Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
alperaltun

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
waar zijn de mods, niemand die hier vragen komt beantwoorden?
theodoor

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
en vervolgvraag, kan daarover nl niks terugvinden in de actievoorwaarden; is het mogelijk om voor iemand anders een abonnement af te sluiten? Zo ja, onder welke voorwaarden?
theodoor

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
staan zelf ook in de rij..
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
theodoor schreef:
Ik heb even wat berichten hier zitten lezen en hoe treurig en beschamend het ook is om zo een lopende actie uit te kleden, onder de streep blijft het voordeel opleveren voor hen die toch al voornemens waren voor red of super te gaan, waaronder ik dus. @ moderator; Valt er iets zinnigs te zeggen over mijn kans om in hardenberg een 5 te scoren als ik daar over 2 uur aankom?
Zou op zich moeten lukken! Ze hebben ook nog koopavond, dus dat komt goed uit!
Stofbal

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
En vanavond, laten we zeggen rond 8 uur (Ga er vanuit dat ze tot 9 open zijn)? Zullen de de iPhone 5 Zwart 16GB nog op voorraad hebben?
marthyn

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@stevie

Bedankt voor de reactie.
Echter ik zie nu, als ik via jullie website verleng het volgende aanbod:

iPhone 5 16GB Black
Red D 2 jaar

Maandbedrag: € 59,-

dat is dus in de VF winkel met actie: 12*0,5*59 + 12*59 = 1062 ofniet?

wordt deze prijs in de VF winkel gehanteerd? zo ja, dan kom ik even langs 🙂
graag reactie.
SQ

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Stevie. Kun jij kijken en/of regelen of personen die hun actietelefoon voor 17 mei '13 hebben gehaald mogen ruilen? Want ik hoor bij veel mensen, waaronder ikzelf, dat medewerkers hebben (toe)gezegd dat ruilen mag.

Ik hoor graag van je.
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
theodoor schreef:
en vervolgvraag, kan daarover nl niks terugvinden in de actievoorwaarden; is het mogelijk om voor iemand anders een abonnement af te sluiten? Zo ja, onder welke voorwaarden?
Kan niet i.v.m. mogelijke fraude.

Staat ergens in dit topic, maar daar kan je geen rechten aan ontlenen. 😉 😛
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
theodoor schreef:
en vervolgvraag, kan daarover nl niks terugvinden in de actievoorwaarden; is het mogelijk om voor iemand anders een abonnement af te sluiten? Zo ja, onder welke voorwaarden?
Je kunt niet voor iemand anders een abo afsluiten....
Alleen op je eigen naam, maar niet op iemand anders zijn naam.
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi SQ

Dat is niet mogelijk. Ruilen kan echt alleen in geval van een DOA (Toestel Defect bij Ontvangst)


houssain_m

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Kan je ook 2 jaar lang 25% korting krijgen?


Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
RobbieE schreef:
Hoi SQ

Dat is niet mogelijk. Ruilen kan echt alleen in geval van een DOA (Toestel Defect bij Ontvangst)


Is het dan niet vreemd dat op de kassabon gewoon staat dat je binnen 7 dagen zonder opgaaf van reden mag ruilen?
Zodra de klant dit dus zwart op wit heeft staan mogen jullie er wettelijk al niet eens meer onderuit. Daarbij is het al meerdere malen mensen gelukt (slecht dat je gelukt moet zeggen eigenlijk) om de telefoon te ruilen.
alperaltun

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hoi even een belangrijke vraag

hoor je bij de afrekening ook een ' kleine' kassabon te krijgen of is de Rekening met klantnummer, artikelnummer, factuurnummer etc met overzicht en zo voldoende? want zie nu pas dat ik alleen een 'Rekening' en daarnaast bewijs van verlenging heb gekregen.

kunnen jullie dat navragen bij Winterswijk?
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
Rubman schreef:
RobbieE schreef:
Hoi SQ

Dat is niet mogelijk. Ruilen kan echt alleen in geval van een DOA (Toestel Defect bij Ontvangst)


Is het dan niet vreemd dat op de kassabon gewoon staat dat je binnen 7 dagen zonder opgaaf van reden mag ruilen?
Zodra de klant dit dus zwart op wit heeft staan mogen jullie er wettelijk al niet eens meer onderuit. Daarbij is het al meerdere malen mensen gelukt (slecht dat je gelukt moet zeggen eigenlijk) om de telefoon te ruilen.
Dit dus. Moet het echt allemaal op de moeilijkste manier? Zoveel toestellen zullen het niet zijn.
SQ

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@RobbieE Dat begrijp ik. Maar het niet-ruilen is pas vorige week vrijdag toegevoegd aan jullie voorwaardenlijst. Vóór die tijd is er nooit iets gezegd over niet-ruilen. Wat wordt hiermee gedaan dan om klanten wel gewoon gebruik te laten maken van dit recht? Medewerkers hebben gewoon (toe)gezegd dat ruilen in elke winkel mag. En ook op de bon staat dat ruilen binnen dagen mag.

Ook is er helaas niets op papier over deze voorwaarden. En niet iedereen is op de hoogte van dit forum.
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
@SQ
Het enige wat echt op papier staat is de kassabon. De rest is nergens vastgelegd. Dus je hoort IMO ook van het papier uit te gaan.
Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
Jawel hoor de kassabon is op papier en dus het enige wat daadwerkelijk leidend is in deze.
Aangezien zoals eerder aangegeven niks officieel is op dit forum geldt de kassabon.
Mogen we daarentegen rechten ontlenen aan dit forum kunnen we allemaal weer gebruik maken van 24 maanden 50% korting.
SQ

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Met niets op papier bedoelde ik de voorwaarde dat ruilen niet mag.
Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
Daarom mag ruilen ook gewoon, zij hebben niks op papier over dat het niet mag.
Het wordt weliswaar gezegd op dit forum, maar daar mogen we geen rechten aan ontlenen he, kortom ze hebben op dat punt geen poot om op te staan aangezien het enige wat op papier staat is dat je mag ruilen.
Stofbal

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
En vanavond, laten we zeggen rond 8 uur (Ga er vanuit dat ze tot 9 open zijn)? Zullen de de iPhone 5 Zwart 16GB nog op voorraad hebben?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic