Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi LissV, goedemorgen allemaal,

Op dit moment zijn er in Zevenaar geen wachttijden en zijn alle gangbare toestellen (ook de high-end Smartphones) ruim voldoende op voorraad.

Sla je slag dus zou ik zeggen 🙂
Sarah83

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan iemand mij vertellen hoe het er voorstaat in Harderwijk? Zijn er rijen? Ik moet er namelijk een flink stuk voor reizen
cabdriver93

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoe is het met de drukte in Winschoten? iPhone 5 ook nog aanwezig?
En ik vroeg mij af wat je krijgt als je het abonnement vodafone red krijgt? Want op de Vodafone site staat ook een actie maar dan met 2gb data en 4g ready? Is deze dat ook?
Sarah83

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Volgens mij wel...de red
plus is dacht ik met 4 gb..normaal 65 euro per maand, die doet dacht ik niet mee? Zelf ga ik ook voor de 2gb en 4g ready...die doet WEL mee

Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Sarah83 schreef:
Kan iemand mij vertellen hoe het er voorstaat in Harderwijk? Zijn er rijen? Ik moet er namelijk een flink stuk voor reizen
Hoi Sarah, bedoelde je misschien Winschoten of Zevenaar? Dit weekend is daar de actie namelijk.
De actie in Harderwijk is komend weekend (27-6 tm 29-6)

Over Winschoten heb ik nog geen nieuwe info ontvangen qua wachtrijen / toestelvoorraad. Ik ga het even voor jullie navragen.
Sarah83

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oops, ik kijk iinderdaad verkeerd.. Dan nog maar een weekje wachten 🙂
cabdriver93

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Waar blijft de update uit Winschoten???
Sarah83

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan iemand mij helpen? Ik wil een red abbo met samsung note 2. Zover ik weet geld voor de iPhone...abbo 1ste jaar 50 procent korting + toestel prijs 50 procent korting...
nu betaal je voor 2e het volle bedrag. Betekend dit dat ik het 2e jaar (met red abbonement) dus 50 euro betaal en daar bovenop nog volle bedrag voor het toestel?
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
cabdriver93 schreef:
Waar blijft de update uit Winschoten???
Bij deze: er zijn geen wachtrijen en er is nog voldoende voorraad van bv de iPhone 5, Galaxy S4 en HTC One.

De tip die mijn collega's nog doorspelen is om een paraplu mee te nemen want blijkbaar is het een beetje regenachtig in Winschoten. Handig voor de mensen die van verder moeten komen 😉
gracie74

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wat kost het 2e jaar dan 64 euro of 49 euro want als ik het goed begrijp is het toestel gratis toch?
Sarah83

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee! Bijvoorbeeld:iphone 5 met Red abbo.. Normaal 49,00 per maand plus 15,00 voor iphone. Nu 1ste jaar 50 % korting= 24,50 + 7,50 voor de iphone... Het 2e jaar geld de korting niet meer dus als je voor iphone 5 zou kiezen betaal je de volle mep (49,00 + 15,00 voor je toestel!! wat je bijbetaald voor je toestel hangt van je toestel af..zo betaal je bij een note 2 2,50 per mnd en 2e jaar 5,00
Ernes7oo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Erg jammer dat de 24 maanden actie voorbij is.. We wouden eigenlijk in Harderwijk een abonnement voor me broer en me vader afsluiten.. Komt deze volledige actie nog terug binnenkort? Dan haal ik hem zeker i.c.m een iPhone 5.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi all,

Informatie over de Vodafone winkel te Zwijndrecht:

- De winkel bevindt zich binnen in een overdekt winkelcentrum.
- De winkel is donderdag open vanaf 9:30 uur tm 21:00 uur, vrijdag van 9:30 tm 17:30 en zaterdag van 9:30 tot 17:00.

emielvanputten

Gedreven Meedenker
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
@ernes7oo. Als je 20 pagina's even doorkijkt dan heb je je antwoord. En om het gemakkelijk voor je te maken, antwoord is nee
wvvliet

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
komen er nog nieuwe data (openings) bij? datum vanaf 10 juli? 🙂
Atw

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan je de 12 maanden korting ook bij een RED essential abbonement krijgen?
wvvliet

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee.. alleen Red en Red Super

en Red Super, staat er zo mooi 4G ready bij.. tot wel 42mbit..
Maar Vodafone heeft nog niet eens 4G uitgerold.. dus beter ga je gewoon voor Red 🙂 Want zelfs die 28mbit haal je niet.
anoesjj

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dus het winkelcentrum van Zwijndrecht is pas 9.30 open? of kan je wel eerder naarbinnen?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Het winkelcentrum is vanaf 9 uur open elke dag. De dichtstbijzijnde ingang is bij de Multivlaai.
wendyhobma

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat is de wachtrij in Zwijndrecht? Ik heb vanmorgen veel geluk gehad en heb nu een collega vanuit Rotterdam gestuurd (die nu voor de 3e x gaat proberen) en ik zou het zo zonde vinden als ze weer voor niks kwam!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic