Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
Rxprt

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
Nog een mooi voorbeeldje dus van hoe Vodafone alleen regeltjes heeft die in hun eigen voordeel zijn.. Dankzij deze """"coulance"""" krijg je bij verlengen direct het mooie tarief van de openings"""""actie""""". Dus stel ik heb nu een sim only van 10 euro per maand die over 4 maanden afloopt, ik verleng nu bij de openings"""""actie""""" met een red abonnement met toestel, dan krijg ik uit """""coulance""""" gelijk de korting en betaal ik zo'n 30 euro per maand. Over 12 maanden begin ik met het betalen van 60 euro per maand. 12 maanden later zou m'n contract verlopen, maar omdat ik vier maanden van tevoren verlengd heb betaal ik daarna nog 4 maanden lang 60 euro?!.. Tenzij ik dan weer verleng, maar dan vul ik het ene gat met de ander, goedkoper zal het tegen die tijd ook niet zijn..

Dus, als ik het goed begrijp is dit hele mooie "coulance" hoor! Alleen vergeten erbij te zeggen dat het coulance voor VF's eigen portemonnee is.

@ Rubman, erg mooi wat je allemaal doet! Ik ben zelf juridisch zelf niet zo sterk, behalve een beetje het uitpluizen van de reacties hierzo, net als dat er de ene keer gezegd wordt dat de voorwaarden en statements op het forum wel waar zijn, en het volgende moment dat er niets hier rechtsbindend is e.d. Mocht je ergens assistentie bij willen kun je mij een pb'tje sturen! Wellicht dat ik ondertussen ook nog wat naar jou stuur, zou graag op de hoogte blijven en zie dit verhaal HEEL graag een staartje krijgen..
TheMax

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
@Rubman
Ik wens je bijzonder veel succes met de juridische stappen die er denk ik uiteindelijk toch wel zullen moeten gaan komen, aangezien Vodafone absoluut nog geen blijk heeft gegeven van intentie om de actie te wijzigen.

Ik heb inmiddels even contact gehad met laten we zeggen iemand die er meer vanaf weet dan ik, en hij schatte de kans op 'succes' in als niet onrealistisch. Het is natuurlijk ook niet meer dan logisch aangezien het nergens officieel is gecommuniceerd. Houd ons aub op de hoogte van de voortgang, indien die er is natuurlijk.
WickedGame

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
@Rubman ook ik juich het toe.

Mocht mijn brief aan VF onbevredigend worden beantwoord, is misschien wel een idee om een dossier aan te leggen. Daarin zou ook dergelijke communicatie van meerdere leden in meegenomen mogen en kunnen worden. Tot nu toe val ik van de ene in de andere verbazing omtrent de actie.

En de actie was al niet veel meer waard, met een verlenging is het nog erger gesteld.
dantis

Liefhebber
  • 44Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes
@SenorSjon

Bedankt voor je info begin het te begrijpen je leest overal weer verschillende dingen dan raak je er toch weer een beetje in de war van.

Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
Vodafone blijft naar mijn idee met van alles lekker onduidelijk en vaag zodat je er van in de war raakt en sneller iets heb van het zal wel goed zijn.
Later blijk je dan toch van een koude kermis thuis te komen.

@De Rest thx voor het backen van mijn plannen, het is wel eens mooi geweest met die belachelijke houding van VF (aanbieders in het algemeen) en tijd dat klanten eens wat meer op hun rechten gaan staan met betrekking tot dit soort zaken.
Heb me wel vaker laten afpoeieren (recentelijk nog ivm afrekenen per minuut of seconde) maar ben er nu wel eens klaar mee en ga er werk van maken.
BassieBaas

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Alle support Rubman, want het lijkt inderdaad op een oplichtersbende met incapabelen.
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
WickedGame schreef:
@Rubman ook ik juich het toe.

Mocht mijn brief aan VF onbevredigend worden beantwoord, is misschien wel een idee om een dossier aan te leggen. Daarin zou ook dergelijke communicatie van meerdere leden in meegenomen mogen en kunnen worden. Tot nu toe val ik van de ene in de andere verbazing omtrent de actie.

En de actie was al niet veel meer waard, met een verlenging is het nog erger gesteld.
Vergeet die brief maar. Eer ze die beantwoorden, is de actie voorbij. Je krijgt eerst een bevestiging van ontvangst en dan gaat er weer een teller lopen.

Read and weep: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1534156
Loopt al vanaf januari, zelfde soort situatie met medewerkers die alles bevestigen, maar Vodafone niet meewerkt.
dantis

Liefhebber
  • 44Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes
@Rxprt
Het zou ook zo kunnen, wat ik denk kan het mis hebben stel wat jij zegt ik verleng al op 4 maanden voor einde datum
dan gaat het nieuwe abo in op de dag wanneer jij het veranderd dan gaat ook gelijk de 24 maanden in
op einde van de rit laten we het even op 24 maanden houden dan blijft er die 4 maanden voor de eind datum open dan heeft het eigelijk geen zin om te verlengen je kan dus volgens mij het best op de laatste dag van je eind datum verlengen dat is goedkoper volgens mij ?

Zoals SenorSjon schreef
Vief51

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Kan iemand mij vertellen of de Galaxy S4 vanavond nog op voorraad is in Winterswijk, Zoja, dan ga ik hem halen! (ik moet wel wel 125 km voor reizen...)
BassieBaas

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Je weet dat het maar 12 maanden korting is Vief?
Vief51

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Is uberhaupt iets bekend over de voorraad in Winterswijk?
Toevallig over de Iphone 5 of de Galaxy S3 en S4?
Vief51

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ja maar dan is het toch 25 euro het eerste jaar ipv 50. Scheelt toch weer 🙂
Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
Vief51 schreef:
Ja maar dan is het toch 25 euro het eerste jaar ipv 50. Scheelt toch weer 🙂
Weet niet waar je woont, maar er komen nog meer winkels met acties (als ze dat niet ook opschorten)
Kan je misschien beter even wachten voor je 125Km gaat reizen voor een niet zo heel bijzondere actie.
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
Deze wilde ik jullie niet onthouden, ik kon een lach niet onderdrukken:
http://www.nu.nl/internet/3482703/kamp-niet-transparant-genoeg-telecomveiling.html

Verwissel de naam Minister Kamp voor Vodafone en de naam Vodafone voor consument en je krijgt hetzelfde verhaal als wat hier nu speelt.

Vodafone die de voorwaarden ergens niet duidelijk vindt... het moet niet gekker worden. 😛
Vief51

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nou ik zou het niet zo erg vinden om erheen te reizen, ik heb tenslotte toch gratis OV. Alleen zou ik fijn vinden als ik zeker wist dat de S4 er zou zijn. Anders is de reis voor niks geweest... 😉
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
Sowieso zijn er angstig weinig berichten over voorraden en hoe de actie verloopt vandaag. Zijn er wel klanten?
Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
Denk dat de rust in het topic goed vergeleken kan worden met de rust in de winkels {insert krekelgeluiden} maarja Vodafone wou nu eenmaal Rustige Actie. Vergelijk het met Rambo maar dan met nerf guns, lekker stil en een stuk minder leuk.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Vief51 schreef:
Nou ik zou het niet zo erg vinden om erheen te reizen, ik heb tenslotte toch gratis OV. Alleen zou ik fijn vinden als ik zeker wist dat de S4 er zou zijn. Anders is de reis voor niks geweest... 😉
Hi Vief,

Ik heb even een mailtje gestuurd naar mijn contactpersoon in Winterswijk, maar nog geen antwoord ontvangen...
Gisteren was de voorraad S4 op, dus ik durf je niet te zeggen of ze nieuwe hebben ontvangen, ik ben er bang voor, maar ik wacht heel even zijn bericht af.

Zodra ik wat hoor zet ik het hier online voor je, ok?

Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
En terwijl ik mijn berichtje aan jou postte kreeg ik een mailtje binnen met een voorraad update:

Voorraad van S4 is van beide kleuren beperkt. Ze zullen morgen op voorraad zijn, maar dan hebben we het over voorraden van minder dan 50 per stuk, dus zeer beperkt, hou daar dus rekening mee als dit perse het toestel is wat je wilt.

Verdere voorraadinformatie:
HTC One is alleen in zwart voorradig, nog voldoende voorraad.
Iphone 5 16GB is ruim voldoende op voorraad in beide kleuren. Andere varianten, 32 en 64 GB, zijn niet meer beschikbaar.
Van de Samsung S3 is ook meer dan voldoende voorraad.

Op dit moment loopt de Iphone 5 het hardst, en ook de S4 is populair, maar die hebben we dus minder op voorraad.

Verder over de gang van zaken in de winkels, het is rustiger dan voorheen, maar de sfeer is erg goed zowel m.b.t. klanten als het personeel. Toestellen zijn redelijk op voorraad en we kunnen dus veel mensen alsnog blij maken met een top toestel!
Daantjeeuh

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Even een vraagje, ik was van plan om naar Winterswijk te gaan.. maar kun je in combinatie met welk abbonement dan ook een iPhone 5 32GB krijgen? Of moet je dan extra bijbetalen? Want anders wacht ik gewoon op de volgende actie waarbij de 32GB wel beschikbaar is
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic