AstridG schreef:Nou, zullen we even kijken of dit nou zo'n mooi aanbod is voor mij?
Bedankt voor jouw begrip 😉
Ik begrijp dat jullie teleurgesteld zijn. Het verschil tussen het gevoel bij de 'oude' en de 'nieuwe' actie is duidelijk voelbaar in dit topic. Maar zeg eens eerlijk: het blijft een mooi aanbod, of niet? Vergelijk het maar eens met andere aanbieders.
HaBa schreef:
Rest nog te zeggen dat ik te doen heb met de Moderatoren hier op het forum, het is geen leuke taak om een forum te modereren waarbij van hogerhand iets opgelegd wordt.
uppel018 schreef:uppel018, Patience, dat is lang geleden zeg... Ik heb het speciaal nog even voor je gecontroleerd, maar: nee, op deze pc is geeneens Patience geïnstalleerd. Ons forum is er echter primair voor klanten, door klanten. Daarbij hebben we er begrip voor dat er na onze aankondiging van afgelopen vrijdag ook behoefte is om dat onderling te bespreken, inclusief de teleurstelling die daar voor sommigen uit voortvloeit. Omdat ik op dit moment geen nieuwe informatie voor jullie heb, is het daarom nu ook wat stiller met updates vanuit onze kant. Dat betekent niet dat we jullie reacties en suggesties niet lezen, integendeel, maar er is door ons momenteel nou eenmaal niet zo veel aan toe te voegen.
Dames en Heren,
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar het valt mij op dat de Moderators zich nog maar amper mengen in onze discussie. Alleen voor complimenten en steunbetuigingen worden de vingers even gestrekt en komt er een reactie terug, verder laten ons lekker uitrazen en zijn ondertussen zelf druk met patience op de PC!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.