Stevie schreef:
Hi allemaal,
Eindelijk ben ik bijgelezen na een paar dagen afwezig te zijn geweest....
Er is genoeg gebeurd, heel veel gezegd, veel meegedacht etc.
Ik wil echter een aantal dingen duidelijk maken:
- De mods hebben niets van deze wijziging afgeweten voordat dit live kwam op het Forum. Zij hebben de informatie gekregen van mij op het moment dat deze 100% dicht was en meteen live gezet.
- De mods hebben de informatie gekregen zoals doorgespeeld intern en kunnen er dus ook verder niet op uitbreiden over wat eventuele andere redenen zouden zijn voor het afslanken van de actie. De communicatie is als zodanig opgesteld.
- Er is op dit moment geen nieuwe informatie te verschaffen, dus de mods kunnen de hele dag de discussie met jullie aangaan, maar kunnen hier op dit moment enkel en alleen hetzelfde antwoord geven dan dat ze al geven sinds de beslissing is genomen de actie voort te zetten met 12 maanden 50% korting. Dus ze blinken niet uit in afwezigheid, geloof me iedere post word gelezen, maar wat kan er nog gezegd worden als er geen updates zijn? Zodra ze op dit moment wat zeggen gebasseerd op de reeds gemaakte statements worden ze toch wel redelijk afgeschoten.
- Al jullie suggesties worden doorgespeeld over andere mogelijke scenarios, echter is het niet aan ons om de actie te herzien, terug te draaien, anders aan te passen etc. Het is onze taak jullie te woord te staan en informatie te geven die we hebben en om te signaleren wat bij jullie speelt. Dat is momenteel zeer duidelijk en word dus ook duidelijk terug de organisatie ingespeeld.
- Online zal deze actie niet verschijnen, het is voor de opening van de nieuwe winkels, niet online.
- Er is nooit een garantie geweest dat iedereen deel kon nemen aan de actie, dit hebben we vanaf het begin gecommuniceerd, mede door de op=op. Zie deze actie daarom a.u.b. niet als een recht, want al had je in de rij gestaan voor 24 maanden 50%, dan nog was dit geen garantie geweest. Voor de mensen die toen de actie zijn misgelopen is ook geen coulanceregeling opgesteld. Het is een extraatje, geen recht.
Punt nummer 6 val ik nogal over en denk met mij vele anderen.
Het OP=OP verhaal doelt namelijk op de voorraad in de winkels en dan voornamelijk de telefoons die fysiek aanwezig dienen te zijn (ook zo aangegeven door uzelf en de moderators). Om dit nu opeens aan te kaarten als feit dat de actie gewijzigd mag worden is totale onzin, zeker als je eerder verkondigd dat de wijziging is gedaan vanwege veiligheid.
Kortom het is weer een manier om mensen gerust te stellen informatie die nergens op slaat.
Jullie zijn jezelf weer aan het tegenspreken.
Niemand (althans niet veel mensen) zou er en probleem van hebben gemaakt als je in de rij hebt gestaan en vervolgens domweg te laat bent, omdat alle telefoons in de winkel op zijn en er dus niet meer verkocht kan worden (OP=OP). Dat de actie opeens gewijzigd word omdat het quotum duidelijk behaald is valt in mijn ogen zeker niet onder deze voorwaarden.
Je gaat me niet wijs maken dat alle telefoons al op zijn in de winkel voordat de actie ünerhaupt is begonnen in de nieuwe winkels.
Dan is het nog steeds zo dat jullie mensen hebben verteld rustig te wachten om van
dezelfde actie gebruik te maken in een winkel die meer in de buurt was en dit nu niet kan. Zeker voor de mensen die constructief hebben meegedacht en keurig hebben gewacht (waaronder ikzelf) valt dit echt verkeerd en word ook eigenlijk wel iets verwacht vanuit jullie.