enige manier waarop je dubbele kosten zou krijgen is als je naast het nummer dat je nu al hebt een extra nummer neemt. Maar dat was dan neem ik aan bewust 🙂
Aha, dus in mijn geval stel dat ik morgen in emmeloord met de aktie meedoet dan gaat die morgen gelijk in en mijn oude abo stopt dan meteen. Looptijd is dan vanaf morgen 24mnden ipv 10juli+24mnden.
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
Dat komt niet overeen met wat je zelf neerzet:

Verleng je met een abonnement waar een nieuw toestel bij zit, dan wijzigt je abonnementsvorm direct. Je nieuwe toestel is onderdeel van de aanbieding dus vandaar dat we binnen je huidige contract de abonnementsvorm wijzigen. Je krijgt je toestel dan tenminste nu ipv de tiende juli.

Lijkt me dat dit dan niet klopt. Verlengen hoort pas in te gaan op het nieuwe moment. De telefoon krijg je dan eerder omdat je toch al 'binnen' bent als klant. Althans, zo is het altijd gegaan en zo is het bij mijn contract ook gegaan (lijkt me :P). In MyVodafone staat nog braaf mijn BSW abo. Ik heb ook een 24 maanden abo afgesloten per juli (verlengdatum) en niet een (in mijn geval) 26 maanden abonnement.
MacZibit

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
@BasT

Doet Red Super Sim-Only nu wel of niet mee met de actie...

Alvast bedankt voor je respons
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
SenorSjon schreef:
@BasT
Dat verhaal heb ik nog nooit meegemaakt bij verlengen. Altijd ging het nieuwe abonnement in op de datum van het aflopen van de oude. Anders is het natuurlijk geen verlengen maar aanpassen met een looptijd van 28 i.p.v. 24 maanden.

Zo werkt het inderdaad, daarom heb ik het ook over het aanpassen van je abonnementsvorm ipv het verlengen van je contract. Als je verlengt dan gaat je nieuwe contract in alle gevallen in na het aflopen van je oude. In jouw geval 3 juli.

Wat wijzigt is de abonnementsvorm die je binnen je lopende contract hebt. Dus de abonnementsvorm die je nu hebt veranderen we naar je nieuwe abonnementsvorm en de kortingen, toestelaanbieding etc die er bij horen worden alvast doorgevoerd. Vandaar dat je nu alvast je toestel krijgt en ook de bijhorende kosten betaalt.

Om deze vraag vast te beantwoorden: als je bang bent dat je over de laatste 4 maanden van je nieuwe contract "teveel" betaalt: ook die kan je weer vroegtijdig verlengen 😉

Houd er trouwens wel rekening mee dat deze regel niet in steen gehouwen is. Als mijn collega in de winkel het iets anders voor je doorgevoerd heeft dan is dat zeer zeker mogelijk.

@MacZibit: Sim Only Super is ook een Super, dus ja 😉
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
Maar, je kan maar 60 dagen van tevoren transporteren. Ik weet niet of ik over twee jaar weer drie uur voor de deur ga staan. 😛

Waarom krijg ik dan niet gelijk de MultiSim bij een super abo mee als dit het geval is? Ook staat op mijn contract (terecht!) dat het nieuwe spul 3 juli ingaat. Ik zou ook niet anders willen.
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
SenorSjon schreef:
Ik weet niet of ik over twee jaar weer drie uur voor de deur ga staan. 😛

Haha, waarom niet? Wat je bespaard hebt verdien ik niet in drie uur hoor.
(nouja, ik verdien het wel maar ik krijg het niet :D)
MacZibit

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
@BasT

THNX voor je duidelijke verhaal...
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
Duidelijk op zich wel, maar zijn laatste stukje laat toch weer voer voor discussie open. 😛

Houd er trouwens wel rekening mee dat deze regel niet in steen gehouwen is. Als mijn collega in de winkel het iets anders voor je doorgevoerd heeft dan is dat zeer zeker mogelijk.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic