Zojuist dit nieuws vernomen en ik wist niet wat ik zag. Echt waar. On-ge-lo-fe-lijk.
Ik heb niet eens meer zin om uitgebreid mijn mening hier neer te plempen. Jullie zullen er toch niet iets mee doen, dus zonde van mijn tijd. Wat ik wel even kwijt wil is dit:
Vele mensen hebben zich gedurende de acties voor de winkels verzameld, er waren zelfs die-hards die de hele nacht voor de winkel hebben doorgebracht! Aangezien op=op geldt, leidde dit niet alleen tot vele teleurgestelde klanten die tevergeefs gewacht hadden, maar ook enkele keren tot kleine ongeregeldheden rond openingstijden waarbij de politie moest ingrijpen. Dat is uiteraard niet de bedoeling, we willen graag de veiligheid van zowel jullie als het winkelpersoneel kunnen waarborgen.
Wat hadden jullie verwacht? Dat geen kip kwam opdagen? Of alleen Henk en Ingrid uit de buurt? Mijn god, behandel je klanten eens als weldenkende mensen en niet als goed gelovige onbenullen.
- Je maakt er zelf op = op van
- Je zorgt zelf voor geen enkele voorbereiding
- Je maakt wel voluit reclame hiervoor
- Je weigert adviezen over de opzet over te nemen
Jullie hebben werkelijk alles zelf in de hand gehad. Dat nu vanuit winstoogmerk de actie is 'heroverwogen' (was denk ik altijd al de bedoeling geweest, maar goed) heeft niks met die zogenaamde ongeregeldheden te maken. Dit heeft puur met jullie portemonnee te maken. Prachtig om te zien dat Vodafone de ballen heeft om zo'n dikke vinger naar al die mensen op te steken die ze in de voorbije weken helemaal lekker hebben gemaakt.
Jullie hebben het al vaker gehoord, maar dit is een enorme Vodafail. Je zou dit beleid moeten verdedigen zeg... sodeju... ik heb met jullie te doen.
edit:
Je zou toch bijna
Vodafone aansprakelijk willen gaan stellen voor de schade die je door deze verandering nu lijdt. Je krijgt een toezegging dat deze actie in filiaal X komt en dat je dus niet persé naar Den Haag o.i.d. hoeft te gaan. Vervolgens koop je je abonnement af zoals hierboven al door iemand is gesteld en dan nu dit...