Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ik zal het even voor je navragen Wendy, ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken 🙂

Update Harderwijk: Vanochtend stond er een kleine rij, inmiddels zijn de dranghekken weggehaald, het loopt wel goed door 🙂

Voorraden Harderwijk:
Samsung Galaxy S4 zwart en wit: ruim op voorraad
iPhone 5 16gb zwart en wit ruim op voorraad
HTC one zilver: ruim op voorraad
HTC one zwart: op voorraad
Samsung Galaxy s3: op voorraad

Verder is er nog een brede keuze uit diverse andere toestellen, maar hiervan is de voorraad kleiner

Remember: op=op 🙂

Ik hoop snel met een update over Zwijndrecht te kunnen komen!
anoesjj

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ok dus eerder dan 9u er zijn heeft geen nut? (zaterdag)
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
Er komt bijna geen hond meer op af, dus maak je niet teveel zorgen.
Kelly25

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De dag is inmiddels al bijna om weet iemand onderhands al iets over de drukte en belangrijker: de voorraad in Zwijndrecht ????alvast bedankt
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hallo allemaal!

Even een update over de winkelopening in Zwijndrecht! 😄 De iPhone 5 16GB zwart en wit, HTC One zwart en wit en de Galaxy S4 zijn voldoende op voorraad! Ook staat er momenteel geen rij dus je bent waarschijnlijk snel aan de beurt. Mocht er iets veranderen dan horen jullie dat natuurlijk meteen!
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Update Harderwijk:
Samsung Galaxy S4 wit en zwart: Ruim op voorraad
Iphone 5 16gb Wit en zwart: Ruim op voorraad
Htc One Zilver en Zwart: Op voorraad

Verder zijn er nog diverse andere soorten toestellen, van iPhone tot Sony maar deze zijn minder op voorraad.

Op = op 🙂
Ferdi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op de homepage van Vodafone kun je een iphone 5 icm een RED D abonnement. Je betaalt dan niks voor de telefoon, 6 maanden 50% korting op je abonnementsgeld (dus €29,-) en de resterende 18 maanden de volle mep €59,-
Is het ook mogelijk om deze combinatie bij de openingsactie te doen? Hierbij is de telefoon namelijk gratis... Het gemiddelde maanbedrag berekend over de 24 maanden van het contract komt dan aanzienlijk lager uit.

Zou een vodafonemedewerker me dit kunnen vertellen?
Loesje123

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Mijn huidige Vodafone ab loopt binnenkort af. Ik wil het graag verlengen met een Sim Only abonnement voor 1 jaar. Over welke periode krijg ik dan korting als ik deze tijdens de Openingsactie in een van de nieuwe winkels verleng?
Dank vast!
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Ferdi, bij de openingsactie krijg je het toestel ook gratis dus ik denk dat het dan voordeliger is om hem in de openingsactie te bestellen.

Loesje123: je kunt alleen een Sim Only voor 2 jaar afsluiten met korting bij deze actie. Je krijgt dan 1 jaar korting.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi all, hierbij een update over de voorraad van de Vodafone winkel te Harderwijk:

De meeste toestellen zijn ruim voldoende op voorraad. In ieder geval de meest verkochte toestellen zoals de iPhone 5/4S, Samsung Galaxy S4, HTC One etc.

Alleen de Nokia Lumia 820 en de iPhone 5 32GB Wit zijn uitverkocht.

Zodra er meer info bekend is horen jullie weer van ons!
psvu2

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Vraag:

wil as vrijdag naar ridderkerk, maar als ik nu verleng naar een Red (49€) icm iPhone betaal ik dan:
1e 12mnd: 24,5€
2e 12mnd: 49€
iPhone 16gb gratis

of

1e 12mnd 24,5€ + 7.50€(voor iPhone)
2e 12 mnd 49€ + 15.€(voor iPhone)

betaal ik dan alsnog voor de iPhone

alvast bedankt,
Suzan03

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste vodafone medewerker,

vanaf 4 juli gaat de actie in Ridderkerk in. Weet iemand hoe het hier staat met de voorraad van de Iphone 5 wit? En hoelang de wachttijd ongeveer zal zijn in de middag? Bij de openingsacgtie is het toch zo dat je de Iphone dan gratis krijgt en de gehele contractduur (24 maanden) 50 % korting??

Alvast bedankt voor de informatie!

Groetjes Suzan
psvu2

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
@Suzan03 sowieso niet 24 maar slechts 12 mnd en ik denk dat je de 7,5/15€ p/mnd nog steeds moet betalen voor je iPhone (zie mijn vraag)
ufm

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag,
kan iemand in Ridderkerk aangeven hoe de voorraden zijn in de winkel? En ook die van de Nexus4?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Een update over de voorraad:

De volgende toestellen zijn goed op voorraad:
- Samsung Galaxy S4
- iPhone 5 Wit (De voorraad van de iPhone 5 Zwart is minder, maar nog wel op voorraad.)
- HTC One

- De Nexus4 wordt niet door Vodafone verkocht. Hiervoor kun je bij externe verkooppunten terecht.

* Er is geen rij in de winkel dus je wordt snel geholpen.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Gisteren zelf ook nog even langs de Vodafone winkel in Ridderkerk geweest 😄

Onze enthousiaste collega's staan vandaag tot 17:00 uur klaar om jullie te helpen!




Delano

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Binnenkort nog een opening in Regio Rotterdam begin Augustus , voor de mensen die niet konden of wat voor reden ook !

Donderdag 1 , Vrijdag 2 & Zaterdag 3 Augustus , Vodafone Winkel Hoogvliet (Rotterdam)
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Delano schreef:
Binnenkort nog een opening in Regio Rotterdam begin Augustus , voor de mensen die niet konden of wat voor reden ook !

Donderdag 1 , Vrijdag 2 & Zaterdag 3 Augustus , Vodafone Winkel Hoogvliet (Rotterdam)
Klopt inderdaad! 😄 Ik heb het inmiddels ook aangepast in het lijstje van deelnemende winkels.
hoi_roy

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Wat ik mij afvraag is hoe het in zijn werk gaat als je een verlenging wil, kan je dan ook gebruik maken van een openingsactie?
Ik heb de lijst met filiaal openingen vooraan in deze thread gezien, maar daarin staat vooralsnog alleen een opening in Rotterdam op het schema. Ik overweeg wel om er langs te gaan voor een S4, maar als er een filiaal dichterbij opent is dat toch veel handiger.
Ik woon in regio 's-Hertogenbosch, staat hier ook nog een opening op de planning, en waar kan ik dat vinden?
Vriendelijke groet
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
SeR schreef:
Gisteren zelf ook nog even langs de Vodafone winkel in Ridderkerk geweest 😄

Onze enthousiaste collega's staan vandaag tot 17:00 uur klaar om jullie te helpen!




Ziet er niet (meer) druk uit zoals in het begin...
Is de interesse weg of zijn er betere acties? Iemand?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic