Allereerst mijn respect voor de Smartphonecrew en andere medewerkers aan de frontlinie. Zelf werk ik als helpdeskmedewerker bij een grote ISP (concurrent) en ik weet dus wat voor drab je over je heen krijgt i.v.m. zaken waar je zelf nihil invloed op hebt. Ook weet ik dat je soms kennis hebt van komende zaken waar je nog niets over mag communiceren. Dan ben je al snel aangewezen op termen als "kennis van toen", "de informatie die toen beschikbaar was" etc.
Echter kan ik mij niet van de indruk ontrekken dat Arina in ieder geval een dag van te voren al wist van deze wijziging, of ten minste van een op handen zijnde verandering. Met name onderstaande reactie van haar doet me dat vermoeden. Het zou haar dan ook sieren, om dit toe te geven. Gezien in het bovenstaande licht, dat ze waarschijnlijk aan handen en voeten gebonden was, is dat ook niet erg. Echter vind ik niet dat je dan je handen in onschuld kunt wassen achteraf, door te doen alsof je alle informatie meteen op het forum beschikbaar stelt.
Reactie nr:
981, Antwoord ontwijken om toezegging tegen te gaan Les 1
Sowieso is die toezegging flauwe kul, want er is heel veel info die een bedrijf niet meteen de wereld in wilt slingeren.
Daarnaast nog even over Pascal de Jong. De kans dat dit iemand betreft die toevallig de naam heeft van iemand die toevallig bij VF in de retail werkt, maar hem niet is. Is natuurlijk nihil. Vodafone heeft in NL zo'n 2800 medewerkers en statistisch gezien win je nog eerder de staatsloterij. Dus kun je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid concluderen dat het hier om één dezelfde gaat.