Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
Rxprt

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
@ Stevie, bedankt dat je de tijd hebt genomen om het enigszins te verhelderen. Alleen over punt 6:

"Er is nooit een garantie geweest dat iedereen deel kon nemen aan de actie, dit hebben we vanaf het begin gecommuniceerd, mede door de op=op. Zie deze actie daarom a.u.b. niet als een recht, want al had je in de rij gestaan voor 24 maanden 50%, dan nog was dit geen garantie geweest. Voor de mensen die toen de actie zijn misgelopen is ook geen coulanceregeling opgesteld. Het is een extraatje, geen recht."


Het is inderdaad geen recht, en er is geen garantie geweest dat iedereen 24 maanden 50% korting zou krijgen. Wat wel praktisch gegarandeerd is door werknemers en klantenservice van VF, is dat de actie in alle winkels zou zijn. Er werden heel erg veel mensen gerustgesteld dat ze konden wachten op een winkel bij hen in de buurt. Dus er was geen garantie dat iedereen 24 maanden korting zou krijgen, maar wel dat iedereen er voor in de rij kon staan bij de winkel naar hun keuze. En dat is nu niet meer het geval.
Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
Stevie schreef:
Hi allemaal,

Eindelijk ben ik bijgelezen na een paar dagen afwezig te zijn geweest....
Er is genoeg gebeurd, heel veel gezegd, veel meegedacht etc.
Ik wil echter een aantal dingen duidelijk maken:


  • De mods hebben niets van deze wijziging afgeweten voordat dit live kwam op het Forum. Zij hebben de informatie gekregen van mij op het moment dat deze 100% dicht was en meteen live gezet.
  • De mods hebben de informatie gekregen zoals doorgespeeld intern en kunnen er dus ook verder niet op uitbreiden over wat eventuele andere redenen zouden zijn voor het afslanken van de actie. De communicatie is als zodanig opgesteld.
  • Er is op dit moment geen nieuwe informatie te verschaffen, dus de mods kunnen de hele dag de discussie met jullie aangaan, maar kunnen hier op dit moment enkel en alleen hetzelfde antwoord geven dan dat ze al geven sinds de beslissing is genomen de actie voort te zetten met 12 maanden 50% korting. Dus ze blinken niet uit in afwezigheid, geloof me iedere post word gelezen, maar wat kan er nog gezegd worden als er geen updates zijn? Zodra ze op dit moment wat zeggen gebasseerd op de reeds gemaakte statements worden ze toch wel redelijk afgeschoten.
  • Al jullie suggesties worden doorgespeeld over andere mogelijke scenarios, echter is het niet aan ons om de actie te herzien, terug te draaien, anders aan te passen etc. Het is onze taak jullie te woord te staan en informatie te geven die we hebben en om te signaleren wat bij jullie speelt. Dat is momenteel zeer duidelijk en word dus ook duidelijk terug de organisatie ingespeeld.
  • Online zal deze actie niet verschijnen, het is voor de opening van de nieuwe winkels, niet online.
  • Er is nooit een garantie geweest dat iedereen deel kon nemen aan de actie, dit hebben we vanaf het begin gecommuniceerd, mede door de op=op. Zie deze actie daarom a.u.b. niet als een recht, want al had je in de rij gestaan voor 24 maanden 50%, dan nog was dit geen garantie geweest. Voor de mensen die toen de actie zijn misgelopen is ook geen coulanceregeling opgesteld. Het is een extraatje, geen recht.

Punt nummer 6 val ik nogal over en denk met mij vele anderen.
Het OP=OP verhaal doelt namelijk op de voorraad in de winkels en dan voornamelijk de telefoons die fysiek aanwezig dienen te zijn (ook zo aangegeven door uzelf en de moderators). Om dit nu opeens aan te kaarten als feit dat de actie gewijzigd mag worden is totale onzin, zeker als je eerder verkondigd dat de wijziging is gedaan vanwege veiligheid.

Kortom het is weer een manier om mensen gerust te stellen informatie die nergens op slaat.
Jullie zijn jezelf weer aan het tegenspreken.

Niemand (althans niet veel mensen) zou er en probleem van hebben gemaakt als je in de rij hebt gestaan en vervolgens domweg te laat bent, omdat alle telefoons in de winkel op zijn en er dus niet meer verkocht kan worden (OP=OP). Dat de actie opeens gewijzigd word omdat het quotum duidelijk behaald is valt in mijn ogen zeker niet onder deze voorwaarden.
Je gaat me niet wijs maken dat alle telefoons al op zijn in de winkel voordat de actie ünerhaupt is begonnen in de nieuwe winkels.

Dan is het nog steeds zo dat jullie mensen hebben verteld rustig te wachten om van dezelfde actie gebruik te maken in een winkel die meer in de buurt was en dit nu niet kan. Zeker voor de mensen die constructief hebben meegedacht en keurig hebben gewacht (waaronder ikzelf) valt dit echt verkeerd en word ook eigenlijk wel iets verwacht vanuit jullie.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Rxprt schreef:
@ Stevie, bedankt dat je de tijd hebt genomen om het enigszins te verhelderen. Alleen over punt 6:

"Er is nooit een garantie geweest dat iedereen deel kon nemen aan de actie, dit hebben we vanaf het begin gecommuniceerd, mede door de op=op. Zie deze actie daarom a.u.b. niet als een recht, want al had je in de rij gestaan voor 24 maanden 50%, dan nog was dit geen garantie geweest. Voor de mensen die toen de actie zijn misgelopen is ook geen coulanceregeling opgesteld. Het is een extraatje, geen recht."


Het is inderdaad geen recht, en er is geen garantie geweest dat iedereen 24 maanden 50% korting zou krijgen. Wat wel praktisch gegarandeerd is door werknemers en klantenservice van VF, is dat de actie in alle winkels zou zijn. Er werden heel erg veel mensen gerustgesteld dat ze konden wachten op een winkel bij hen in de buurt. Dus er was geen garantie dat iedereen 24 maanden korting zou krijgen, maar wel dat iedereen er voor in de rij kon staan bij de winkel naar hun keuze. En dat is nu niet meer het geval.
Dit omdat het bij de medewerkers niet eerder bekend was dat de actie zou wijzigen.
Hun beleving was hetzelfde als die van jullie, dat de komende tijd de actie in dezelfde vorm zou worden voortgezet.
Echter is vorige week dus anders besloten, en daarom hebben zij vantevoren anders gecommuniceerd.
Wat je niet weet, kun je niet communiceren toch?
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Zie mijn antwoord op Rxprt, er kan niet gecommuniceerd worden dat de actie wijzigt als dit niet bekend is bij de mods. Dus er is met de toenmalige informatie communicatie naar buiten gebracht, die helaas na de wijziging niet meer van toepassing is. Wat je niet weet kun je niet communiceren.
Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
dan nog was de OP=OP regel bestemd voor de winkelvoorraad en niet als drogreden om de actie voortijdig te beëindigen of wijzigen.
Het niet deel kunnen nemen aan de actie is dan ook bestemd voor degene die te laat waren bij een winkel en dus geen telefoon meer konden bemachtigen niet voor degene die op aanraden van VF gewacht hebben tot de actie dichterbij was en nu opeens de deur in het gezicht gesmeten krijgen.
Lastig he communiceren als communicatiebedrijf.

nogmaals geen flames of kwaad richting mods maar algeheel richting Vodafone en het management wat er blijbaar alleen zit om de zakken te vullen.
FreaZ

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Toch wel van de zotte dit. Als medewerkers van Vodafone ben je verantwoordelijk voor je uitspraken. Wanneer je geen uitsluitsel kunt geven over dingen in de toekomst, dan moet je daar geen antwoord op geven. Zo simpel is dat. Feit is dat dit wel is gebeurd. Wij konden rustig wachten tot een winkel bij ons in de buurt open ging. En zo geschiedde.

Wanneer ik als klant zijnde niet mag vertrouwen op medewerkers van een bedrijf, wat heb ik dan aan jullie? Jullie zijn de contactpersoon. Vodafone is verantwoordelijk voor de toezeggingen die jullie doen. Dat de actie door het management achteraf wordt gewijzigd doet daar echt niks aan af.

Als ik winkel X bel en een medewerker aan de lijn krijg en vraag of de prijs van product Y klopt. Ik krijg daar het antwoord "ja, meneer, die prijs is juist" op. Dan mag ik er op vertrouwen, omdat ik gedegen onderzoek heb gedaan, dat deze prijs ook daadwerkelijk juist is. Wanneer ik na mijn bestelling te horen krijg dat dit niet het geval was, dan kun je dat mij niet kwalijk nemen. Uitspraak medewerker = verantwoordelijkheid bedrijf.

Hoewel bovenstaande niet 100% hetzelfde is als de huidige situatie, het betrof immers een actie, kun je het denk wel met me eens zijn dat dit toch wel bijna hetzelfde overkomt. Door de uitspraken van jullie ben ik niet naar Utrecht of Maarsen gegaan, of een week later naar Den Haag of Capelle, of zelfs nog later naar Kampen en Emmeloord... nee, ik kon rustig wachten op een winkel bij mij in de buurt. Afijn, ik val in herhaling. Nog een laatste; waar staat het dat Vodafone zich het recht behoud om de actie voortijdig af te blazen cq. te veranderen?

Kortom; een flater van jewelste.
Rxprt

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
Het is leuk dat medewerkers hetzelfde dachten als wij, maar belofte maakt schuld. Zo simpel is het. Alles wat VF gecommuniceerd heeft waren beloftes en garanties dat iedereen kon wachten op een winkel bij hen in de buurt. Dat is niet eens alleen gecommuniceerd door VF medewerkers, maar ook door de posters en flyers die verspreid zijn. Als er ook maar een kleinste mogelijkheid is dat je een belofte niet na kunt komen, moet je hem ook niet maken. Zeker een groot bedrijf hoort zulke zaken op orde te hebben. Maar als VF beloftes breekt en daardoor een totaal onbetrouwbare partij wordt, wat hebben wij daar dan aan? Niemand wilt met een onbetrouwbaar bedrijf in zee gaan. Plus, wanneer de klant iets niet nakomt krijgt zij gelijk brieven, aanmaningen, deurwaarders en zo voort. En VF maar doen waar ze zin in heeft zolang het maar in eigen voordeel is.

Ik begrijp dat je dingen die je niet weet ook niet kunt communiceren. Ik ben ook niet zozeer boos op de mederwerkers die dit met goede bedoelingen deden, maar de mannen in pak bij VF die zich hartstikke bewust zijn van alles dat ze doen, maar vervolgens ook jullie met de problemen opzadelen. Ik vind het gewoon een walgelijke gang van zaken en vind dat je dit als bedrijf zijnde absoluut niet kunt maken.
salima

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Wat zijn de openingstijden in Katwijk met die opening aanbiedingen!

Mvg, salima
alperaltun

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
vodafone blijft maar alles verdraaien, ga zo door

beste is om nu mijn abonnement te beeindigen die over een maand afloopt

ze zeggen wel op=op

maar dan moet je niet gaan roepen: 'probeer gewoon de volgende keer als het niet lukt bij een andere winkel want deze actie loopt door tot aan het laatste winkel dat een openingsactie houdt.'


yee right is te zien
want de op=op regel goldt voor de voorraad niet voor de actie dus ga niet liegen VODAFONE

want wees een vent en zeg eerlijk: is dit nog steeds een 'actie; ?

nee want welke 'slimmerd' gaat nu een abonnement nemen van 60 euro per maand, verdien geen €2000 netto ofzo
BassieBaas

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
@Salima, welke actie?

@Stevie, er zijn nog genoeg vragen gesteld waar de mods op kunnen reageren. Daarnaast worden ze aangesproken op uitspraken die ze hebben gedaan. Zoals: "Zeg nou eerlijk, nog steeds een mooie actie toch?" , vervolgens geven klanten aan met argumenten en prijsvergelijken dat het geen openingsactie is. En vervolgens is de mod stil? Komt niet meer met argumenten om het "mooie aanbod" nog steeds te verdedigen? Ik denk dat ik weet waarom... Dit valt niet te verdedigen 😉 Laat anders maar eens zien waarom het zo'n mooie actie is.

Verder hoor ik ook niets op die geweldige Vodafone manager -> Die verdomme gewoon aangeeft dat iedereen die voor de winkel heeft gelegen geen waardevolle aanvulling is voor de database. Bizar!
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
BassieBaas,

Let's keep it cool ok, schelden heeft geen zin.
12 maanden 50% is zover nog altijd een mooi aanbod aangezien je dit standaard niet krijgt bij Vodafone. Vroeger, misschien ja, maar vroeger kreeg je nog wel meer voor minder in iedere branche, niet alleen telecom. Op dit moment is 12 maanden 50% korting een unieke actie in de winkels.
En ik heb de rekensommetjes ook gezien en ook gezien dat alles kort bij elkaar ligt. Ik heb echter ook gezien dat ondanks dat het niet veel scheelt, Vodafone wel goedkoper is dan KPN en T-Mobile, en wij hanteren geen toestellease 😉 (Hieronder het sommetje waar ik aan refereer)

Laten we eens zeggen dat ik voldoende heb aan 150 belminuten en 1 GB aan data en ik opzoek ben naar een HTC One. Als ik gebruik zou maken van de vodafone actie gaat mij dit in 2 jaar tijd 1062 euro kosten.

Hier een lijstje van andere providers waar ik deze htc one ook kan bestellen met een abonnement wat zo dicht mogelijk aansluit bij mijn wensen (150 min, 1GB data):

Hi: 1128*
KPN: 1200*
T-Mobile: 1101
Tele2: 945,15
MTV-Mobile: 1063,95
Aansluitkosten niet meegerekend.
*Is i.c.m. een lease toestel.


Maar van mij mag iedereen zijn eigen mening over deze actie hebben, ik zelf vind het niet slecht. Het is meer korting dan dat ik krijg als medewerker wanneer ik gewoon een abonnement afsluit, want ondanks dat sommige mensen hier op het Forum denken dat wij MEGA kortingen krijgen, guess again. Een abonnement wat ik in een winkel afsluit is voor mij even duur als voor jou.

En m.b.t. Pascal de Jong waar je naar refereert voor zover ik begrijp, we hebben hem meerdere malen gemaild, maar nog geen reactie kunnen ontvangen wegens persoonlijke redenen waar ik verder niet op in zal gaan. Als hij daadwerkelijk diegene hier is op het Forum dan zullen wij ervoor zorgen dat hij een Vodafone account krijgt.

En als er nog meer vragen zijn waar jullie een antwoord op willen, kom maar op, maar ga niet vragen naar zaken waarvan je weet dat we er geen antwoord op kunnen geven :). Wanneer jullie constructief zijn, dan ben ik dat ook en kunnen we best de discussie aangaan.....

alperaltun

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@ stevie

gemiddeld maand tarief is dan 45 euro per maand

noem je dat een mooie actie/relatief goedkoop

bij tele2 heb je een betere abonnement voor 38 per maand, is 7 euro verschil

namelijk 1.5 gb en 300 minuten

over 2 jaar= 168 euro goedkoper

en ook geen toestellease
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
salima schreef:
Hoi,

Wat zijn de openingstijden in Katwijk met die opening aanbiedingen!

Mvg, salima
Hey Salima,

Tijdens de actie gelden dezelfde openingstijden als anders. Dat verschilt dus niets 🙂
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
alperaltun schreef:
@ stevie

gemiddeld maand tarief is dan 45 euro per maand

noem je dat een mooie actie/relatief goedkoop

bij tele2 heb je een betere abonnement voor 38 per maand, is 7 euro verschil

namelijk 1.5 gb en 300 minuten

over 2 jaar= 168 euro goedkoper

en ook geen toestellease
Als je kijkt naar de grootste spelers in de markt, KPN, Vodafone, en T-Mobile, dan komt Vodafone als goedkoopste uit de kast.
Ik ga geen concurrenten afkraken, maar las eerder in dit topic wel wat zorgen die mensen hadden bij Tele 2.

Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
Ja 12 maanden 50% korting is mooi als je het vergelijkt met die belachelijke woekerprijzen die jullie nu hanteren.
Oh dus jullie zijn met korting goedkoper dan T-Mobile en KPN zonder korting of met minder korting (waar gaat het hier mis?)
Vroeg is idd hartstikke dood, maar de actie is dat niet en dan is er nog steeds zonder opgaaf van geldige reden gesneden in de actie buiten de voorwaarden om (en kom niet weer met dat OP=OP verhaal aanzetten of de veiligheid want dat is gewoon nonsens).

Probeer eens als medewerkers samen wat los te peuteren bij de heren in pak betreffende de daadwerkelijke reden van het vroegtijdig beëindigen van de actie ( want zo zie ik het nu eenmaal) en speel die informatie naar ons door, het is niet alsof we het niet verdienen met alle hulp die we ook richting VF hebben geboden omtrent deze actie.
guidohildebrand

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Ja maar de actie is gewoon verkracht. Het was 24 maanden korting op je abonnement en is nu 12 geworden en dit hebben wij zomaar te pikken. En maar blijven communiceren dat de actie zo goed is, laat me niet lachen. Jullie hebben je vergist in de drukte, in plaats van zorgen voor meer beveiligers of iets dergelijks gewoon de actie afblazen? Dit alles draait alleen maar om geld..
alperaltun

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
mijn broertje heeft ook tele2 al bijna een jaar en nooit problemen gehad ofzo

en voor zover ik weet is tele2=t-mobile (netwerk)
BassieBaas

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
@Stevie

Fijn, excuus voor mijn taalgebruik maar het hielp wel. Ik krijg opeens antwoord :). Maak er anders maar 'verdorie' van ;). Je gaat er al wat genuanceerder mee om. Quote: "Maar van mij mag iedereen zijn eigen mening over deze actie hebben, ik zelf vind het niet slecht."

Zo zou je hem beter kunnen omschrijven dan: "Zeg nou eerlijk, nog steeds een mooie aanbieding toch", want dat is gewoon niet waar. Echter, de prijzen zijn van de concurrent zonder actie ;)! Kortom, nog steeds KUL!

En dan nog de beruchte Vodafone Manager:
Quote: "En m.b.t. Pascal de Jong waar je naar refereert voor zover ik begrijp, we hebben hem meerdere malen gemaild, maar nog geen reactie kunnen ontvangen wegens persoonlijke redenen waar ik verder niet op in zal gaan. Als hij daadwerkelijk diegene hier is op het Forum dan zullen wij ervoor zorgen dat hij een Vodafone account krijgt."

Als je geen reactie hebt ontvangen vanwege persoonlijke redenen, dan is er dus wel contact geweest? Het gaat er overigens niet om dat hij een Vodafone account krijgt (mij niet), maar dat een Vodafone medewerker op het forum zet hoe geweldig de vodafone aanbieding wel niet is. Dat jullie de klanten die in de rij hebben gestaan niet waarderen etc. (als hij het dus is á 99,9% kans).


Verder ga ik een vriend anoniem houden, maar die werkt bij Vodafone en die pronkt altijd met leuke tarieven. Of ik moet hem niet geloven of ik moet jullie niet geloven. Dan is de keuze voor mij vrij snel gemaakt!


TheMax

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Stevie schreef:
Als je kijkt naar de grootste spelers in de markt, KPN, Vodafone, en T-Mobile, dan komt Vodafone als goedkoopste uit de kast.
Ik ga geen concurrenten afkraken, maar las eerder in dit topic wel wat zorgen die mensen hadden bij Tele 2.

Indirect kraak je hiermee natuurlijk wel gewoon een concurrent af. Tuurlijk jullie service zal vast geweldig zijn enz. enz., feit blijft, dit is geen actie (meer). Dit is vergeleken met de concurrentie gewoon normaal tarief, en dat jullie dat als actie zien zegt meer over jullie normale tarieven dan de kwaliteit van de actie.
Rxprt

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
Jammer dat het hele topic begint af te dwalen, er wordt nu weer gepoogd ons te overtuigen dat 12 maanden korting een goede actie is. Feit blijft echter dat het 24 maanden was, en dat er velen van ons beloofd is dat we hiervoor op een latere datum en op een andere locatie voor in de rij konden staan. Dat is nu niet meer zo. Je kunt proberen wat je wilt, maar het is niet mogelijk mij genoegen te laten nemen met 12 maanden wanneer mij 24 maanden is aangeboden. De originele actie was super, keiharde bang for bucks, daar mag je me voor wakker maken. Nu moet er naar redenen gezocht worden om ons te overtuigen dat 12 maanden ook mooi is. Ja, op dit moment komt VF misschien, wellicht ietsjes goedkoper uit de bus dan andere providers. De grap is alleen dat VF een zogenaamde "actie" nodig heeft om met concurrenten mee te kunnen komen. Vergeet ook niet dat we voor 12 maanden korting nog steeds af moeten reizen naar een winkel -die voor velen ook niet in de buurt is- en we thuis vanuit de luie stoel bij andere providers terecht kunnen op elk moment van de dag, voor praktisch hetzelfde geld. Verder is er niets feestelijks aan een actie die standaard zou moeten zijn, want haal je die weg dan kijkt er sowieso niemand meer om naar de red abonnementen omdat deze simpelweg overpriced zijn. VF denkt gewoon veel te makkelijk centjes te kunnen verdienen en daar zijn wij de dupe van.

Grappig detail trouwens dat er VF medewerkers zijn die zich in privé sferen doodlachen om de extra publiciteit die ze behalen door het vroegtijdig beïndigen van de actie en daarbij het naaien van veel (potentiële) klanten, die hier vervolgens dan wel weer uiterst vriendelijk te woord worden gestaan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic