@ AstridG "Maar zeg eens eerlijk: het blijft een mooi aanbod, of niet? Vergelijk het maar eens met andere aanbieders."
Ik hoop maar dat je dit door hogerop is opgelegd om te zeggen want anders is dit een vrij naieve reactie. Het is nu net zo duur, zo niet een stuk duurder, dan wat andere providers te bieden hebben. En sorry maar 12 maanden lang 60,- tot 75,- euro betalen voor een abonnement is GEEN mooi aanbod als Vodafone ons eerst lekker gemaakt heeft met prijzen a 32,- per maand. Het ergste is nog dat de actie wel kort gelopen heeft en er nu mensen zijn die wél 24 maanden 50% korting hebben, ook de mensen die het verpest hebben. Ik gun het iedereen van harte natuurlijk en zou er zelf ook blij mee zijn, maar je kunt dit niet maken tegenover de rest van Nederland. Zeker niet aangezien er naar iedereen gecommuniceerd is dat ze van hetzelfde aanbod gebruik konden maken bij hen in de buurt.
Los van dat de huidige """"actie"""" absoluut gezien al geen mooi aanbod is, is dit het relatief gezien al helemaaal niet. Je kan niet eerst iemand praktisch garanderen ("maak je niet druk, er komen nog veel meer acties dus je kunt rustig wachten tot er een winkel bij jou in de buurt opent!") dat ze 24 maanden 50% korting krijgen om vervolgens de actie maar te halveren en te verwachten dat wij dit "nog steeds een mooi aanbod" vinden, en er dan vanuit gaan dat we daar maar genoegen mee nemen. Niemand is daar blij mee, niemand. Behalve Vodafone dan, en iedereen weet waarom.
Ik snap ook dat de moderators er niets aan kunnen doen en enigszins willen proberen de sfeer weer wat positiever te maken, maar 1) dat gaat jullie helaas niet zomaar lukken en 2) dat doe je niet door te zeggen dat dit "nog steeds een mooi aanbod is". Dat is het niet en dat wordt het ook niet. Met deze opmerkingen gooi je alleen maar olie op het vuur. Er is maar één berichtje dat de sfeer weer goed kan maken en die gaan we waarschijnlijk toch niet zien.
Wil je ook nog een positief/meedenkend bericht van mij lezen, waar ik nog steeds 100% achter sta, dan verwijs ik je naar het tweede bericht op pagina 60.
http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red/Openingsactie-Vodafone-Winkels-Voorwaarden-info-en-data/td-...