Stevie schreef:
Ik geloof toch dat ik jouw posts ook beantwoord?
Ik heb aangegeven dat we niet uitwijden over waarom de actie is aangepast.
De reden daarvoor hebben we al meerdere malen gecommuniceerd, zo is het officieel statement, meer informatie is er niet.
Al jullie ideeën worden doorgezet, maar vooralsnog blijft de actie gewoon bij 12 maanden 50% en wordt de actie niet herzien of teruggedraaid.
Ik weet niet welke informatie jullie verder dan nog willen?
De echte reden zou leuk zijn.
Jullie reden is veiligheid en het moeten inhuren van beveiliging.
Prompt staat dit er wel de volgende keer (eindelijk...), maar is van de oorspronkelijke actie te weinig over en is het niet meer dan een regulier BSW abonnement waar je voor het Red gebeuren ook al een jaar 50% korting kreeg. Alleen toen kon je dat in elke winkel krijgen.
Vergelijk de prijzen met de andere twee providers eens zonder deze actie en je weet genoeg over jullie prijsstelling. Gelukkig wordt daar ook in het 'wat vind je van Red'-topic en Facebook graag geen punt van gemaakt en een beetje ontwijkend beantwoord of genegeerd.
Edit
Met ~50 klanten de S4 op? Give me a break.
Jullie zullen van de VDF firmware over moeten stappen naar PHN en dan heb je opeens pallets vol met S4's tot je beschikking. Alleen door jullie branding krijgen jullie zo weinig binnen, want de algemene versie is natuurlijk wijd verspreid. De reguliere kanalen zonder branding hebben er echt meer dan zat. En ook de branding zelf stelt niet zoveel voor, via Odin heb je zo de algemene NL versie erop en de CSC is zo van VDF af gewijzigd.
(google de afkortingen als je het niet weet
😉 Veel leesvoor op Sammobile.com bij de firmwares).