Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
TheMax

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
MacZibit schreef:
,Middelburg!', of all places !!.....
Schagen is ook niet echt centraal gelegen wat dat betreft...
Obdammer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe staat het met de voorraad van de S4 in Schagen? Actie start 30-05-13.

Alvast bedankt!
Vief51

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Kan iemand mij vertellen hoe het gesteld is met de voorraad van de samsung galaxy S4 Black bij Vodafone Uden of Helmond? Ik hoor het graag!

V. Huyben
Estherr90

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vind het echt schandalig dat het ineens is gewijzigd. Vorige keer kon ik helaas niet meer gaan en nu ben ik dus de actie misgelopen? Schandalig. Ik heb hiervoor mijn verlenging bij een andere provider geannuleerd. Eigenlijk voor niks want daar zou ik nu goedkoper uit zijn. Dat aanbod kwijt en vodafone past de actie aan. Kan je hierover nog een klacht indienen? Vooraf waren locaties bekend gemaakt en als je dus wacht op een bij jou in de buurt ben je nu dus de klos.....
BassieBaas

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
@Esther, Ja bij trosradar en kassa.

Actie = Aanbod

Artikel 219
1. Een aanbod kan worden herroepen, tenzij het een termijn voor de aanvaarding inhoudt of de onherroepelijkheid ervan op andere wijze uit het aanbod volgt.

Echter zit een hoge pief (Directeur Consumer Vodafone) ook nog eens bij de reclame code commissie. Lekker geregeld allemaal 😉 Maarja, 1 ding is duidelijk positieve reclame is het niet.
Bomboclat

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Allen,

Mijn vriendin heeft gebruik gemaakt van de actie 12 maand 50% korting.(Winterswijk) 23-5. Ben zelf een tevreden VF klant door het goede bereik en snelheid. Wat ik wel jammer vind is dat door nummerbehoud de galaxy S4 niet gelijk mee kregen. Binnen 3 a 4 dagen gebeld zouden worden om het toestel weer op te halen. Nu zit mijn vriendin met een Galaxy S2 die voor geen meter meer werkt en wel heel graag en snel haar nieuwe toestel wil hebben. 6 dagen verder en nog geen bericht niks gehad (Klantenservice gebeld en vertelde mij dat het nummerbehoud is goedgekeurd) Ze heeft tot nu toe vanaf 23e nog geen sms of mail of belletje gehad. dat vind ik persoonlijk minder.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Allemaal,

Hierbij alvast een update voor de voorraden voor de winkel in Schagen, morgen.
De iPhone 5 (zwart/wit) 16 GB: goed op voorraad, de 32/64 GB variant is zeer minimaal aanwezig.
Samsung S4, S3 en S3 mini zijn beperkt op voorraad. De Note(grijze variant) is ook beperkt op voorraad.

@WK Sorry voor het late antwoord, ik wilde namelijk het een en ander voor je navragen. Op basis van een RED abonnement(eerste jaar €32,- en 2de jaar €64,-) betaal je €94,- euro bij voor de iPhone 5 32 GB. Wat je hier zelf mee wilt doen is uiteraard aan jou:).
mchark01

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Bas,
Terug naar 12 maanden, oke Maar ik lees niets over de toestellen!
Dus na 12 maanden is de toestel eigendom van de persoon of word het een lease?
Ik ben het nu echt de weg kwijt!@#$%
Graag help.
The_Don

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De Vodafonewinkel in Schagen is gelegen in een winkelcentrum. Dit centrum is via meerdere toegangen te bereiken. In dit forum is aangegeven dat de toegangen om 8.30 open gaan. De winkel zelf gaat om 9 uur open begreep ik. Lijkt me wel slim om aan te geven welke ingang als hoofdingang gebruikt gaat worden waar bijvoorbeeld door medewerkers nummers worden uitgereikt. Deze ingang zou dan ook als eerste geopend moeten worden. Wel zo eerlijk en voorkomt gedoe. Weet niet of het überhaupt nodig is nu de actie niet meer zo aantrekkelijk is maar voorkomen is beter dan genezen......
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hi The_Don,

Ik ga het voor je navragen, ik kom hier zsm op terug!
Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
BassieBaas schreef:
@Esther, Ja bij trosradar en kassa.

Actie = Aanbod

Artikel 219
1. Een aanbod kan worden herroepen, tenzij het een termijn voor de aanvaarding inhoudt of de onherroepelijkheid ervan op andere wijze uit het aanbod volgt.

Echter zit een hoge pief (Directeur Consumer Vodafone) ook nog eens bij de reclame code commissie. Lekker geregeld allemaal 😉 Maarja, 1 ding is duidelijk positieve reclame is het niet.
Even inhakend op dit bericht heb ik net en gesprek gehad met Consuwijzer en deze kwamen tot de volgende conclusie over dit verhaal en deze actie.

Deze actie is wel degelijk vallend onder Artikel 219 Lid 1 vanwege de volgende punten.

  • Geen voorwaarden met daarin een voorbehoud tot tussentijdse wijziging van de actie. (enige voorwaarden worden zonder opgaaf van reden gewijzigd)
  • Op voorhand gegeven data en locaties wat de directe acceptatie van het aanbod niet noodzakelijk maakt.
  • Medewerkers van Vodafone hebben aangegeven te kunnen wachten op locatie in de buurt om gebruik te maken van de actie. (wat resulteert in een onherroepelijk aanbod)
Ze vinden het echter een lastige situatie omdat er geen (duidelijke) voorwaarden gegeven zijn en deze tussentijds gewijzigd zijn op het forum. Wat het echter vrij hard maakt is dat er op voorhand data en locaties aangegeven waar de actie zou gelden.

Wat echter wel het geval is, je kan alleen aanspraak maken op de actie bij de op voorhand aangegeven locaties en data.

En die hoge pief bij de reclamecodecommissie mag nisk uitlaten over Vodafone anders valt het weer onder belangenverstrengeling 😉
MacZibit

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
...en toen ??...
Edegroot

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is de openingsactie in Schagen donderdag of vrijdag? tot mijn schrik lees:donderdag op dit forum. Elders las ik vrijdag. Hopelijk is het vrijdag anders heb ik voor niets een dagje vrijgenomen
MacZibit

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
@ Edegroot

VFW SchagenMakado Centrum30-05 tm 01-06
VFW HuizenKerkstraat30-05 tm 01-06
VFW Amsterdam Bijlmerplein06-06 tm 08-06
VFW Amsterdam OsdorpOsdorpplein06-06 tm 08-06
VFW ValkenswaardDe Kerverij13-06 tm 15-06
VFW KatwijkEmmaplein13-06 tm 15-06
VFW WinschotenLangestraat20-06 tm 22-06
VFW ZevenaarGrietsestraat20-06 tm 22-06
VFW HarderwijkDonkerstraat27-06 tm 29-06
VFW ZwijndrechtHof van Holland27-06 tm 29-06
VFW RidderkerkKoningshof04-07 tm 06-07
Edegroot

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Donders voor niets vrijgenomen....Ik neem aan dat de voorraad iphones binnen enkele uren is uitverkocht?
Worden de voorraaden dagelijk aangevuld of niet? Ik moet ruim 2 uur reizen dus enige "zekerheid" zou fijn zijn.
Is de actie ook geldig op alleen abonnementen?
MacZibit

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
De voorwaarden:

  • Bij de actie geldt: Op = Op
  • Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen
  • Reserveren is dan niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumenten abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is
@ your service......
WK

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Annabelle_ Is er ook al iets bekend over de voorraden in Huizen, morgen? *Vooral benieuwd naar de iPhone 5 32GB*
Edegroot

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geld de actie ook voor alleen een Red Super abonnement?
MacZibit

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
@Edegroot
,Geld de actie ook voor alleen een Red Super abonnement?'


De voorwaarden:

  • Bij de actie geldt: Op = Op
  • Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen
  • Reserveren is dan niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumenten abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is
,Ben ik nou zo slim? of ben jij zo ,###' !!! :@( aldus Louis.....)
Sofia

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Even een vraagje. Betaal je bij deze actie ook voor het toestel of krijg je toestel gratis? Want kan dit nergens teruglezen of ik moet er overheen hebben gekeken.

En ik wil morgen naar Huizen gaan, weten jullie al of er genoeg/beperkt Samsung Galaxy 4 op voorraad is? Wil dit namelijk graag weten voordat ik morgen voor niets naar Huizen ga. Graag een reactie. Alvast bedankt
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic