Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
Miesiev

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Annabelle,

op dit moment ben ik nog geen klant bij Vodafone maar wil dit middels deze actie wel graag worden. Zoals ik begrijp krijg ik bij het afsluiten van een nieuw abbo niet meteen mijn telefoon mee omdat ik graag mijn huidige nummer wil behouden. Stel, ik ga vanmiddag naar Capelle ad Ijssel en sluit daar een nieuw Red abbo af, dient mijn aanstaande telefoon daar dan op dat moment aanwezig/op voorraad te zijn of maakt dat voor nu niets uit?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hallo Allemaal!

Update! In Capelle a/d IJssel is de Samsung S4 uitverkocht.
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@Miesiev
Als je je een beetje had verdiept in de actie, dan had je daar het antwoord gevonden!
Ja, je toestel moet aanwezig zijn bij afsluiten vh contract. Dit toestel wordt vervolgens voor je bewaard.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Miesiev,

Als je een nieuw nummer neemt krijg je het toestel direct mee (als het nog op voorraad is). Op het moment dat je je nummer wilt behouden kan alles al in orde worden gemaakt en wordt het toestel weggelegd totdat het nummerbehoud is goedgekeurd. Conclusie: Het toestel moet dus ten alle tijden fysiek in de winkel aanwezig zijn:).
Estherr90

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zijn er morgen weer wel 32gb versies?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hallo Allemaal!

Update! In Capelle a/d IJssel is de HTC ONE uitverkocht.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Esterr90,

We zijn dit aan het uitzoeken. We komen er op terug.
Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
Waarom is de actie niet mogelijk als de telefoon niet meer aanwezig is.

Het abonnement kan gewoon afgesloten worden, telefoonkeuze word genoteerd.
Vervolgens kunnen jullie heel gericht inkopen en de telefoons naleveren/laten ophalen in winkel.
meerdere voordelen:
1. Meer mensen verlengen of stappen over naar Vodafone.
2. Meer klanten
3. Geen ontevredenheid na afloop
4. Geen onzekerheid in de rij voor de winkel.

Zoveel extra werk lijkt het me toch ook weer niet.
De verkopen en de klanttevredenheid zal stijgen en het levert alleen maar mooiere reclame op voor jullie in plaats van negativiteit achteraf omdat abonnementen niet afgesloten konden worden.
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
Die post heb ik een uur geleden al gemaakt, maar logischerwijs geen antwoord op gehad. Dat zou TE voor de hand liggen. We doen het graag moeilijk. 😛
Estherr90

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank ik wacht even af
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@ Rubman: waarom niet? Daarom niet! Omdat Vodafone gewoon vooraf een kosten/baten-berekening heeft gemaakt en daarbij heeft besloten de actie op te zetten zoals-tie is.
Miesiev

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
OK, duidelijk, dank je wel.
badhabits

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Enig idee of de htc one in zwart leverbaar is of per wanneer dit is?
Estherr90

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De VF klantenservice vertelt mij dat de actie niet meer doorgaat. Klopt dit? Lijkt me niet toch gezien dit forum? Of zijn de komende weken afgelast?
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
De VF klantenservice gebruikt een dobbelsteen voor haar antwoorden. Stel de vraag op Facebook, Twitter, chat, mail, forum en telefonisch en je krijgt zes verschillende antwoorden.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi Rubman en SenorSjon,

De actie is opgezet op=op, zolang de voorraad strekt.
Dat is een keuze die wij hebben gemaakt en vooraf duidelijk gecommuniceerd.
Dit mede omdat onze voorraad natuurlijk ook beperkt is en we niet oneindig kunnen blijven bijbestellen.

Als we het aanpakten op jullie wijze zou je zien dat we honderden (of misschien zelfs duizenden) nabestellingen zouden moeten doen, dat is gewoon niet de bedoeling van deze actie. Het gaat om de opening van de winkel die we vieren met een feestelijke actie, het gaat niet om de actie zelf.
Op jullie wijze zouden we veel meer gaan verkopen dan dat we hebben.... ook dit leidt niet tot gelukkige klanten als ze vervolgens een aantal weken moeten wachten op hun toestel omdat we niet kunnen leveren. We kunnen nu vele mensen blij maken met een geweldige actie en mooie toestellen.

Daarnaast lopen er langs de rijen bij de winkels medewerkers die doorgeven welke toestellen er niet meer zijn of nog maar weinig. Ook communiceren we dat hier op het Forum, mensen worden dus goed op de hoogte gehouden van de status van de voorraden en hoeven niet onnodig te blijven wachten als het toestel op is.

Dan nog even dit: of er morgen weer nieuwe voorraad komt, die informatie zijn we aan het najagen, zodra ik dit weet geef ik het door en dan kunnen we evt. morgen weer nieuwe mensen blij maken.
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
Jullie zijn één van de grootste telco's ter wereld. Het op voorraad krijgen van toestellen lijkt me nou niet echt het grootste probleem. Fysiek kan je niet eens zoveel abonnementen afsluiten in een winkel, prima, daar zou ik beter mee kunnen leven dan na drie uur wachten horen, je toestel is er niet meer.

Dat zou voor mij reden genoeg zijn om over te stappen naar een ander, wat je gaat niet bij een volgende dag weer drie uur wachten om hetzelfde te horen. Hoe goed een aanbieding ook is, dan ben ik eerder geneigd om elders een abo af te sluiten. Twee uur na opening zijn de meeste toestellen uitverkocht. De wachttijd is al langer dan dat.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
SuperSjon, Vodafone is inderdaad één van de grootste, denk er wel even aan dat Vodafone in ieder land apart zit, ieder land werkt voor zichzelf en helaas hebben wij dan de pech dat wij Nederland zijn, het kleine kikkerlandje 😉

Ik begrijp dat het jammer is als je na 3 uur krijgt te horen dat je toestel er niet meer is, maar zo is de actie, kies dan een ander toestel en geniet van de 24 maanden 50% korting, dat is op zich toch al geweldig!
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Estherr90,

Onhandig dat je verschillende informatie toegespeeld krijgt. We houden jullie via het Forum zo goed mogelijk op de hoogte, wat je in dit topic leest mag je dus als leading beschouwen. We proberen de informatie zoveel mogelijk in goede banen te leiden, de Web Crew (waar ook ik onderdeel van ben) voorziet jullie via alle online kanalen van dezelfde informatie. Ook onze telefonische medewerkers zijn hiervan op de hoogte, misschien had deze collega gewoon even een koffiebreak nodig;).

Je kunt het beste dit topic in de gaten houden voor alle actuele info! We zitten hier 24/7 voor jullie!
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
Moet er wel een toestel over zijn, ik hou hier een lijstje bij, maar het is wel vlot weg zo. Mensen gaan maar toestellen voor marktplaats kiezen heb ik het vermoeden als ze na het wachten hun toestel niet kunnen krijgen.

Den Haag
10:30 One = op
11:10 S4 = op,

Capelle
11:30 i5 32GB = op
11:30 i5 64GB = op
11:35 S4 = op
11:51 One = op
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic