Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
superjahe65 schreef:
dankje wel voor je antwoord stevie , heb geluk dat ik wel kan verlengen alleen nu nog toestel vinden wilde graag de s4 maar die is erniet meer
Nope 😞 helaas niet, ging erg hard en ze zijn nog niet heel goed leverbaar.
Zelfde met HTC One, maar daar zijn er wel nog van binnengekomen.

Ach heel eerlijk, de S3 doet echt niet onder voor de S4 hoor, het zijn een paar extra trucjes op de S4 die het leuk maken, maar ik heb zelf een S3 en ik denk niet dat ik ga switchen (S4 kost namelijk genoeg).
superjahe65

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
stevie dus de s3 is erwel volop dan en jij zou die me aanraden dan inplaats van de s4
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
iRoshelle schreef:
Zijn ondertussen nummertjes uitgedeeld. 250 kaartjes daarna 'pech gehad'.
Dan wordt er misschien met groepen van 250 gewerkt of zijn er 250 kaartjes, maar er is geen limiet op het aantal aansluitingen. Er is eerder een gerucht geweest dat er maximaal 250 aansluitingen per dag werden gedaan, maar dit is dus niet waar, denk dat mensen die gisteren zijn geweest dit ook kunnen bevestigen.


FF86

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik heb op dit moment een zakelijk abonnement, dat heb ik ooit zo afgesloten, maar heb geen bedrijf.
Heb het zakelijke abonnement dus gewoon als particulier. Is er dan een probleem met deze actie?

Kan je anders ook gewoon een nieuw abonnement afsluiten en mijn oude zakkelijk opzeggen, die loopt af voordat ik van deze actie gebruik ga maken. Ik laat hem dan gewoon doorlopen totdat ik aan deze actie meedoe. En kan ik dan ook mijn nummer behouden?

Veel vragen, hopelijk een antwoord 🙂


iRoshelle

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
De kaartjes zijn per persoon uitgedeeld door een medewerker met de mededeling dat het hierna over is.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
superjahe65 schreef:
stevie dus de s3 is erwel volop dan en jij zou die me aanraden dan inplaats van de s4
Ik denk dat de S3 er wel zal zijn ja. Die is goed leverbaar.
Het grote verschil met de S4 zijn een aantal opties, zoals het scrollen met de ogen, filmpje pauzeren wanneer je wegkijkt, een aantal cameraopties (foto maken aan 2 kanten tegelijk, meerdere foto's samenvoegen tot 1) het uiterlijk is ietsje anders, maar verder ben ik niet op de hoogte van hele grote veranderingen.


iRoshelle

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Don't shoot the messenger, geef alleen door wat de Vodafone medewerkers ons vertellen.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
We shooten je niet hoor iRoshelle;). Goed dat je ons op de hoogte houdt!
goochem

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hi Stevie,
Zou een abbo met s3 dan 24,50 kosten, want ik zie op de voda site dat die €49 kost normaal?
Of kosten alle abonnementen nu €32 in de actie? Vast niet lijkt me.

Groet


Stevie schreef:
Ik denk dat de S3 er wel zal zijn ja. Die is goed leverbaar.
Het grote verschil met de S4 zijn een aantal opties, zoals het scrollen met de ogen, filmpje pauzeren wanneer je wegkijkt, een aantal cameraopties (foto maken aan 2 kanten tegelijk, meerdere foto's samenvoegen tot 1) het uiterlijk is ietsje anders, maar verder ben ik niet op de hoogte van hele grote veranderingen.



superjahe65

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
stevie weet jij hoelaat ze morgen open gaan in capelle
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hi goochem,

De actie is 50% korting op het abonnement voor 24 maanden. Als je een abonnement kiest van €49,- wordt dat dus €24,50 per maand. De toestelprijzen durf ik je niet met zekerheid te zeggen, de meeste toestellen zijn gratis maar vraag dit even na bij de winkel:).
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
*UPDATE

Goeiemorgen!

Daar ben ik weer! Hierbij even een nieuwe update over de winkel in Capelle:
In Capelle is de HTC One uitverkocht. De rij is gesloten en de verwachting is dat de achterste in rij om 21:00 geholpen wordt.
peterhendrick12

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Annabella en Stevie.

Weten jullie wanneer de winkel in Den Haag morgen open gaat ?

Groet,
Peet
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@superjahe65,

Je kunt de reguliere winkeltijden aanhouden. Dit betekent dat de winkel op zaterdag om 9:30 uur open gaat. Check ook even deze link: http://voda.fo/ne/9wtxp
superjahe65

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
annabelle vraagje hoe laat zijn ze morgen in capelle open
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@peterhendrick12

Check de link in m'n antwoord naar superjahe65;)
francobanco

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Anabelle, je zegt de meeste toestellen zijn gratis maar moet je van de vodafone site uitgaan en dan 50% korting berekenen?
Ergo de toetselprijzen blijven het zelfde als op de site?
de HTC One kost bij mijn abbo keuze 149 dat bedrag blijft hetzelfde ?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi francobanco,

Lees even goed wat ik heb geschreven:

'' De actie is 50% korting op het abonnement voor 24 maanden. Als je een abonnement kiest van €49,- wordt dat dus €24,50 per maand. De toestelprijzen durf ik je niet met zekerheid te zeggen, de meeste toestellen zijn gratis maar vraag dit even na bij de winkel:). ''

De toestelprijs heeft dus niets met de 50% te maken;). Dit geldt voor het abonnement dat je afsluit.


@ de rest: Hoe gaat het daar in de rij? Zijn ze al met koffie langs gekomen? Ik lust inmiddels ook wel een bakkie;)!
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
Geen iPhone 32GB meer in Den Haag... heb dus de 16GB genomen. Kan ik nu mijn gesealde 16GB alsnog in een ander filiaal omruilen (met de gebruikelijke bijbetaling natuurlijk) voor een 32GB-versie?
iRoshelle

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Thee en water, ik kan de winkel al zien, gelukkig!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic