@Stevie,
Het probleem zit hem denk ik bij het feit dat de actie afgelast is omdat een van de reden was dat je van medewerkers niet kunt verwachten dat ze er al midden in de nacht zijn. Vervolgens worden er wel medewerkers op dat tijdstip neer gezet. Had je net zo goed de actie door kunnen laten gaan, als je toch dezelfde maatregelen neemt.
"Echter, op het moment dat onze medewerkers om 3 uur 's nachts al bij de winkel moeten staan en er dranghekken en meerdere beveiligers per winkel nodig zijn puur om te voorkomen dat er opstootjes ontstaan, dan schiet de actie zijn doel gewoon voorbij. Dan is alle feestelijkheid er vanaf.
Vanuit dat oogpunt is het wijzigen van de actie niet onredelijk toch"
http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red/Openingsactie-Vodafone-Winkels-Voorwaarden-info-en-data/m-p... En wat ik ook nog wel wil weten is: Waarom wordt door moderators toezeggingen gedaan dat je gerust later kunt gaan want actie geld ook bij komende openingen, en wordt vervolgens de actie aangepast. Als ik zeg: Bij deze betaal ik maar de helft van mijn abbo kosten aan vodafone als door mij toegezegt (handtekening onder contract) is, kom ik daar ook niet zomaar mee weg. Deze actie verandering valt verder ook niet onder op=op te schuiven, aangezien hij nog steeds loopt maar dan in andere vorm, dus hij is niet op. Als hij op zou zijn zou zelfs deze afgezwakte versie niet mogelijk zijn.
Er zijn dus toezegingen gedaan waar ik op vertrouw door vodafone die niet na gekomen worden. Ik ken het wetboek niet uit mijn kop, maar als een mondelingen afspraak al geld volgens de wet. Kunnen jullie in mijn ogen met de slappe excusen die er nu liggen niet onder uit komen.