Beste Soladi, of te wel Pascal de Jong (volgens uw profiel).
Heel mooi verhaal allemaal, en u doet uw overkomen als een tevreden klant.
Maar als ik heel even ga zoeken op uw naam kom ik uit op de volgende pagina:
http://nl.linkedin.com/pub/pascal-de-jong/35/6a1/713Mmm, toeval of niet niet? Een manager bij Vodafone die zijn product probeert te verdedigen. Zou heel goed kunnen.
U heeft ook zeker wel een punt dat Vodafone ten alle tijden het recht heeft om dit aan te passen maar klantvriendelijk is het alles behalve, zeker nadat men vertelt is dat ze beter kunnen wachten tot een actie bij hun in de buurt.
Uw mooie zin "ik bespaar al genoeg met de scherpe tarieven die Vodafone hanteert."
Scherpe tarieven? Ik zou uw ogenkleppen even afzetten en toch is kijken naar de concurentie. Vodafone is namelijk helemaal niet goedkoop. De meeste mensen willen minimaal 1GB aan data en hebben aan 150/200 belminuten meer dan zat. Maar als men 1GB of meer wilt moeten deze verplicht een onbeperkt bellen abonnement nemen voor de hoofdprijs en nog fors bijbetalen voor een nieuwe smartphone.
Maar goed, ontopic: Ik hoop dat ze de actie nog gaan aanpassen naar minimaal 25% korting over 2 jaar. Wellicht dat ik dan nog geïnteresseerd ben. Heb namelijk geen zin om in het 2de jaar een gigantisch maandbedrag kwijt te zijn, en denk velen met mij.