Hi allemaal,
Eindelijk ben ik bijgelezen na een paar dagen afwezig te zijn geweest....
Er is genoeg gebeurd, heel veel gezegd, veel meegedacht etc.
Ik wil echter een aantal dingen duidelijk maken:
- De mods hebben niets van deze wijziging afgeweten voordat dit live kwam op het Forum. Zij hebben de informatie gekregen van mij op het moment dat deze 100% dicht was en meteen live gezet.
- De mods hebben de informatie gekregen zoals doorgespeeld intern en kunnen er dus ook verder niet op uitbreiden over wat eventuele andere redenen zouden zijn voor het afslanken van de actie. De communicatie is als zodanig opgesteld.
- Er is op dit moment geen nieuwe informatie te verschaffen, dus de mods kunnen de hele dag de discussie met jullie aangaan, maar kunnen hier op dit moment enkel en alleen hetzelfde antwoord geven dan dat ze al geven sinds de beslissing is genomen de actie voort te zetten met 12 maanden 50% korting. Dus ze blinken niet uit in afwezigheid, geloof me iedere post word gelezen, maar wat kan er nog gezegd worden als er geen updates zijn? Zodra ze op dit moment wat zeggen gebasseerd op de reeds gemaakte statements worden ze toch wel redelijk afgeschoten.
- Al jullie suggesties worden doorgespeeld over andere mogelijke scenarios, echter is het niet aan ons om de actie te herzien, terug te draaien, anders aan te passen etc. Het is onze taak jullie te woord te staan en informatie te geven die we hebben en om te signaleren wat bij jullie speelt. Dat is momenteel zeer duidelijk en word dus ook duidelijk terug de organisatie ingespeeld.
- Online zal deze actie niet verschijnen, het is voor de opening van de nieuwe winkels, niet online.
- Er is nooit een garantie geweest dat iedereen deel kon nemen aan de actie, dit hebben we vanaf het begin gecommuniceerd, mede door de op=op. Zie deze actie daarom a.u.b. niet als een recht, want al had je in de rij gestaan voor 24 maanden 50%, dan nog was dit geen garantie geweest. Voor de mensen die toen de actie zijn misgelopen is ook geen coulanceregeling opgesteld. Het is een extraatje, geen recht.
Ik begrijp de frustratie, het onbegrip etc. geloof me!
Ik werk al meerdere jaren met klanten en in de klantenservice industrie, dus ik weet dat het nu heel hard is, maar helaas is het niet anders, sorry. Ook daar zullen we mee om moeten kunnen gaan.
Dus schiet nu mij maar lek, i.p.v. mijn moderators....:O