Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
Lierooi

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
BassieBaas schreef:
Veiligheidsredenen, EN NU WEL EEN BEVEILIGER!?!?!?!?!? Ik val echt van mijn stoel gewoon! Mede doordat je nu helemaal geen beveiliger nodig hebt hahahaahah
Ja echt belachelijk dit...En dan dat er om 04.00 medewerkers zijn... Wat een poppenkast zeg
alperaltun

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo,

stel je neemt een S4 met een Red B abonnement van 50 euro per maand, hoe zit het dan met de toestelkosten?
normaal op de site staat 150euro bijbetalen, is deze dan gratis of hetzelfde?


mirp

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
er is beveilig, is het gek als ik 24 maanden korting ga eisen dan?
Aangezien "gaos" reden was om de actie af te kappen.
salem

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik sta nu hier met een groep van 20mensen voor de deur. Mensen die net als ik nog de hoop hebben dat er straks een medewerker naar buiten komt met goed nieuws. (al zie ik het somber in).

Ik kan haast niet geloven dat zo een bedrijf mensen vol oplicht. Eerst een actie maakt waarbij de concurrenten niet tegen op kunnen en vervolgens een aanbieding van deze actie maken. Een niet eens zo aantrekkelijke aanbieding. We hebben ook met zen alle besloten om geen abonnement af te sluiten als we niet de zelfde privilege's krijgen als de mensen die in Utrecht, den haag en Emmeloord wonen.

Dit abbonemnt zal mensen 12 tot 1600 euro gaan kosten. Net zoveel als een abbonement bij de phonehouse. Er zijn nu drang hekken en beveiligers in het vooruitzicht aangenomen. Dan ga je er vanuit dan van enige chaos( de "eigenlijke" reden van het terug draaien van de actie naar een aanbieding) geen sprake zal zijn. We blijven hier wachten tot er een medewerker straks de verlossende woorden spreekt de actie blijft het zelfde net als in Utrecht net als in den haag maarrssen, Emmeloord en al die andere plaatsen waar die mensen er wel een konden halen.

We wachten het af. Ik heb het gevoel dat als Vodafone niet de zelfde aanbieding zal maken dat dit echt averechts zal gaan werken en dat ze juist mensen gaan verliezen inplaats van in winnen. En ik neem aan dat dit niet de bedoeling is.

Dus Vodafone zet je zelf niet ten schande en doe het enige wat goed is!!

Mvg,

Een hele boze potentiële klant.
alperaltun

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@ salem

Hoi, waarbrn jij in hardenberg of winterswijk?
salem

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Winterswijk maar ben nu al weer vertrokken. De actie zal helaas niet veranderen. Ik heb op internet gekeken en ben er achter gekomen dat de actie van Tele2 een soort gelijke actie de prijs schilt zelfs enkele euro's in het voordeel van Tele 2. De O zo spectaculaire actie die Vodafone aankondigde is vanaf vandaag niks minder dan een aanbieding die we de komende periode vaker gaan tegen komen niks om voor 4 uur in een rij te staan. Niks om voor midden in de nacht te reizen gewoon een aantal klikken op internet en je hebt een abonnement dat ook nog draaid op het KPN netwerk
Salesinsider

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@salem,

Tele 2 zit op netwerk T-mobile
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@Salem
Ik had je graag een abonnement conform de oude actievoorwaarden gegund. Maar vind je het van jezelf niet HEEL naïef om te denken dat VF de eerdere beslissing om de actie aan te passen wéér zou gaan herzien? Natuurlijk houdt VF vast aan de eerdere aanpassing... ze kunnen dat niet maken richting al die mensen die bij nader inzien hebben besloten niet naar Winterswijk of Hardenberg af te reizen.
BassieBaas

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
@Salem dat proberen we hier de Vodafone medewerkers ook duidelijk te krijgen.. maar d*mn dat is moeilijk
Hassie

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@ Salem
Welke actie van tele 2 bedoel je?
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
@Pascal

Vodafone en iets niet kunnen maken... Je hebt dit topic toch gelezen? 😉

Vodafone spiegelt zich alleen aan KPN en aan T-Mobile als providers met een eigen netwerk. De rest laat ze simpelweg koud. Buiten Sizz en Hollandse Nieuwe (beide Vodafone dochters) staan zij ook geen anderen op hun netwerk toe volgens mij.
Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
Zeg Vodafone Moderators en voornamelijk heren in pak, hoelang gaan we dit idiote gedoe nog volhouden?
Actie word buiten voorwaarden om gewijzigd ivm personeel wat te vroeg aanwezig moet zijn beveiliging en dranghekken die aanwezig moeten zijn etc. etc.
Vervolgens staat dit er allemaal wel wanneer de actie is gewijzigd.

WAAROM KAN HET DAN NIET OP DE OUDE VOORWAARDEN VERDER!!! geef daar eens antwoord op, want dat ontwijken jullie steeds.
TheMax

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Ik overweeg volgende week naar Schagen te gaan :D. Natuurlijk niet vanwege de 'geweldige' actie, maar puur en alleen om foto's te maken voor de verschillende fora die deze actie volgen (wat er inmiddels al een stuk minder zijn geloof ik). Ik heb zo'n vermoeden dat het hele mooie foto's van een nieuwe vodafone winkel worden, zonder al die vervelende mensen die ervoor staan :D.

Ook overweeg ik nog om een tablet/flyers mee te nemen om andere mensen de feiten van deze 'actie' te kunnen tonen, maar dat is nog niet zeker.
Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
wat is de aanloop eigenlijk vandaag, zijn er toch nog veel mensen die komen voor deze Mooie (not) actie? en denken deze mensen dat ze nog 24 maanden krijgen aangezien nergens naar buiten is gebracht dat het verminderd is buiten het forum?
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
Ze gaan uit dat het slechte nieuws minder hard gaat dan het goede nieuws via de diverse sociale media. Het is wel angstig stil rondom de drukte. Normaal was nu al de rij gesloten of waren er toestellen uitverkocht.

Die beperkte voorraad van de S4 is ook bijzonder, de MM e.d. liggen er vol mee. De Vodafone firmware heb je er ook zo vanaf, dus dat kan de oorzaak niet zijn. Het blijft immers Android. 😛
BassieBaas

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Vodafone: "Make the most of now" Because next week we are even more expensive !
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hi allemaal,

Even een mededeling: voor vandaag is de Galaxy S4 Zwart in Winterswijk helaas uitverkocht.


Update:
ook de Witte S4 is voor vandaag uitverkocht in Winterswijk.
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
Zijn ze alle 10 nu al verkocht? 😛
EB

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
En alleen voor vandaag.
Ongeacht of er nog geleverd gaat worden zijn er morgen weer nieuwe... 😛
Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
Jaja voorraden (als je 10 telefoons een voorraad kan noemen bij een actie) kunnen we wel, maar gericht antwoorden geven op vragen die er gesteld worden over het onrechtmatig veranderen van de actie worden compleet genegeerd.

Is het lekker druk of is de rij al gesloten? waren er 10 mensen voor 10 telefoons in de winkel?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic