Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
Allebei
Betere acties (T-Mobile). Dus dan is de interesse snel weg. Geheel in samenspraak met het kartel hebben de drie telco's grofweg hetzelfde prijsniveau.

Interessant is weer een OESO onderzoek dat we in NL veel teveel betalen voor een mobiel abonnement.
Delano

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Rotterdam Hoogvliet , ik voorlopig de laatste actie !

is een eindje reizen , maar wel een leuke korting 🙂


davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
SenorSjon schreef:
Allebei
Betere acties (T-Mobile). Dus dan is de interesse snel weg. Geheel in samenspraak met het kartel hebben de drie telco's grofweg hetzelfde prijsniveau.

Interessant is weer een OESO onderzoek dat we in NL veel teveel betalen voor een mobiel abonnement.
Niets nieuws onder de zon dus 🙂
Hoop dat de grote 3 een flinke douw krijgen in dat onderzoek dat er loopt.
Wordt eens tijd dat ook hun met de neus op de feiten gedrukt worden.
Maar beter bij Tmobile? Vertel... 😄
hoi_roy

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Delano, je geeft aan dat Rotterdam Hoogvliet voorlopig de laatste actie is, worden er dan helemaal geen openingsacties of andere acties meer verwacht?
Het is idd een eindje reizen..

Verder had ik deze week met Vodafone klantenservice gebeld. Daar werd aangegeven dat er wel een wijziging gaat komen in de abonnementen omdat er wel heel veel klachten zijn tav RED mbt de prijs (te duur).
Zouden deze nieuwe abbo's al in Augustus geintroduceerd worden? dat zou misschien wel interessant kunnen zijn ivm de openingsactie.

Delano

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Roy,

helemaal geen actie , ga ik niet durven zeggen

maar deze winkel is zover ik weet even de laatste

van wat KS service zegt over abbo's qua veranderingen weet ik niet ! wat er van waar is
hoi_roy

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ehh, we moeten toch op de KS kunnen vertrouwen lijkt me. Of moet ik daar maar snel mee stoppen?Man Verrast
Lexie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan je bij de opening in de shop in Hoogvliet ook kiezen voor de S4 active? Die komt op 8 augustus uit.


Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Lexie schreef:
Kan je bij de opening in de shop in Hoogvliet ook kiezen voor de S4 active? Die komt op 8 augustus uit.


Hi Lexie, dit toestel hebben we op dit moment nog niet in ons assortiment. Je kunt deze dus helaas niet kiezen bij de openingsactie.
hoi_roy

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi SeR,
Kan jij of een van je collega's misshcien al wel meer vertellen over de voorraad van de actie toestellen in Hoogvliet?
Zijn de toestellen die je bij deze openingsactie kan krijgen vodafone branded of niet branded?
Tx!

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Roy, ik heb op dit moment nog geen informatie over de voorraad. Zojuist even een update gevraagd. Zodra we meer weten horen jullie het van ons.

Mbt branded toestellen:
Dat verschilt per toestel/voorraad en kan ik je zo niet aangeven. Dit kun je het beste ter plekke in de Vodafone winkel navragen.
hoi_roy

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
SeR schreef:
Hallo Roy, ik heb op dit moment nog geen informatie over de voorraad. Zojuist even een update gevraagd. Zodra we meer weten horen jullie het van ons.

Mbt branded toestellen:
Dat verschilt per toestel/voorraad en kan ik je zo niet aangeven. Dit kun je het beste ter plekke in de Vodafone winkel navragen.
Hallo SeR

Alvast dank voor het navragen van de voorraad ik ben benieuwd.

Verder geef je aan dat je ter plekke kan navragen of een toestel branded is of niet. Kan een VDF medewerker dit zien en is het dan ook mogelijk om specifiek voor een niet branded toestel te kiezen?


Delano

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@hoi_roy,

wat voor toestel wil je hebben , misschien kan ik je vraag beantwoorden qua branding en voorraad

Delano
hoi_roy

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Delano

Ik kijk naar een galaxy S4, liefst niet branded.

Alvast bedankt
Delano

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@hoi_roy

S4 zal ik morgen effe nakijken voor je of hij branded is , ik kom er op terug bij je
@hoi_roy

S4 even bekeken , staan idd vodafone programma op voor geinstalleerd , dus is branded idd


hoi_roy

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Delano, super bedankt voor het nakijken!!
Kan je misschien ook iets vertellen over de voorraden van de verschillende telefoons?
Tx!
Delano

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi_roy ,

ik weet niet waarrneer wil je komen , maar s4 is meer dan genoeg op voorraad om te beginnen morgenochtend

we gaan om 09:30 open !
hoi_roy

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ha Delano,
Bedankt voor de bevestiging, heb ik nog een vraagje, klopt het dat de kosten voor het Red abbonnement icm een galaxy s4 dan 12x€22 + 12x€44 is over 2 jaar?

Delano

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi_Roy,

Nee dat klopt niet

12x29,50 en 12x59,00 om t toestel voor 0 mee te kunnen nemen

hoi_roy

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat is jammer dan is het helaas toch niet zo'n goede aanbieding, kan ik hetzelfde toestel unbranded met red abbo (6mnd korting) voor een lagere prijs krijgen over 24mnd.
Succes met de opening!
AyoubZ

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zijn er nog iphone 5 en samsung s4 .

En hoe was de eerste dag van de opening gegaan?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic