BasT schreef:Maar het komt er dus op neer dat mensen die braaf gewacht hebben, niet bijgedragen aan de drukte bij andere winkels en (voor velen) zelfs meegedacht hebben met iedereen die wel naar de eerdere acties gingen over oplossingen e.d., nu een dikke vinger (excusez le mot) krijgen?
Klopt, we waren ook enthousiast over het feit dat veel mensen er samen met ons wel iets leuks van wilden en konden maken. Deze beslissing is echt niet licht genomen want ook wij wisten natuurlijk dat jullie hier niet blij van zouden worden.
12 maanden korting blijft volgens mij nog steeds een erg leuke korting, ookal is het niet meer de top-korting die het eerst was.
Ik hoop dat we daar toch nog genoeg mensen blij mee kunnen maken.
BasT schreef:Tja, met dit antwoord kan ik verder weinig aangezien er niet dieper op de materie ingegaan wordt. De reden om de actie te downgraden vind ik behoorlijk flauw en weinig zelfkritisch. En betwijfel ten zeerste of dit de échte reden is of dat er andere dingen meespelen, iets wat waarschijnlijk het gros van het forum hier ook vermoedt.
Klopt, we waren ook enthousiast over het feit dat veel mensen er samen met ons wel iets leuks van wilden en konden maken. Deze beslissing is echt niet licht genomen want ook wij wisten natuurlijk dat jullie hier niet blij van zouden worden.
12 maanden korting blijft volgens mij nog steeds een erg leuke korting, ookal is het niet meer de top-korting die het eerst was.
Ik hoop dat we daar toch nog genoeg mensen blij mee kunnen maken.
Lierooi schreef:Dat snap ik. We hebben gedurende de hele actie iedereen zo goed mogelijk geïnformeerd met behulp van de informatie die we op dat moment hadden. Wat we wisten hebben we zo snel mogelijk met jullie gedeeld.
Bas,
Dat 'wij' hier niet blij mee zijn is inderdaad jammer als je een actie aanpast. Maar nog mee te leven. Wat het oneerlijk maakt is dat jij en andere moderators zoals jij hebben toegezegd dat we gerust konden wachten op een filiaal in de buurt.
Nogmaals: als het vóór Maarssen en Utrecht al aangepast was; jammer maar helaas. Maar nu wacht ik op Winterswijk, neem ik er vrij voor met mijn vrienden, lenen we klapstoeltjes om buiten te bivakkeren en dán hoor je "we verlagen de actie"
Daar gaan jullie mijns inziens de fout in, en dat is wat de mensen gier tegen de borst stuit. Snap je dat?
BasT schreef:He Bas,Lierooi schreef:Dat snap ik. We hebben gedurende de hele actie iedereen zo goed mogelijk geïnformeerd met behulp van de informatie die we op dat moment hadden. Wat we wisten hebben we zo snel mogelijk met jullie gedeeld.
Bas,
Dat 'wij' hier niet blij mee zijn is inderdaad jammer als je een actie aanpast. Maar nog mee te leven. Wat het oneerlijk maakt is dat jij en andere moderators zoals jij hebben toegezegd dat we gerust konden wachten op een filiaal in de buurt.
Nogmaals: als het vóór Maarssen en Utrecht al aangepast was; jammer maar helaas. Maar nu wacht ik op Winterswijk, neem ik er vrij voor met mijn vrienden, lenen we klapstoeltjes om buiten te bivakkeren en dán hoor je "we verlagen de actie"
Daar gaan jullie mijns inziens de fout in, en dat is wat de mensen gier tegen de borst stuit. Snap je dat?
Dat doen we ook nu weer. Dat de boodschap in dit geval niet een boodschap is die ik graag breng, daar valt helaas weinig aan te doen.
BasT schreef:Wow ik keur ook zeker niet de negatieve respons af, maar ik denk wel dat daar iemand mee gedaan kan (of moet?) worden. Hoe bedoel je "Aan de andere kant, maken we het dan niet wat zwaarder dan het is?" men denkt mee en probeert de actie te helpen terwijl daar niet om gevraagd wordt. Vervolgens grijpen juist die mensen mis. Dan heb ik het bijvoorbeeld over mensen op dit forum, we hebben het niet over honderden mensen.
@lierooi: ok een begrijpelijke vraag. Laat ik voorop stellen: de actie stopt niet. De korting wordt minder lang maar verder blijft de actie.
Los daarvan kun je dit zien als gestraft worden voor je goede gedrag. Ik snap absoluut waar dat gevoel vandaan komt en als ik in jullie situatie zat kan ik me voorstellen dat ik het ook zo zou voelen.
Aan de andere kant, maken we het dan niet wat zwaarder dan het is?
Ik wil jullie boosheid en teleurstelling absoluut niet bagatelliseren. Het is zonde dat het zo gelopen is en dat je minder korting zou kunnen krijgen dan hiervoor mogelijk was. Aan de andere kant: we hebben nou ook weer geen geld van je bankrekening gehaald voor iets dat je niet gekregen hebt.
Een garantie dat je gebruik kunt maken van een speciale actie die alleen op een bepaalde locatie en op een bepaald tijdstip geldt is er nooit geweest. Is het dan helemaal eerlijk dat iedereen die zo positief over ons was nu falikant tegen is?
Ik kan niet anders zeggen dan dat het ons spijt dat deze actie deels niet goed is verlopen en dat naar aanleiding daarvan dit besluit genomen moest worden.
We zullen er zeker van leren voor de toekomst.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.