theodoor schreef:Zou op zich moeten lukken! Ze hebben ook nog koopavond, dus dat komt goed uit!
Ik heb even wat berichten hier zitten lezen en hoe treurig en beschamend het ook is om zo een lopende actie uit te kleden, onder de streep blijft het voordeel opleveren voor hen die toch al voornemens waren voor red of super te gaan, waaronder ik dus. @ moderator; Valt er iets zinnigs te zeggen over mijn kans om in hardenberg een 5 te scoren als ik daar over 2 uur aankom?
theodoor schreef:Kan niet i.v.m. mogelijke fraude.
en vervolgvraag, kan daarover nl niks terugvinden in de actievoorwaarden; is het mogelijk om voor iemand anders een abonnement af te sluiten? Zo ja, onder welke voorwaarden?
theodoor schreef:Je kunt niet voor iemand anders een abo afsluiten....
en vervolgvraag, kan daarover nl niks terugvinden in de actievoorwaarden; is het mogelijk om voor iemand anders een abonnement af te sluiten? Zo ja, onder welke voorwaarden?
RobbieE schreef:Is het dan niet vreemd dat op de kassabon gewoon staat dat je binnen 7 dagen zonder opgaaf van reden mag ruilen?
Hoi SQ
Dat is niet mogelijk. Ruilen kan echt alleen in geval van een DOA (Toestel Defect bij Ontvangst)
Rubman schreef:Dit dus. Moet het echt allemaal op de moeilijkste manier? Zoveel toestellen zullen het niet zijn.RobbieE schreef:Is het dan niet vreemd dat op de kassabon gewoon staat dat je binnen 7 dagen zonder opgaaf van reden mag ruilen?
Hoi SQ
Dat is niet mogelijk. Ruilen kan echt alleen in geval van een DOA (Toestel Defect bij Ontvangst)
Zodra de klant dit dus zwart op wit heeft staan mogen jullie er wettelijk al niet eens meer onderuit. Daarbij is het al meerdere malen mensen gelukt (slecht dat je gelukt moet zeggen eigenlijk) om de telefoon te ruilen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.