Mijn vrouw uren in de rij gestaan in Utrecht voor deze actie! Uiteindelijk na lang wachten gestaakt omdat de rij uiterst langzaam vooruit ging en nog lang zou duren. Ook moesten de kinderen worden opgehaald.
Paar dagen na de actieperiode even bij de winkel langs geweest, blijkt dat ze alle wachtenden in de rij hun naam en telefoonnummer hebben genoteerd zodat deze later alsnog van deze actie gebruik konden maken. Hoe kan dat nou... mijn vrouw zo lang in de rij gestaan en niemand die om haar naam en telefoonnummer gevraagd heeft!
Ze konden haar natuurlijk ook niet meer helpen in Utrecht, maar gaven ons het advies om later naar een andere "ACTIESTAD" te reizen om zo alsnog hiervan te profiteren.
Zo gezegd zo gedaan op zaterdag 11 mei wederom oppas geregeld en vertrokken naar Kampen met het idee om er gelijk maar een dagje uit van te maken. In het voetgangersgebied, lopend in de regen, werden we verrast door de vele wandelaars met rode Vodafone paraplu’s en draagtassen van Vodafone en wij werden we steeds enthousiaster!
Eenmaal bij de winkel geen rijen met wachtende mensen echter alleen maar personeelsleden buiten. SORRY, ACTIE IS AFGELOPEN! Afgelopen… toch vanavond pas? Blijkt dat alle mensen die tot 8.30 uur voor de winkel stonden een nummertje hebben gekregen, en iedereen die later zijn gekomen pech hebben onder het mom van UITVERKOCHT. Niet te geloven, 2e poging en alweer naast de pot gepiest! Ik gaf aan uit Utrecht te komen en nu helemaal voor niets! HAD IK MAAR HET FORUM OP DE VODAFONESITE MOETEN LEZEN, zei de medewerker! Sorry mijnheer, maar ik ken dit forum niet. Heb het dus niet gelezen en kan het dan ook niet weten! Sterker nog, stel dat ik het had geweten, was ik niet Jan L*l naar Kampen gekomen!
Natuurlijk ondanks al onze ellende konden ze niets meer voor ons betekenen, maar niet getreurd, ER KOMEN NOG EEN HELEBOEL ACTIESTEDEN!!!
Dat hadden wij natuurlijk al eerder gehoord, maar wijzer geworden van het bestaan van dit forum op vodafone.nl terug naar Utrecht, zonder Vodafone draagtas en zelfs geen Vodafone paraplu!
Nou… Als je dan thuis eens gaat lezen wat er allemaal op dit forum staat, blijken wij niet de enige te zijn die tot dit moment achter het net gevist hebben. Als je alles leest en met mijn eerdere ervaringen blijkt het beter om er maar heel vroeg bij te zijn. Zit niets anders op dan een 3e poging te plannen in de nachtelijke uren!
Tussen de wirwar van berichten blijken er ook een aantal die bang zijn dat Vodafone de actie tussentijds zal gaan wijzigen. Dat zal toch niet waar zijn! Elke dag maar even kijken en dan tot mijn schrik vandaag mijn hele dag verpest! In plaats van 24 maanden nu 12 maanden met 50% korting.
Een abonnement kost ons nu ineens 12 maal 32 Euro meer en dus ineens 384 Euro duurder! Mijn vrouw en ik moeten met deze verandering samen ineens 768 Euro meer betalen!
Beste Vodafone, Ik heb zo mijn bedenkingen waarom jullie deze actie wijzigen. Dat zijn volgens mij niet de redenen die jullie opgeven om deze actie zo te veranderen zodat vanaf nu ieder volgende er vele honderden Euro’s meer voor moeten betalen!
Ik zal het netjes door te schrijven dat ik het ERG VERVELEND vind voor heel vele gedupeerden, die net als ons al veel hadden geprobeerd om van jullie actie gebruik te maken en ondanks hun moeite het nu maar kunnen bekijken!
Ik blijf nog wel even op dit forum en denk dat er voorlopig genoeg te lezen zal zijn!
Sterkte.