Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
Beste HaBa,

Denk nou toch 'ns even na!!!
Jij beweert dat VF de actie niet voortijdig zou mogen beëindigen omdat dat niet in de actievoorwaarden staat??? Sorry hoor, maar dat vind ik wel heeeeel naïef gedacht!
MacZibit

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
@HaBa

"Think Twice"

Als eerder gepost,

Denk nu niet dat je hier met een knullige ZZPer te maken hebt, hoezo Multinational, je kunt er genoegelijk vanuit gaan dat VF z'n zaken juridisch waterdicht aftimmert.
Denk ook vooral niet dat je aan deze actie enige vorm van recht kunt ontlenen.
Waar je op mag HOPEN is empathie van VF en daarmee uit voortvloeiend e.v.t. gezien de 'schrijnende' omstandigheden een soort van coulance regeling, maar verwacht geen wonderen.
Per slot: "VF rules"????
Hassie

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Is de actie nog geldig of is de actie al aangepast naar 12 maanden korting?

Groet
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@Hassie

OOK GOEDEMORGEN!!!!!!
Hassie

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je antwoord, maar daar heb ik niet echt veel aan.
Kan je ook gewoon antwoorden als je het antwoord op mijn vraag weet.

BVD>
MacZibit

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
@Hassie

Stevie
Beheerder Forum
mei 17
*UPDATE*

Hi allemaal,

Zoals jullie weten is de Openingsactie een groot succes! De opkomst is overweldigend, zoals vele van jullie ervaren hebben. Deze ludieke actie is natuurlijk geweldig, maar het is ook een beetje zijn doel voorbij geschoten. Vele mensen hebben zich gedurende de acties voor de winkels verzameld, er waren zelfs die-hards die de hele nacht voor de winkel hebben doorgebracht! Aangezien op=op geldt, leidde dit niet alleen tot vele teleurgestelde klanten die tevergeefs gewacht hadden, maar ook enkele keren tot kleine ongeregeldheden rond openingstijden waarbij de politie moest ingrijpen. Dat is uiteraard niet de bedoeling, we willen graag de veiligheid van zowel jullie als het winkelpersoneel kunnen waarborgen.

Dit is de reden dat de actie vanaf nu wordt aangepast: Klanten krijgen niet langer 24 maar 12 maanden 50% korting op een Vodafone Red of Red Super abonnement. We willen graag dat de actie feestelijk en rustig(er) verloopt, vandaar deze aanpassing. Uiteraard blijven dezelfde voorwaarden gelden. Ik som ze hieronder nog even op:

De voorwaarden:
Bij de actie geldt: Op = Op
Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn
Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen
Reserveren is dan niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig
De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumenten abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen
Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen
Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is
De deelnemende winkels en datums vind je in de tweede post in dit topic
Ik hoop dat jullie begrip kunnen opbrengen voor deze keuze. Het blijft natuurlijk een super actie!

Daarnaast wil ik jullie graag nog even wijzen op de mogelijkheden m.b.t. ruilingen aangezien we daar ook veel vragen over krijgen:

Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
*Wat is een DOA? Dead on Arrival, oftewel een toestel dat defect is bij aflevering.

MacZibit

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
...en nog meer zout in de wonden!!... "To whom it conserns"
HaBa

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
@MacZibit
Het klopt dat Vodafone een zeer groot bedrijf is.
Dat neemt niet weg dat de juridische regels gewoon gelden.
Als de actievoorwaarden niet goed zijn opgesteld mag je Vodafone daar best op wijzen.
Buiten dat mag je ook van Vodafone verwachten dat een actie vooraf goed uitgewerkt is en dat de problemen die er zijn geweest best oplosbaar zijn.
Het is zoals gezegd eenvoudig de actie voort te zetten met een nummertjes systeem. Niets ingewikkelds aan, gewoon recht toe recht aan. De op=op regel kan gewoon blijven want er is nu eenmaal geen ongelimiteerd aantal toestellen en abonnementen beschikbaar.
Ik heb er genoeg over gezegd nu.
serial

Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Eerlijk is eerlijk, een actie wijzigen tijdens de wedstrijd die aangekondigd is, is verre van netjes, en helemaal niet op de manier zoals het nu gedaan is.

Natuurlijk is het niet goed dat er incidenten plaatsvinden, maar vodafone zou hier de hand in eigen boezem moeten steken ipv te wijzen naar de klanten, de openingsactie was in het begin niet goed overdacht.

Er zijn tal van mogelijkheden om de actie te beperken (door bv een kleinere limiet van klanten) maar hier is naar zoals ik het nu zie helemaal niet meer aan gedacht.

Deze actie was voor VF een manier om weer klanten terug te winnen die door door de nieuwe Red abonnementen sowieso waren overgestapt naar concurrerende providers. Nu kiest vodafone bewust voor extra klantverlies. Jammer.

Respect voor de moderators hier, die hebben goed werk verricht en zijn ook slechts de boodschapper van het beleid van Vodafone.

De winkels zullen voorlopig wel rustig blijven gezien de actie totaal niet meer interessant is voor welke consument dan ook.

Ook nieuwe klanten zullen kiezen voor de concurrentie, deze zijn nu nog steeds voordeliger

PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@HaBa

Laten we twee dingen heel goed uit elkaar houden:
1. Kan VF met de juiste inzet van middelen en goede wil de actie gewoon door laten gaan? Ik denk dat iedere bezoeker hier daar volmondig 'JA' op zegt.
2. Zijn er juridische stappen mogelijk nu VF heeft besloten de actie voortijdig uit te kleden? Ik denk dat we gerust kunnen stellen dat het antwoord daarop 'NEE' luidt.

Ik krijg het gevoel dat jij in de laatste paar posts deze twee een beetje door elkaar heen laat lopen en dat maakt je posts (én je betoog) er niet bepaald duidelijker op om eerlijk te zijn!
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@Hassie

Het was ook absoluut niet mijn bedoeling om je een inhoudelijk waardevolle reactie te geven.
Misschien had jij zelf iets meer moeite moeten doen om de laatste pagina's van dit forum even door te lezen. Dan had je in no-time het antwoord helemaal zelf gevonden. Enige zelfwerkzaamheid wordt hier nu éénmaal wel van de bezoekers verwacht.
Gelukkig is forumlid MacZibit weer zo aardig om je tóch op je wenken te bedienen 🙂
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
serial schreef:
(...)

Respect voor de moderators hier, die hebben goed werk verricht en zijn ook slechts de boodschapper van het beleid van Vodafone.

(...)
Bedankt voor jouw begrip 😉
Ik begrijp dat jullie teleurgesteld zijn. Het verschil tussen het gevoel bij de 'oude' en de 'nieuwe' actie is duidelijk voelbaar in dit topic. Maar zeg eens eerlijk: het blijft een mooi aanbod, of niet? Vergelijk het maar eens met andere aanbieders.

NotDone

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn vraag is heel simpel.
De actie is aangepast omdat er veel mensen op af kwam en dat zou de veiligheid in gevaar hebben gebracht. Toch?

Hoe gaat vf straks de aangepaaste aanbieding feestelijke opening nomen als er geen hond op afkomt?

Wat betreft de veiligheid, vf wil hier makkelijk van af komen met deze smoes. Ik zou het in mijn eentje 1000 keer beter hadden aangepaakt dan vf. Ik vind het laf om de rekening bij de klanten neer te leggen.
MacZibit

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
...G*d, het gaat maar door en het gaat maar door!...
Wat een kansloze missie!!
"De strijd is gestreden, het leed blijkbaar nog láng niet geleden"

Mensen wordt volwassen, beter als dit wordt het niet !!!!...
Zoals ooit een wijze man zeide: , GET OVER IT and LIVE WITH IT !'
Ben er hélémaal klaar mee.

Consummatum Est

PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@AstridG
'Maar zeg 'ns eerlijk, het blijft een mooi aanbod, of niet?'

Beste Astrid, ik weet niet onder welke spreekwoordelijke steen jij geleefd hebt de afgelopen dagen (sorry dat ik me zo even uitdruk). Als je het hier de afgelopen dagen een beetje gevolgd had, had je inmiddels beter kunnen weten. NEE, men vindt het géén mooi aanbod (meer)! Want JA, men heeft het vergeleken met wat andere aanbieders te bieden hebben.
Dit is nu precies wat ik in mijn post van zaterdagochtend bedoelde, waarin ik heb aangegeven dat jullie moderators moeten opletten met wat je zegt. Want eerlijk is eerlijk: als je na de afgelopen dagen niets beters te melden hebt dan 'Maar zeg 'ns eerlijk, het blijft toch een mooi aanbod, of niet?'... zeg dan beter helemaal niets!!!!!
Of is er misschien angst bij jullie dat 't heeeeeel erg stil blijft bij de aankomende feestelijke openingen??? Zou toch de feestvreugde een beetje minder maken natuurlijk.

@MacZibit
Helemaal met je eens! Volgens mij is alles wel gezegd wat er te zeggen valt... Klaar nu!
Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
Als je een eerlijk antwoord wilt prima.

NEE!! Het is geen mooi aanbod meer en is door falen aan de kant van VF om zeep geholpen. Hierbij zijn vele mensen teleurgesteld of zelfs misleid.
12 maanden 50% korting hadden jullie voor die idiote RED abonnementen altijd al, het enige wat het nu doet is de RED abonnementen iets minder, maar nog steeds de duurste van allen maken.

Denk dat iedereen inclusief jullie als we echt eerlijk gaan zijn zal zeggen dat het geen mooie aanbieding is zo. Dus probeer niet mensen tevreden te stellen met loze woorden, masr probeer de schuld eens niet bij de klant maar bij VF te leggen.

Nogmaals niks tegen de moderators zelf, maar regen het belachelijke beleid van VF omtrent klanten die ze laten vallen.
Frodo24365

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@AstridG
'Maar zeg 'ns eerlijk, het blijft een mooi aanbod, of niet?'
Nee.
Lees (als je tijd hebt) jullie eigen tpc "Wat vind jij van Vodafone Red?".

Van VF "feestelijke opening" blijft er niets behalve bittere nasmaak over.

Overigens, Gebruiker Waslam (pag. 48) wist het al vorige week woensdag. Hoe kan dit?

Hebben jullie (VF) al andere posters opgehangen en mensen via diverse media keurig gewaarschuwd dat deze aktie niet door gaat? Na zo veel gratis publiciteit...

Ach, te triest voor worden.... En jullie blijven maar door gaan met het aanprijzen van waardeloze "aktie"...
Londemanmp

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Een actie opstarten en hem dan aanpassen in de looptijd staat gewoon in de voorwaarden.

Maar het is natuurlijk jammer, als ik vodafone was zal ik hem ook niet terug brengen.
( 1e jaar 50% korting, 2e jaar 25% korting )

MAAR help dan wel elke klant, en laat de klant ook kiezen dus geen op = op !

Als je dit gaat doorvoeren dan wordt het een zooitje !

Mag zelf binnenkort ook verlengen en zat er aan te denken om naar Winschoten te gaan omdat dat voor mij het dichtbijzijnde filiaal is waar deze actie wordt gestart, maar nu ga ik toch wel even denken om mijn verlenging te wijzigen naar een andere aanbieder !

Alle mensen die al wel zijn geholpen en dus ook voor het 2e jaar 50% korting hebben kan ik zeggen ; Lucky you !

Vodafone maak geen onderscheid !

meulen3211

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vind het toch wel heel vreemd.
Jullie geven maaden van te voren aan dat er openingsacties in een aantal winkel zullen zijn.
Gevolg actie een groot succes en wat gebeurd er nu we zijn op de helft van de winkels en laten we de "actie" maar eens onaantrekkelijk maken door ipv 42 maar 12 maanden korting te geven. Duizenden mensen hebben zich voorbereid om naar een winkel te gaan in de buurt en wat doen jullie jullie stellen ze allemaal teleur. ik vind dit echt een hele slechte actie van vodafone en zal ook nooit meer een abonnement bestellen bij vodafone. Het ergste vind ik nog wel dat de mensen die toevallig in de buurt wonen van de winkels wonen wel een goedkoop abonnement komen en de winkels die nog moeten gaat het niet door.

verder wil Ik nog even melden dat ik zelf al een iPhone 5 bij vodafone heb en ik betaal mij kapot en het bereik bij mij thuis is 0,0 ik heb er dus ook helemaal niks aan. Het bereik mogen jullie ook wel een keer iets gaan doen.
snoop

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Wil je een eerlijk antwoord van mij op jouw vraag?
Mijn antwoord luidt: Nee, deze aangepaste actie is een oninteressant aanbod geworden en ieder weldenkend mens zal dit vinden. Is het niet een tikkeltje naïef om met zo'n reactie te komen? Ik neem aan dat jullie als medewerker van VF donders goed op de hoogte zijn van de prijzen die de concurrentie hanteert.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic