Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
ReusVRotterdam

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@767

Duur is teruggebracht naar 12 maanden. Maar is er iets veranderd aan de maandelijkse korting. Bijv voorheen was dit 32 euro in de maand, ik ken de nieuwe tarieven niet terug vinden.
ReusVRotterdam

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@Moderators

Ken iemand mij meer duidelijkheid verschaffen omtrent de nieuwe actie tarieven. Is de korting ook van toepassing op een sim only abonnement.
NK

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
????wat krijgen we nou!! wou nog morgen naar winterswijk
gaan om nog van die actie te profiteren.wat lees ik nou dat
ze die actie hebben teruggebracht!!!echt heel slecht
van VF.was van plan om over te stappen naar VF
maar denk toch dat Tele2 een nieuwe klant derbij krijgt!
Vief51

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Zou de Samsung galaxy s4 morgen aanwezig zijn in Winterswijk?
767

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
@ Reus

Nu begrijp ik wat je bedoeld. Ik weet alleen de tarieven voor de iphone 5, die is nu gratis bij een Red 59,-. 2 weken geleden was dit nogn64,- vandaar de 32,- prijs (50% korting)

Nu krijg je deze bij 59,- dus het eerste jaar 29,50
ReusVRotterdam

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@VF-Fukkers

Heb je niets beters te doen dan??
ReusVRotterdam

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@767

Dus als ik het goed heb, voorheen was het 24 maanden 32 euro met een gratis iPhone 5. Nu is dat teruggedraaid naar 24 maanden, waarvan het eerste jaar 29.50 en het resterende 12 maanden 59 euro bedraagt met een gratis iPhone 5.
ReusVRotterdam

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@RobbieE

Ken jij mijn als moderator meer duidelijkheid geven over de nieuwe actietarieven omtrent de openingsactie.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@VF ik heb je een privebericht gestuurd. Ik wil je vragen om op te houden met schelden.
@Reus In deze post vind je de voorwaarden van de actie: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red/Openingsactie-Vodafone-Winkels-Voorwaarden-info-en-data/m-p...

alperaltun

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
een belangrijke vraag

hoor je bij de afrekening ook een ' kleine' kassabon te krijgen of is de Rekening met klantnummer, artikelnummer, factuurnummer etc met overzicht en zo voldoende? want zie nu pas dat ik alleen een 'Rekening' en daarnaast bewijs van verlenging heb gekregen.

kunnen jullie dat navragen bij Winterswijk?

of weet iemand anders het, die vandaag er ook is geweest en een nieuwe abo enz heeft afgesloten?
test123

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Op advies van AnneBel bij dezen een "beschaafde" reactie zonder scheldwoorden. Ik ben niet zo'n slim figuur, dus heeft mij wel heel veel moeite kost om zo netjes te schrijven. En zodra ik weet hoe ik mijn gebruikersnaam kan veranderen die wel aan de forum-voorwaarden voldoet, pas ik deze aan.

Ik voel me erg "zuur". Heb 4 uur in de rij in Utrecht gestaan paar weken geleden. Hadden ze mn toestel niet die ik wilde. Helaas, kan gebeuren. Ze zeiden: er worden nog genoeg winkels geopend. Nu wilde ik naar Winterswijk zaterdag om het daar te regelen.

Moet ik zojuist van iemand anders horen dat die actie nu zodanig is aangepast dat het eigenlijk niet meer echt interessant is. Als hij me niet had gewezen op een nieuws artikel had ik zaterdag 125 km gereden voor nop. Denk dat ik behoorlijk boos zou zijn geworden als ik daar had gestaan en kreeg te horen dat de actie behoorlijk is teruggeschroefd.

Heel oneerlijk vind ik dit. Nu blijf ik toch maar bij mijn huidige aanbieder en vrees ik er voor dat ik nooit meer zaken zal doen met Vodafone. Mijn zakelijke telefooncontract ga ik dan ook niet verlengen aan het eind vd looptijd. Gelukkig is dat nog maar een paar maandjes. Wel jammer, want vodafone had redelijk fatsoenlijke zakelijke abo's, beter dan KPN. Ach.. Vodafone lacht waarschijnlijk om die paar honderd euro per maand.

Echt heel gierig vind ik. Ik hoop dat uit principe mensen nu weigeren om nog voor deze actie te kiezen.
test123

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@ReusVRotterdam

Nee, dat heb ik niet.
test123

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hierbij wil ik de mensen die in de actiewinkels werken morgen en zaterdag heel veel sterkte wensen met alle boze mensen die jullie gaan krijgen.

Beetje hetzelfde principe dat als dat een supermarkt stunt met een krat bier voor 5 euro en als je er naar toe onderweg bent is het: jaaaa.. het is wel erg druk. We vragen er nu weer 10 euro voor. Maar dat is nog steeds een goede actie hoor, want normaal kost een krat bier 13 euro! Hoe je het ook went of keert, je voelt je gewoon "gepakt".

Dus.. met alle oprechtheid: heel veel sterkte daar. Mij zul je er niet meer tegen komen.
test123

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Het onderschrift van Annebel is trouwens erg toepasselijk hier:

Minder is alleen beter waar méér niet goed is - Frank Lloyd Wright

Edit: bedankt voor het aanpassen van mn gebruikersnaam, wie dat ook zojuist heeft gedaan 🙂

NK

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
ben nog op zoek naar een Nokia 3310
met een mooie VF red abonement actie.
of zou die al uitverkocht zijn in winterswijk??
patrickt35

Gedreven Meedenker
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Mijn contract heeft als einddatum 22 juli. Nu heb ik dat abonnement in Emmeloord verlengd. Dus ik neem aan dat mijn nieuw contract ingaat per 22 juli.
Echter gisteren is mijn nieuw contract al ingegaan.
Dit klopt toch niet?
Eventuele gegevens per pm.
test123

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@NK

Nokia 3310? Beter ga je voor de Philips Savvy!
test123

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@Patrick

Je contract is nu 24 maanden + die 2 maanden die nog open stonden.
Je krijgt 12 maanden korting. Dit betekent dat je 14 maanden de volle mep betaald.

Gefeliciteerd met je aankoop bij Vodafone.
test123

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
P.s. ja, je nieuwe red abo is dus direct ingegaan.
Je kan binnen een aantal dagen je verlenging annuleren mocht je niet 14 maanden lang de hoofdprijs willen betalen.
NK

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Philips savvy?
is het de moeite waard om nou al
in de rij te staan?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic