Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
Denk je echt dat WebCare daar antwoord op weet/geeft? Ze lezen 95% van de posts ter informatie waar ze toch niets mee kunnen. Ze kunnen hoogstens signaleren vanuit de loopgraven richting high command.
CMSchoofs

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Natuurlijk is het een zéér nare streek van Vodafone, om de actie ineens te wijzigen.

Echter ga ik alsnog van dit aanbod gebruik maken. De actie van Tele2 is inderdaad wel erg mooi, echter is Tele2 de helft langzamer met internetsnelheid dan Vodafone. Ook moet er nog een flink bedrag worden bij-betaald bij de meeste Tele2 abbo's. Kijk ook eens naar de recensies van Tele2, die zijn niet al te best.. Veel problemen met facturering, slechte klantenservice en overdreven hoge kosten als je maar een fractie buiten je bundel terecht bent gekomen... Dit is bij Vodafone wel goed geregeld, dit heb ik zelf de afgelopen 2 jaar mogen ervaren.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi, om even te informeren over de situatie bij de winkels:

In Winterswijk zijn er reeds 100 klanten geholpen, in Hardenberg tot nu toe ongeveer 40 a 50. Niet de grote aantallen die we voorgaande keren hadden, maar we zijn erg tevreden over het verloop.
Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
Jammer dat er toch zoveel mensen zijn gekomen en braaf een abonnement afsluiten nadat Vodafone sneaky de voorwaarde heeft veranderd.

Waarom zijn er nu wel beveiligers en dranghekken om het allemaal in goede banen te leiden terwijl het juist nodig was met de actie zoals hij hoort te zijn?
Was het niet zo dat de actie is veranderd om deze dingen niet meer nodig te hebben?
banaan

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
hoelang ga je hier nog over doordrammen rubman?
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
Tuurlijk, want wel klanten en bij snelle verlengers 12+4 maanden het volle Red tarief. Dat is weer kassa voor Vodafone. Ook zijn er nog genoeg mensen die alleen bij een winkel willen kopen. Dus die heb je mee.

En 100 klanten die echt niet allemaal voor de S4 komen (dit was een iPhone geadverteerde actie) en het toestel is al 'uitverkocht'. De S4 is al 4 weken leverbaar, het gaat er bij mij niet in dat ze 'op' zijn en dat mensen hun consumentenrecht tot ruilen verliezen. Dan is de farce alleen maar groter.
Stofbal

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Tot hoelaat is de Winkel in Hardenberg open? En kunnen zij eventueel een abbonnement 29 dagen voordat je officieel mag verlengen, verlengen?
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
@Rubman,

Waarom zouden we die hebben neergezet? Om ervoor te zorgen dat als er toch vele mensen aanwezig zouden zijn alles toch in goede banen te leiden.
100 mensen lijkt mij ook wel genoeg om even dranghekken voor neer te zetten zodat ze netjes in een geordende rij staan waar omringende winkeliers geen last van hebben.
En een beveiliger, tja omdat uit voorgaande keren gewoon is gebleken dat sommige mensen dit nodig hebben dat een dergelijk persoon aanwezig is.
Dus het zekere voor het onzekere.

Jullie hebben ons dit ook vaker aangeraden om te doen, we hebben dit opgepikt, toch juist goed?
Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
Zolang als ik wil banaan, als je het niet zint lees je mijn posts toch niet.

Het blijft toch gewoon van de zotte dat er alleen maar gereageerd word op posts die of lovend zijn over VF of wel heel makkelijk te beantwoorden zijn.
@stevie
Jullie hebben ons dit ook vaker aangeraden om te doen, we hebben dit opgepikt, toch juist goed?

We hebben het aangeraden omdat de actie aantrekkelijk was en het daarom goed aangepakt moest worden.
Dat jullie het nu doen nadat de actie is aangepast en er veel mensen teleurgesteld zijn is een beetje mosterd na de maaltijd vind je niet?
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
@Stofbal
Gewoon volgens de reguliere openingstijden.

@Stevie
Jullie zijn wel heel selectief in het overnemen van goede ideeën...

1) 100 klanten met ~30 per uur is een rij van drie uur, maar de winkel is al anderhalf-twee uur open.
2) toestelvoorraad is gewoon niet op orde als na 100 klanten al de S4 op is. Aangezien jullie meer geld overhouden aan de actie, had je dit ook wel op orde kunnen brengen.
3) Dit is één van de weinige openingen in die regio, met de oude voorwaarden had je het tienvoud aan klanten gehad.
4) NOFI, maar 30-40 klanten in Hardenberg is natuurlijk niets vergeleken met de eerdere animo. Een drukke winkel in een grote stad haalt dat ook wel op een zaterdag.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Ik geloof toch dat ik jouw posts ook beantwoord?
Ik heb aangegeven dat we niet uitwijden over waarom de actie is aangepast.
De reden daarvoor hebben we al meerdere malen gecommuniceerd, zo is het officieel statement, meer informatie is er niet.

Al jullie ideeën worden doorgezet, maar vooralsnog blijft de actie gewoon bij 12 maanden 50% en wordt de actie niet herzien of teruggedraaid.

Ik weet niet welke informatie jullie verder dan nog willen?
LMG

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
100 klanten geholpen en de rijen/nummers zijn nog open/beschikbaar of...?
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Rubman schreef:
Zolang als ik wil banaan, als je het niet zint lees je mijn posts toch niet.

Het blijft toch gewoon van de zotte dat er alleen maar gereageerd word op posts die of lovend zijn over VF of wel heel makkelijk te beantwoorden zijn.
@stevie
Jullie hebben ons dit ook vaker aangeraden om te doen, we hebben dit opgepikt, toch juist goed?

We hebben het aangeraden omdat de actie aantrekkelijk was en het daarom goed aangepakt moest worden.
Dat jullie het nu doen nadat de actie is aangepast en er veel mensen teleurgesteld zijn is een beetje mosterd na de maaltijd vind je niet?
Dit was de eerstvolgende locatie, dus wanneer hadden we het dan moeten doen? 😉
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
LMG schreef:
100 klanten geholpen en de rijen/nummers zijn nog open/beschikbaar of...?
Jep!
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
SenorSjon schreef:
@Stofbal
Gewoon volgens de reguliere openingstijden.

@Stevie
Jullie zijn wel heel selectief in het overnemen van goede ideeën...

1) 100 klanten met ~30 per uur is een rij van drie uur, maar de winkel is al anderhalf-twee uur open.
2) toestelvoorraad is gewoon niet op orde als na 100 klanten al de S4 op is. Aangezien jullie meer geld overhouden aan de actie, had je dit ook wel op orde kunnen brengen.
3) Dit is één van de weinige openingen in die regio, met de oude voorwaarden had je het tienvoud aan klanten gehad.
4) NOFI, maar 30-40 klanten in Hardenberg is natuurlijk niets vergeleken met de eerdere animo. Een drukke winkel in een grote stad haalt dat ook wel op een zaterdag.
1) Er zijn 100 klanten in Winterswijk, die nummers zijn uitgedeeld en klanten worden in groepjes ingedeeld die per uur worden geholpen.
2) De S4 is nog altijd slecht leverbaar, er waren maar kleine batches beschikbaar bij de locaties.
3) Dat klopt, maar de actie is gewijzigd en dus nu zijn er wat minder klanten, maar we zijn nog altijd niet ontevreden.

Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
Stevie schreef:

Dit was de eerstvolgende locatie, dus wanneer hadden we het dan moeten doen? 😉
Het gaat niet om het wanneer, het gaat erom dat het pas gedaan word als de actie niet meer interessant is omdat de voorwaarden zijn aangepast.
Dat het pas bij deze winkel kan horen jullie me niet over.
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hallo allemaal,

Weer een update: De Samsung S4 Wit én Zwart is voor vandaag ook uitverkocht in Hardenberg!!
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
Stevie schreef:
Ik geloof toch dat ik jouw posts ook beantwoord?
Ik heb aangegeven dat we niet uitwijden over waarom de actie is aangepast.
De reden daarvoor hebben we al meerdere malen gecommuniceerd, zo is het officieel statement, meer informatie is er niet.

Al jullie ideeën worden doorgezet, maar vooralsnog blijft de actie gewoon bij 12 maanden 50% en wordt de actie niet herzien of teruggedraaid.

Ik weet niet welke informatie jullie verder dan nog willen?

De echte reden zou leuk zijn.

Jullie reden is veiligheid en het moeten inhuren van beveiliging.
Prompt staat dit er wel de volgende keer (eindelijk...), maar is van de oorspronkelijke actie te weinig over en is het niet meer dan een regulier BSW abonnement waar je voor het Red gebeuren ook al een jaar 50% korting kreeg. Alleen toen kon je dat in elke winkel krijgen.

Vergelijk de prijzen met de andere twee providers eens zonder deze actie en je weet genoeg over jullie prijsstelling. Gelukkig wordt daar ook in het 'wat vind je van Red'-topic en Facebook graag geen punt van gemaakt en een beetje ontwijkend beantwoord of genegeerd.

Edit
Met ~50 klanten de S4 op? Give me a break.

Jullie zullen van de VDF firmware over moeten stappen naar PHN en dan heb je opeens pallets vol met S4's tot je beschikking. Alleen door jullie branding krijgen jullie zo weinig binnen, want de algemene versie is natuurlijk wijd verspreid. De reguliere kanalen zonder branding hebben er echt meer dan zat. En ook de branding zelf stelt niet zoveel voor, via Odin heb je zo de algemene NL versie erop en de CSC is zo van VDF af gewijzigd.

(google de afkortingen als je het niet weet 😉 Veel leesvoor op Sammobile.com bij de firmwares).

Emm

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Krijgen we nog een officiele verklaring van VF inzake de medewerker die zich voordeed als gewone consument?

Op dit moment zijn mijn posts mbt tot dit onderwerp categorisch genegeerd, alsmede het onderwerp.

Voor mij bewijst dit alleen maar dat de doofpot geopend is.


Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Emm schreef:
Krijgen we nog een officiele verklaring van VF inzake de medewerker die zich voordeed als gewone consument?

Op dit moment zijn mijn posts mbt tot dit onderwerp categorisch genegeerd, alsmede het onderwerp.

Voor mij bewijst dit alleen maar dat de doofpot geopend is.


Als manager van dit Forum heb ik contact proberen op te nemen met de medewerker die voldoet aan de naamsomschrijving. Er is inderdaad een Vodafone medewerker met die naam. Ik heb hem gemaild, echter kreeg ik een out of office met de melding dat hij langere tijd niet aanwezig zou zijn (reden hoeven we niet over uit te wijden). Ik kan dus niet 100% verklaren dat het daadwerkelijk deze medewerker is, dat kan ik pas als ik hem spreek.

Vervolgens heb ik met zijn manager contact opgenomen, die kon mij vertellen dat hij al lange tijd afwezig is en dit ook nog een tijd zal blijven. Er is dus geen doofpot, maar als ik de persoon in kwestie niet zelf kan spreken, kan ik hem ook niets vragen of hij het was en zo ja, advies geven over zijn optreden op het Forum.
Alle Vodafone medewerkers worden normaal aangeduid met een Vodafone logo zodat ze voor jullie makkelijk te herkennen zijn. Hier sta ik zelf garant voor, aangezien het mijn verantwoordelijkheid is om het Forum te managen voor zowel interne als externe gebruikers.

Is dit officieel genoeg?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic