Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
767

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Oke,

Vanmorgen toch maar naar Hardenberg te gaan voor een Iphone 5.
Om 04:30 aanwezig en kreeg nummer 10 uitgedeeld. Er stond een sta-tafel buiten met 2 medewerkers die nummers uitdeelden en koffie aanboden. Er wordt ons geadviseerd daarna weer lekker naar de auto te gaan om daar wat slaap te vatten.

Toen de winkel open ging, om 9 uur werd nummer 44 uitgedeeld. Om 09:10 mocht ik naar binnen en stond om 10.00 weer buiten. Duurde binnen allemaal redelijk lang, er was heel veel personeel wat het geheel een beetje onoverzichtelijk maakte. Lange rijen voor de kassa om de telefoon uiteindelijk mee te krijgen.
Als je binnen kwam 0,01 euro pinnen, kopies maken en door naar de volgende medewerker die je abbo afsluit. Dan door naar de kassa waarna je door kan naar huis:)

Om 10 uur toen ik weg ging werd nummer 52 uitgedeeld. Nummer 42 mocht toen al naar binnen.
Dranghekken stonden inderdaad voor de deur, ook 2 beveiligers stonden paraat. Er waren nog wel een hoop klanten die probeerden alsnog de oude actie te verkrijgen maar helaas.

Ik heb in elk geval iemand blij gemaakt met een iphone 5:) (waarvan er 600 op voorraad waren werd ons verteld)
SQ

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@badhabits Moet ik dan iemand van de rechtsbijstand meeslepen? Ik weet dat ik het recht heb, maar niemand die mee werkt, helaas.

Ik wil simpel weg van een 16GB naar een 32GB.

Ook op de bon staat ruilen binnen 7 dagen, waarbij de termijn van 7 dagen de volgende dag in gaat.

@SenorSjon waar heb jij dan kunnen ruilen? Ik ben vastberaden om heel Randstad af te reizen.

En tijd dringt ook nog.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Emm schreef:
Bedankt voor je reactie.
Ook ik zal niet op dit item terugkomen, ondanks dat ik informatie zwart op wit heb van een VF adviseur in deze. Ik vind het prima als dit "de" manier is.

Wil VF bij deze bevestigen dat alle uitspraken van VF moderators in dit forum rechtsbindend zijn?
Dat is wat jij impliceert op dit officiele forum als officiele moderator..

Indien we uitsluitsel hierover hebben, dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is.

Ten eerste, ik ben geen moderator.
Ten tweede, rechtsbindend nee, want ik weet waar je naartoe wilt met die opmerking.
Ten derde en voor de laatste keer, de moderators hebben niet geweten dat de actie ging veranderen toen ze aangaven dat mensen konden wachten op andere filialen. Dit is last-minute bekend gemaakt, dit is last-minute besloten. Dus daarom die uitspraken.
Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
@SQ
Je moet gewoon de eerste beste winkel van VF inlopen met kassabon waarop staat dat ruilen binnen 7 dagen mogelijk is.
Ze kunnen dan wel moeilijk gaan doen over dat het niet mogelijk is, maar ze even simpelweg wijzen op een geschreven voorwaarden kunnen ze niet onderuit. Mochten ze nog steeds moeilijk doen kan je altijd vragen naar manager te bellen of erbij te halen.
SQ

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@@Rubman Ook dat heb ik gedaan, maar mocht niet baten. Het is van bovenaf bepaald dus ruilen mag niet krijg ik altijd te horen. Dus managers willen/mogen niet ruilen.

Wil a.u.b. een moderator hierop reageren. Ik wil ruilen!! Ik hoef geen andere soort toestel. Ik wil alleen een met meer geheugen!
Rxprt

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
Ik word er zo moe van, alles wordt door VF naar eigen hand gezet zolang het henzelf maar uit komt.

Eerst wordt er gezegd dat het forum het officiële kanaal is voor alles omtrent de actie, dus wat hier gezegd wordt zijn de officiële statements. Met andere woorden, wat andere communicatiekanalen (posters, flyers, overige VF medewerkers) zeggen doet er niet toe, het forum is officiëel dus we mogen lekker de actie aanpassen en we hoeven lekker geen statements te geven. En het maakt niet uit of je naast de winkel woont, een flyertje gezien hebt en al wekenlang geduldig wacht. De actie is aangepast en dat had je immers op het forum kunnen lezen! En dan krijgen we dit:

"Ten tweede, rechtsbindend nee, want ik weet waar je naartoe wilt met die opmerking."

Tuurlijk niet.. Het antwoord is nee, WANT ik weet waar je naartoe wilt. Dus alles wat hier gezegd wordt is officiëel, of nouja, alleen wat VF zelf uitkomt natuurlijk. Lekker selectief dus en niemand die weet waar we wel/geen waarde aan moeten hechten.

Dus, als niets wat op het forum gezegd wordt rechtsbindend is, dan hebben wij toch gewoon recht op de actie zoals hij origineel was? Er is immers verder NERGENS gecommuniceerd dat hij aangepast is behalve hier, en het forum is niet rechtsbindend. Met andere woorden, de actie zoals die origineel gecommuniceerd is d.m.v. flyers, posters en mededelingen van overige VF medewerkers is volgens deze logica nog steeds van kracht.

VF is echt een smerig spelletje aan het spelen, walgelijk.
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
Het slaat ook nergens op, want je krijgt/hebt nergens de actievoorwaarden zwart op wit. Ook dit forum is daar niet het kanaal voor, want dit is alleen een uitlaatklep. Elke keer is er weer onduidelijkheid of een aanpassing.

Op tweakers is ook een topic over een Lumia fout die wekenlang op de VF site heeft gestaan, mensen hebben het bij de KS, Twitter en FB nagevraagd en het klopte allemaal. Toch zijn de toestellen nooit uitgeleverd en vindt VF het een kennelijke vergissing, terwijl de klant dat op alle mogelijke manieren bevestigd heeft gekregen.

Bottom line, niemand weet wie bij Vodafone de baas is. 😉

@Stevie, ik vind je ondertitel vrij onhandig in deze, ook al is het een directiequote. Het lijkt meer een brevet van onvermogen hoe VF omgaat hiermee. Ze zijn goed aanwezig, dat moet ik jullie nageven, maar zodra het moeilijker wordt, wordt er snel afgehaakt of komen er drogredenen langs. Ik weet dat jullie ook maar gestuurd worden als soldaten en dat jullie cannon fodder zijn. Maar de klant wordt wel graag wat serieuzer genomen dan enkel het bos ingestuurd.
Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
Inderdaad in de ene post is het forum het officiële medium omtrent deze actie en kunnen hier dus automatisch rechten aan ontleend worden (ook al zegt VF van niet) vervolgens is het alleen een discussietopic en kunnen er dus nergens rechten aan ontleend worden.
Wanneer er vervolgens iets veranderd is het enige medium waar dit bekend wordt gemaakt het forum en is het dus automatisch het officiële (danwel enige) medium omtrent deze actie en kunnen er dus rechten aan ontleend worden.

Dat jullie vervolgens zeggen dat dit niet mag of onduidelijk en vaag blijven doet hier niks aan af.
CMSchoofs

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Stevie,

Kun je er ook voor kiezen dat je 2 jaar 25% korting krijgt?
Dit vind ik fijner, dan heb ik namelijk 2 jaar maandelijks dezelfde kosten.

Alvast dank.
Rxprt

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
CMSchoofs schreef:
Stevie,

Kun je er ook voor kiezen dat je 2 jaar 25% korting krijgt?
Dit vind ik fijner, dan heb ik namelijk 2 jaar maandelijks dezelfde kosten.

Alvast dank.
Nee, niets dat in de klant zijn voordeel kan werken is mogelijk helaas.
behtjes

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Actie Vodafone loopt uit de hand

Een gloednieuwe Vodafonewinkel in Hardenberg heeft vandaag 500 klanten zien wegrennen omdat er een openingsactie is aangepast. Dat meldt de politie van Hardenberg.

Dranghekken moesten aan de kant worden gezet om de 500 rennende mensen een doorgang te voorzien. Een bewaker noemde de chaos 'absurd en volkomen begrijpelijk', doelende op de vreemde gang van zaken van de openingsacties die is teruggedrongen van 24 maanden 50% korting tot 12 maanden 50% korting.
marthyn

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de reactie.
Echter ik zie nu, als ik via jullie website verleng het volgende:

iPhone 5 16GB Black
Red D 2 jaar


Maandbedrag: € 59,-

dat is dus in de VF winkel met actie: 12*0,5*59 + 12*59 = 1062 ofniet?

wordt deze prijs ook in de VF winkel toegepast? zo ja, dan kom ik even langs 🙂
alperaltun

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hoi even een belangrijke vraag aan een Mod,

hoor je bij de afrekening ook een ' kleine' kassabon te krijgen of is de Rekening met klantnummer, artikelnummer, factuurnummer etc met overzicht en zo voldoende? want zie nu pas dat ik alleen een 'Rekening' en daarnaast bewijs van verlenging heb gekregen.

kunnen jullie dat navragen bij Winterswijk?


CMSchoofs

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Rxprt,

Hmm.. Waarom niet? Weet je dat toevallig?
Want de prijs blijft uiteindelijk hetzelfde?
Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
CMSchoofs schreef:
Rxprt,

Hmm.. Waarom niet? Weet je dat toevallig?
Want de prijs blijft uiteindelijk hetzelfde?
[sarcasme aan]Ja de prijs wel, maar dan moeten ze de voorwaarden aanpassen en dat mag natuurlijk niet ;)[sarcasme uit]
hendrik60

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan iemand mij vertellen hoeveel je bij de toestellen iphone 5 en s4 moet bij betalen als je ze met deze actie koopt. Als het niet hoeft wil ik er nog wel even over nadenken.
alperaltun

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@ hendrik60

bij de S4 als je Red abo van 54 euro neemt betaal je 60 euro bij
TheMax

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Natuurlijk is dit wat Vodafone wilde, een handjevol mensen, die allemaal het woord 'actie' zien en het dus maar kopen. Ook komen ze hier de afspraken naar de concurrenten netjes mee na, want er verdwijnen niet teveel mensen naar Vodafone, keurig.

Zijn er nog mensen die ook naar Schagen gaan? Ik ga dus waarschijnlijk voor foto's en misschien ook om mensen te informeren over hoe 'goed' deze 'actie' wel niet is.
anis

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

wat sort speletje is dat , eerste 24 maanden nu 12 manden , zo groote bedrijf als voda fone zwaak geworden ,

maak misbuik van goed mensen om reclame maken met een slime manier,

wakker worden
theodoor

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb even wat berichten hier zitten lezen en hoe treurig en beschamend het ook is om zo een lopende actie uit te kleden, onder de streep blijft het voordeel opleveren voor hen die toch al voornemens waren voor red of super te gaan, waaronder ik dus. @ moderator; Valt er iets zinnigs te zeggen over mijn kans om in hardenberg een 5 te scoren als ik daar over 2 uur aankom?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic