Beste Moderator SeR,
Zoals ik al eerder vermeld heb was ik er als één van de eerste bij!!
Dus de fout ligt soieso niet bij mij.
Maar ik werd gewoon niet correct geholpen!!!
Ik stond dan eindelijk NA 8 UUR WACHTEN in de winkel, bestelling doorgegeven, had al aangegeven dat ik een abonnement icm de iPhone 5 op mijn naam had staan.. Aanvraag werd gescand en er kwam de melding dat de aanraag was doorverwezen!!
Blijkbaar was er iets met het systeem, want de medewerker zei: "Ik krijg weer een doorverwijzing wat moet ik doen?"
Ik was blijkbaar niet de enige bij wie het mis ging!!!
Mvr kon niets meer voor mij betekenen, dat is wat je dan na 8 uur en 500 km te hebben afgelegd, te horen krijgt.
Is dit niet een beetje onbeschoft!? Die mvr had op zijn minst mijn aanvraag kunnen noteren, zoals ze in Maarssen gedaan hadden!
Ze zei zelf dat die doorverwijzing binnen enkele minuten geaccepteerd zou kunnen worden, maar mvr wilde daar niet op wachten wegens de drukte.
So what!? Ik heb daar 8 uur gestaan, heel de nacht niet geslapen, sorry maar dan ben je heel fout bezig!!
Ik had ook nog van tevoren gebeld met Vodafone en die vertelde mij dat het voor mij geen probleem zou zijn om nog een abonnement af te sluiten, sterker nog ik zou er maar liefst 5 mogen aansluiten op mijn naam!!!
Dit is dus zwaar fout van jullie en ik verwacht wel een compensatie hiervoor, ik ben namelijk EN verkeerd geïnformeerd EN ik ben met lege handen naar huis gestuurd terwijl ik ook een nummertje had kunnen krijgen of dat ik later zou mogen langs komen zodat in de tussentijd min aanvraag wel geaccepteerd zou kunnen worden!!
Echt totaal niet professioneel dit..
Ik had mijzelf namelijk overal al op voorbereid, van tevoren contact gehad met VF, navraag gedaan over de voorraad, op tijd van huis vertrokken etc.. En dan krijg je dit te horen!
Er viel ook geen enkele discussie aan te gaan daar, je word super slecht behandeld!
Die hele chaos gaat ten koste. Van de service van VF en dat is heel teleurstellend..!!!