Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
Heyhoi

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankje!
Kan ik bij die actie, ook mijn abbo verlengen maar mijn telefoonnummer veranderen.
noura

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Raja, T-Mobile had 30 mei een openingsactie voor de Samsung Galaxy S4. 24 maanden 50% korting voor 34,50 euro per maand.

Hiervoor krijg je
- onbeperkt bellen
- onbeperkt sms-en
- 5GB internet

Ik heb hem zelf wel kunnen bemachtigen. Maar mocht je geintresseerd zijn; Binnenkort vind er weer een openigsactie van T-Mobile plaats.

Groetjes
Raja

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Noura

Bedankt voor info. Maar ik wil alleen een iPhone omdat ik dit al jare gebruik...

Hebben ze ook iPhone in die actie?
Heyhoi

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sirieus?
Kan je mij daar graag meer over informeren, en weet je toevallig ook wanneer die actie in Amsterdam is?
Ik hoop voor de zomervakantie!
Alvast bedankt
Heyhoi

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan je een beetje informatie geven, ik heb 't opgezocht en die actie geldt alleen voor de Samsung Galaxy S4 en de Sony Xperia nog wat, dat was in Middelburg het geval, in andere steden denk ik dat het hezelfde is, maar ik weet het niet zeker.
Heyhoi

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
I WANT THAT SAMSUNG GALAXY S4 SOOOOO BADLY. OMGOMGOMG.
PLEASE LAAAAAAAT HET GOEDKOOP ZIJN GRAAG NIET OVER DE 40 EUROOOOOOOO! ALSJEBLIEEEEHIEEEEEEFTTT:@
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@Heyhoi:

OMGOMGOMGOMGOMG.... GEDRAAG JE!!! 🙂
lisz

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, heb zaterdag bij vodafone in huizen een abbonement afgesloten met de iphone 5. Nu kom ik erachter, dat ik een nummer heb gekregen die al in gebruik is of is geweest. Ik word dus de hele tijd gebeld door mensen die vragen naar die persoon van wie dit nummer is geweest. Dit is al de 2e keer dat dit me gebeurd bij vodafone. Kan ik een ander nummer krijgen? Want dit is namelijk heel irritant.
Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
lisz schreef:
Hallo, heb zaterdag bij vodafone in huizen een abbonement afgesloten met de iphone 5. Nu kom ik erachter, dat ik een nummer heb gekregen die al in gebruik is of is geweest. Ik word dus de hele tijd gebeld door mensen die vragen naar die persoon van wie dit nummer is geweest. Dit is al de 2e keer dat dit me gebeurd bij vodafone. Kan ik een ander nummer krijgen? Want dit is namelijk heel irritant.
Dit gebeurt vaker met nummers die snel nadat ze zijn afgesloten in de roulatie komen, niet alleen bij Vodafone.
Op het forum kunnen ze je hier niet mee helpen.
Het beste wat je kan doen is naar een Vodafone winkel gaan (welke zou niet uit moeten maken) en daar het probleem aangeven en daarbij dat je een ander nummer wilt. Hierbij kan je ook nog aangeven dat je een nummer wilt wat al langere tijd uit de roulatie is om problemen te voorkomen, weet niet of ze dit laatste kunnen zien/willen doen maar vragen kan altijd natuurlijk. Misschien moet je er een beetje over door emmeren want kan mij voorstellen dat een medewerker hier niet direct zin in heeft.
MacZibit

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
@Rubman
...hoe is het eigenlijk gesteld met het Kassa topic inzake de "onverkwikkelijke" gang van zaken tijdens de inmiddels legendarische VF Openingsactie, 24/50% naar 12/50%; lijkt een "doodgeboren kindje" of ik moet e.e.a. over het hoofd hebben gezien, zou maar zo kunnen.
Wellicht is er achter de coulissen van alles gaande en is er al een soort van jurisdictie m.b.t. het "VF spel en z'n regels"
Wellicht kunnen jij en/of SenorSjon als vaandeldragers van het cohort dat ten stijde trekt, waarvoor m'n compliment
overigens, tegen het almachtige VF, iets meer informatie voor het voetlicht brengen.Is er al progressie in deze "zaak" ?
Raja

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op de website van vf zijn nu alle RED abos voor 1ste 6 maanden met 50% te bestellen !!! Heeft nu ook nut voor 12 maanden 50% in de rij te gaan staan???
Ik zou hè zeker niet doen!!!
Lisa8

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Moderators,

Ik heb een vraagje inzake de huidige abonnementen en de openingsactie.
Het gaat om een abonnement voor een Iphone 5. Op jullie site zie ik staan dat de Iphone 5 gratis is bij een Red abonnement van 2GB (met onbeperkt bellen en smsen) voor € 29,50 (6 maanden) en € 59,- (18 maanden). Mijn vraag is of dit aanbod ook geldt met de openingsactie. Aldus:
1. Krijg je icm de openingsactie ook 2 GB ipv 1 GB bij een Red abonnement en
2. Klopt het dat de bedragen dan als volgt zullen zijn: € 14,75 (6 maanden) + € 29,-- (6 maanden) + € 59,-- (12 maanden)?

Zo niet, wat zijn dan de huidig gelden prijzen voor een 2jarig Redabonnement icm een Iphone 5? Ik ben van plan om naar de opening van de VF winkel in Amsterdam te gaan.

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Groet, Lisa
Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
Lisa8 schreef:
Beste Moderators,

Ik heb een vraagje inzake de huidige abonnementen en de openingsactie.
Het gaat om een abonnement voor een Iphone 5. Op jullie site zie ik staan dat de Iphone 5 gratis is bij een Red abonnement van 2GB (met onbeperkt bellen en smsen) voor € 29,50 (6 maanden) en € 59,- (18 maanden). Mijn vraag is of dit aanbod ook geldt met de openingsactie. Aldus:
1. Krijg je icm de openingsactie ook 2 GB ipv 1 GB bij een Red abonnement en
2. Klopt het dat de bedragen dan als volgt zullen zijn: € 14,75 (6 maanden) + € 29,-- (6 maanden) + € 59,-- (12 maanden)?

Zo niet, wat zijn dan de huidig gelden prijzen voor een 2jarig Redabonnement icm een Iphone 5? Ik ben van plan om naar de opening van de VF winkel in Amsterdam te gaan.

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Groet, Lisa
Beetje moeilijke omschrijving van kosten geloof ik.
Het is niet zo dat de korting van de openingsactie bovenop de reguliere korting komt (dat zou wel heel on-Vodafone zijn)
Het is dus gewoon €29 12 maanden en €59 12 maanden.

Tenzij je verlengt als Vodafone abonnee dan komt er nog eens bij dat het abonnement direct ingaat ook al heb je bijvoorbeeld nog 4 maanden lopen in je oude abonnement.
Dan gebeurt er namelijk het volgende Vodafone plakt dan 4 maanden aan je contract vast en word het:
12 maanden €29 en 16 maanden €59 omdat je nog 4 maanen hebt lopen van je oude contract schuiven ze deze in feite gewoon op uit "coulance".

@ MacZibit zet je PM aan of stuur er mij 1 met je mail adres dan kan ik het je haarfijn uitleggen wat er allemaal mogelijk nog gaande/aan het veranderen is.
Lisa8

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik denk het ook Rubman, maar zou toch leuk zijn!
Zou een moderator mij dit nog even kunnen bevestigen c.q. ontkrachten?

Dank!
Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
Als je voor de grap een kijkt op pagina 1 van dit topic, daar staan gewoon de voorwaarden.
Kan je zeggen zonder tussenkomst van een moderator dat het echt 12 maanden 29 is waarna je gewoon de volle 100% gaat betalen. Er zal geen extra korting over het abonnement berekend worden.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Wat Rubman zegt klopt inderdaad. Er worden geen acties op acties geplakt 🙂

Lisa8

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Arina,

Dank voor de snelle reactie. Is de € 59,-- dan met 1GB of hebben jullie de RED abonementen permanent verhoogd naar 2 GB?

Digitalfix

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
RED abonnementen zijn van 1GB naar 2GB gegaan. Ook voor mensen die al een abonnement hebben afgesloten.

Bron: http://tweakers.net/nieuws/89337/vodafone-verhoogt-datalimiet-red-abonnement-van-1gb-naar-2gb.html
Seb_Shrugged

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zaterdag in Huizen een HTC One opgepikt. Het toestel blijkt echter vreemde lijnen in het scherm te hebben. (Horizontaal), hardware issue, is tevens het geval als het toestel volledig uit is. Valt dit onder DOA of ben ik nu mijn toestel voor een langere periode kwijt?

zie foto: http://i.imgur.com/GqHJROu.png Het lijkt op de digitizer in het scherm.
theodoor

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Aan iedereen die ook maar even overweegt om morgen weer in een dramatische rij te gaan staan in amsterdam;
Toen de actie begon kreeg je, op basis van een 2 jaars abonnement, 24 maanden 50% korting, een paar weken later werd dit, om nog altijd zeer discutabele redenen, teruggebracht naar 12 maanden 50% korting. Omdat je nu standaard de eerste 6 maanden 50% korting krijgt (althans online) sta je per saldo uren in een rij voor een extra 6 maanden 50% korting. Even becijferd op basis van bijv een iphone 5 16gb icm red D met onbeperkt bellen en (inmiddels) 2gb; aanvankelijke korting: 24 X 29,50 = 708 euro, korting tot vorige week; 12 x 29,50 = 354 euro, korting nu (per saldo) 6 x 29,50 = 177 euro.. Just so you know, sterkte aan die enkele weldenkende die zich morgen alsnog bewust blootstelt aan de grillen van vodafone voor welgeteld 7,37 euro korting per maand,,.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic