RobbieE schreef:Maar aan dat bericht mogen toch geen rechten ontleend worden, net als alle andere berichten op dit forum. Aangegeven door Stevie zelf.
Hallo allemaal,
Wat betreft ruilen: normaal gesproken geldt de regel die op de kassabon staat; bij deze actie is het echter alleen mogelijk in geval van een DOA. Zie ook:
Rxprt schreef:Dit zijn dus ook de redenen dat ik zowel KASSA, RADAR en de Reclamecodecommissie heb aangeschreven (hoewel die laatste waarschijnlijk luistert naar de VF directie die er verdomme inzit) om gewoon je recht te krijgen als consument.
Inderdaad. Het gaat erom dat VF een smerig spelletje aan het spelen is en constant zijn eigen regels aan het veranderen is, en dat wij daar niets tegenin kunnen brengen ook al hebben zij geen poot om op te staan. Want in feite worden nu niet alleen degenen die nooit in de rij voor 24 maanden korting hebben kunnen staan genaaid, maar ook degenen die al een abo+toestel hebben en deze niet kunnen ruilen, ook al is hen verzekerd dat dit wel kon door medewerkers van een VF winkel zelf. Deze voorwaarden zijn ook pas later op het forum toegevoegd, terwijl op de bon staat dat je gewoon mag ruilen. Aangezien op het bonnetje letterlijk zwart op wit staat dat je mag ruilen en berichten op het forum niet rechtsbindend zijn moet dit gewoon mogelijk zijn. Ga je echter naar de winkel word je toch weggestuurd, omdat Vodafone doet waar ze zin in heeft. En het interesseert ze ook niks, want geld voor het abonnement krijgt VF toch wel.
In mijn post op pagina 72 (het zevende bericht) licht ook ook toe dat de 24 maanden korting in feite nog steeds van kracht is aangezien dit behalve op het forum nergens gecommuniceerd is, maar dat we dit niet krijgen. Ook omdat VF doet waar ze zin in heeft, eigen regeltjes verzint op momenten die hen uitkomt, en verder met niets of niemand rekening houdt.
http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red/Openingsactie-Vodafone-Winkels-Voorwaarden-info-en-data/m-p...
SQ schreef:Hey SQ, ik heb je weer een PM gestuurd. Wij waren hier zoals je weet al mee bezig om dit voor elkaar te krijgen aangezien jij dit inderdaad al voor de wijziging van de actie hebt afgesproken met Emmeloord. Zij zullen je terugbellen op het nummer dat je me in PM stuurde. Ik had geen forum dienst vandaag dus las je PM zojuist pas. Sorry daarvoor. De winkel in Emmeloord lost het verder met je op in ieder geval. 🙂
Met niets op papier bedoelde ik de voorwaarde dat ruilen niet mag.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.