Stevie schreef:Je spreekt jezelf wel lekker tegen...
Ik heb aangegeven dat we niet uitwijden over waarom de actie is aangepast.
De reden daarvoor hebben we al meerdere malen gecommuniceerd, zo is het officieel statement, meer informatie is er niet.
Al jullie ideeën worden doorgezet, maar vooralsnog blijft de actie gewoon bij 12 maanden 50% en wordt de actie niet herzien of teruggedraaid.
badhabits schreef:Ze werken met nummers en groepjes, mensen hebben een nummer gekregen en zijn vervolgens per uur ingepland wanneer ze geholpen worden. Dus daarom dat er geen mega rij staat, de mensen weten a.d.h.v. hun nummer wanneer ze terug moeten komen.
Net even contact gehad met iemand in winterswijk, er staan nu nog ongeveer 10 (WOW) mensen buiten.
de rijen met klanten die een abonnement willen zijn wel heer erg gekrompen sinds de actie aangepast is.
marthyn schreef:Hoe lang de rij precies is durf ik je niet te zeggen, ik weet dat ze ongeveer 40 a 50 mensen hadden genummerd. Dus goed te doen lijkt me.
@stevie
hoelang is de rij op dit moment in hardenberg ongeveer?
hoe staat het met de voorraad iPhone's 5 16GB zwart?
is het alleen mogelijk om het RED abo van 49 (+15 van telefoon) nu 12 maand voor 32 te krijgen of zijn er ook nog andere abo's mogelijk? (red essential ofzo)
serial schreef:Prachtig die dranghekken haha.
Zo ziet het er nu uit in hardenberg
http://t.co/oroAfQrmgb
Lekker rustig, wat te verwachten viel na de versobering.
De dranghekken hadden ze niet eens hoeven te bestellen.
Emm schreef:De laatste woorden die ik hieraan zal wijden, omdat het niet met het topic van de openingsactie heeft te maken, maar met het proberen van het openen van een heksenjacht op iemand die MOGELIJK een Vodafone medewerker zou kunnen zijn:
Helaas, zoals ik al eerder aangegeven heb, een andere VF medeweker heeft al bevestigd dat dit een VF medewerker was, en 'het onderzoek in volle gang' was.
Een paar mailtjes naar een email adres sturen, daarvan kun je op je klompen aanvoelen dat er niet op gereageerd wordt door voornoemde.
Je geeft zelf aan dat je met zijn manager gesproken hebt. Vervelend dat de man in kwestie kennelijk langdurig afwezig is, maar als jij met zijn manager spreekt, impliceert dit een VF medewerker.
Kennelijk lijkt VF ook niet technisch in staat om op basis van bijv. IP adressen en andere informatie om deze zaak tot de bodem uit te zoeken noch willen uit te zoeken.
Het consequent tegenspreken van medewerkers van VF in deze is ook niet echt geruststellend.
Het categorisch negeren van kritische posts in dit forum draagt alleen maar bij aan dat gevoel.
Als laatste, een post in een forum als officiele melding kan ik niet als officieel Vodafone statement accepteren.
De status van dit forum is onduidelijk. We kunnen VF niet vastpinnen op uitspraken van medewerkers hier. Waarom zou er dan een officieel statement gedaan worden in een forum?
Wat nu gebeurt heet containment, probeer de ellende niet verder te laten komen dan waar het begonnen is en bestaande dan wel potentiele klanten zand in de ogen te strooien.
Het is meer dan triest te noemen op welke wijze VF deze hele actie aan het afronden is.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.