Ik word er zo moe van, alles wordt door VF naar eigen hand gezet zolang het henzelf maar uit komt.
Eerst wordt er gezegd dat het forum het officiële kanaal is voor alles omtrent de actie, dus wat hier gezegd wordt zijn de officiële statements. Met andere woorden, wat andere communicatiekanalen (posters, flyers, overige VF medewerkers) zeggen doet er niet toe, het forum is officiëel dus we mogen lekker de actie aanpassen en we hoeven lekker geen statements te geven. En het maakt niet uit of je naast de winkel woont, een flyertje gezien hebt en al wekenlang geduldig wacht. De actie is aangepast en dat had je immers op het forum kunnen lezen! En dan krijgen we dit:
"Ten tweede, rechtsbindend nee, want ik weet waar je naartoe wilt met die opmerking."
Tuurlijk niet.. Het antwoord is nee, WANT ik weet waar je naartoe wilt. Dus alles wat hier gezegd wordt is officiëel, of nouja, alleen wat VF zelf uitkomt natuurlijk. Lekker selectief dus en niemand die weet waar we wel/geen waarde aan moeten hechten.
Dus, als niets wat op het forum gezegd wordt rechtsbindend is, dan hebben wij toch gewoon recht op de actie zoals hij origineel was? Er is immers verder NERGENS gecommuniceerd dat hij aangepast is behalve hier, en het forum is niet rechtsbindend. Met andere woorden, de actie zoals die origineel gecommuniceerd is d.m.v. flyers, posters en mededelingen van overige VF medewerkers is volgens deze logica nog steeds van kracht.
VF is echt een smerig spelletje aan het spelen, walgelijk.