Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
Beers

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nog geen week geleden werd er door de klantenservice gemeld dat de actie absoluut door zal gaan onder de zelfde voorwaarden ! En nu hebben ze het teruggedraaid ? Weken gelden heb ik al uren in de rij gestaan in maarsen en ben vervolgens weggestuurd met de mededeling de iphone 5 is op . hiervoor had ik een dag vrij genomen en 150 km moeten reizen . waarna ik bij thuiskomst contact heb opgenomen met de klantensercice van vodaf. Die mij overtuigd had dat ik beter even kon wachten totdat er een winkel in de buurt geopend zou worden en ik het daar beter kon proberen. Ik had het al gepland en een dag vrij geregeld om naar schagen af te reizen om dit abbonement af te sluiten . Dit vind ik niet kunnen zo een groot telecom bedrijf ,die zo met zn toekomstige klanten omgaat . Ik ben dus voor de tweede keer Misleid door VF !! Het lijkt wel een grap zo misselijk . Zo ga je niet met mensen om VF . Door de actie nu te veranderen is het helemaal geen aantrekkelijke actie meer en het woordje actie is dan geheel misplaats . Voor dat geld kun je bij een andre provider net zo goed een heel goed abbo afsluiten .Dus waarom zou men uberhaupt naar u nieuwe winkel komen ??? Op deze manier verliest VF het vertrouwen van heel veel klanten .
Kitst

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nadat ik al jaren geen klant meer ben bij Vodafone.

Zal ik zo te zien komende jaren ook geen klant zijn.

Voor niks dag weggegooid en dag vrij gevraagd.

Top actie paupers !

1) btw niemand geloofd jullie onzinnige verklaring. Over veiligheid etc.

2) Dit is geen actie meer. Jullie zijn nu weer duurder dan de rest.

Dat wordt dus weer T-mobile
Jbmm

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Volgens mij weet iedereen inmiddels wel dat er bij de telco's onderlinge afspraken zijn om de prijzen hoog te houden.
De aanpassing van deze actie lijkt mij een mooi voorbeeld van een klacht van de andere partij. Kijk maar naar de prijsvergelijk 2 pagina's terug. De nieuwe totaalprijs voor 2 jaar past weer precies in de marges van de 'concurrenten', zoals die zijn afgesproken.
Dat is toch geen toeval of wel... ?
Hassie

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gaan er nog mensen naar Winterswijk of Hardenberg?
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
Vast wel... ooit in mijn leven. Maar wat wou je daar doen? Het personeel een handje geven?
geezer

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dat vroeg ik mij ook af, gezellig op de koffie? Want ik denk dat ze nu met de koffie blijven zitten.
Ik ga in ieder geval lekker werken.
Hassie

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
de actie opeisen 😄
Kitst

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wat moet ik in Harderwijk ?

Soort gelijke deal kan je ergens anders ook krijgen.
MichaelV

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Zouden we de vriendelijke concurrenten van Vodafone niet eens kunnen benaderen met de orginele actieuitleg en de verandering hiervan. Zij zullen hier kunnen lezen dat de woede enorm groot is.

Het zou toch een geweldige guerilla-actie zijn van een van de concurrenten om enkele winkels in de buurt van de actielocaties in te zetten met de oorspronkelijke actie van VF.

Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
Erg slecht dat er nog steeds de kop in het zand word gestoken door Vodafone en dat de beloftes die gemaakt zijn naar meerdere mensen hier op het forum danwel in de winkels of via klantenservice niet worden nagekomen.

Omdat het voortijdig wijzigen van de actie niet te vinden is in de voorwaarden van Vodafone heb ik toch maar besloten om KASSA aan te schrijven, de desbetreffende vraag kun je hier vinden.
KASSA vraag

Nu moeten we er wel voor zorgen dat veel mensen zich hier mee bemoeien om zo Vofadone eens uit de tent te lokken om met gewone respectabele antwoorden en oplossingen te komen in plaats van deze non excusses die steeds gemaakt worden.
Ik ben er persoonlijk nu wel helemaal klaar mee hoe belachelijk VF hun klanten behandeld.
xtern

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
"Het is een openingsactie van nieuwe winkels? Met jou idee is het geen openingsactie meer maar een standaard actie wat niets met de opening van nieuwe winkels te maken heeft. Hoe wel het voor de klanten een top oplossing is, is vodafone natuurlijk niet gek. Als men zou uitvoeren wat jij voorstelt is er een hele grote kans dat iedereen die nu kan verlengen gebruik gaat maken van die actie. Dan zou vodafone in de aankomende 2 tot 4 maanden geen abonnementen meer verkopen (als ze dat nu nog doen uberhaupt). Daarnaast durf ik dan te wedden dat de website van vodafone overbelast raakt en alles volledig in de soep loopt. Leuk idee, maar gaat echt niet gebeuren."

Klopt inderdaad, maar ze hebben toch ook wat goed te maken voor de mensen die trouw waren en geluisterd hebben? Verder is het op dit moment voor Vodafone een prima boost voor hun imago na dit alles.

Daarnaast zie ik absoluut niet waarom het via internet niet moet kunnen. Tijdens "The Voice of Holland" kon Vodafone als hoofdsponsor anders met gemak live alle media/stemmen/enz enz aansturen voor half Nederland. Toen was er ook geen probleem...

Dus nogmaals... Vodafone, waarom niet?!
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
Als ik de antwoorden van anderen hoorde die wilden verlengen via Loyalty, dan kregen ze feitelijk een Friends&Family aanbieding. Dus dat is wel het laatste wat je kan doen.

Beetje jammer is wel dat overal gepropageerd is dat er nog zat kansen komen met al die winkelopeningen. Dat de actie weg is zeggen ze er niet bij.
dvdv

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Erg jammer dat de actie versoberd is. Zat eigenlijk te wachten tot er een vestiging in het zuiden van het land open zou gaan. Toevallig had ik mijn abo bij VF een tijdje terug opgezegd. Met deze actie vond ik het interessant genoeg om weer voor VF te kiezen.
Met maar 12 maanden 50% korting, vind ik de Red-abos echt véél te duur dus ik laat mijn Simyo nog wel een paar maandjes doorlopen tot er ergens weer een mooie actie is.
NeonovA

Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 15Likes
xtern schreef:

Klopt inderdaad, maar ze hebben toch ook wat goed te maken voor de mensen die trouw waren en geluisterd hebben? Verder is het op dit moment voor Vodafone een prima boost voor hun imago na dit alles.

Dus nogmaals... Vodafone, waarom niet?!
Het gaat niet gebeuren, wellicht alleen als er media aandacht bijkomt. Vodafone heeft de actie gewijzgd en daarmee moeten wij het doen. Denk dat we onze pijlen beter kunnen richten op het kassa topic zoals Rubman al aangaf. Vodafone reageert hier niet op onze klachten en andere alternatieven ook al zijn deze pagina's lang.
guidohildebrand

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Het is sowieso belachelijk dat er geen moderator meer reageerd.
Er wordt alleen door de moderators gereageerd als er iemand een veer in de bips steekt van vodafone helaas..
BassieBaas

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Geen moderator meer te bekennen. Althans, ze lezen het wel maar reageren niet meer. Amateurbende
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi allemaal,

Eindelijk ben ik bijgelezen na een paar dagen afwezig te zijn geweest....
Er is genoeg gebeurd, heel veel gezegd, veel meegedacht etc.
Ik wil echter een aantal dingen duidelijk maken:


  • De mods hebben niets van deze wijziging afgeweten voordat dit live kwam op het Forum. Zij hebben de informatie gekregen van mij op het moment dat deze 100% dicht was en meteen live gezet.
  • De mods hebben de informatie gekregen zoals doorgespeeld intern en kunnen er dus ook verder niet op uitbreiden over wat eventuele andere redenen zouden zijn voor het afslanken van de actie. De communicatie is als zodanig opgesteld.
  • Er is op dit moment geen nieuwe informatie te verschaffen, dus de mods kunnen de hele dag de discussie met jullie aangaan, maar kunnen hier op dit moment enkel en alleen hetzelfde antwoord geven dan dat ze al geven sinds de beslissing is genomen de actie voort te zetten met 12 maanden 50% korting. Dus ze blinken niet uit in afwezigheid, geloof me iedere post word gelezen, maar wat kan er nog gezegd worden als er geen updates zijn? Zodra ze op dit moment wat zeggen gebasseerd op de reeds gemaakte statements worden ze toch wel redelijk afgeschoten.
  • Al jullie suggesties worden doorgespeeld over andere mogelijke scenarios, echter is het niet aan ons om de actie te herzien, terug te draaien, anders aan te passen etc. Het is onze taak jullie te woord te staan en informatie te geven die we hebben en om te signaleren wat bij jullie speelt. Dat is momenteel zeer duidelijk en word dus ook duidelijk terug de organisatie ingespeeld.
  • Online zal deze actie niet verschijnen, het is voor de opening van de nieuwe winkels, niet online.
  • Er is nooit een garantie geweest dat iedereen deel kon nemen aan de actie, dit hebben we vanaf het begin gecommuniceerd, mede door de op=op. Zie deze actie daarom a.u.b. niet als een recht, want al had je in de rij gestaan voor 24 maanden 50%, dan nog was dit geen garantie geweest. Voor de mensen die toen de actie zijn misgelopen is ook geen coulanceregeling opgesteld. Het is een extraatje, geen recht.

Ik begrijp de frustratie, het onbegrip etc. geloof me!
Ik werk al meerdere jaren met klanten en in de klantenservice industrie, dus ik weet dat het nu heel hard is, maar helaas is het niet anders, sorry. Ook daar zullen we mee om moeten kunnen gaan.

Dus schiet nu mij maar lek, i.p.v. mijn moderators....:O

badhabits

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Heb ook mijn reactie geplaatst op de kassa vraag. Kom op volg en plaats ook je reactie hier en laat zien dat we het als klant zat zijn om bedonderd en aan het lijntje te worden gehouden. Samen staan we sterk!
NeonovA

Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 15Likes
Het is sowieso belachelijk dat er geen moderator meer reageerd.
Er wordt alleen door de moderators gereageerd als er iemand een veer in de bips steekt van vodafone helaas..
Laten we even eerlijk zijn. Wat kunnen de moderators verder toevoegen aan deze discussie? Het enige wat ze kunnen doen is alle klachten en alternatieven oplossingen doorgeven richting het management en hier zeggen "sorry maar wij kunnen hier tot heden ook niets aan veranderen". Zolang hun niets kunnen toevoegen aan de disscusie heeft het ook weinig nut om te reageren. Het is voor de moderators nu ook alleen maar afwachten of het management nog actie gaat ondernemen. Ik durf te wedden dat zodra ze horen dat de actie weer is aangepast ze als eerste naar dit forum gaan om het te melden om hun imago weer op te schonen aangezien deze recent een dieptepunt heeft berijkt. De bal ligt bij het management, niet de moderators.
badhabits

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
@Stevie
Niemand heeft de intentie om mods af te schieten oid.
Niemand zegt dat mods hier schuldig zijn dat de actie is gewijzigd.

Feit is en blijft dat VF een actie opzet en tussentijds de voorwaarden wijzigt. Dan kan je verwachten dat mensen zich geschoffeerd, bedonderd en in de maling genomen voelen.
Zeker als er daarna door mods nog verteld wordt dat het nog steeds een mooie actie is?????
Sorry Stevie nothing personal noch naar jou noch naar andere mods.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic