BasT schreef:
@lierooi: ok een begrijpelijke vraag. Laat ik voorop stellen: de actie stopt niet. De korting wordt minder lang maar verder blijft de actie.
Los daarvan kun je dit zien als gestraft worden voor je goede gedrag. Ik snap absoluut waar dat gevoel vandaan komt en als ik in jullie situatie zat kan ik me voorstellen dat ik het ook zo zou voelen.
Aan de andere kant, maken we het dan niet wat zwaarder dan het is?
Ik wil jullie boosheid en teleurstelling absoluut niet bagatelliseren. Het is zonde dat het zo gelopen is en dat je minder korting zou kunnen krijgen dan hiervoor mogelijk was. Aan de andere kant: we hebben nou ook weer geen geld van je bankrekening gehaald voor iets dat je niet gekregen hebt.
Een garantie dat je gebruik kunt maken van een speciale actie die alleen op een bepaalde locatie en op een bepaald tijdstip geldt is er nooit geweest. Is het dan helemaal eerlijk dat iedereen die zo positief over ons was nu falikant tegen is?
Ik kan niet anders zeggen dan dat het ons spijt dat deze actie deels niet goed is verlopen en dat naar aanleiding daarvan dit besluit genomen moest worden.
We zullen er zeker van leren voor de toekomst.
Wow ik keur ook zeker niet de negatieve respons af, maar ik denk wel dat daar iemand mee gedaan kan (of moet?) worden. Hoe bedoel je "Aan de andere kant, maken we het dan niet wat zwaarder dan het is?" men denkt mee en probeert de actie te helpen terwijl daar niet om gevraagd wordt. Vervolgens grijpen juist die mensen mis. Dan heb ik het bijvoorbeeld over mensen op dit forum, we hebben het niet over honderden mensen.
Of het misschien niet eerlijk is dat men nu falikant tegen is...tja lastig. Ik begrijp heel goed jouw denkwijze, maar de tegenstand was gewoon niet zo fel geweest als je dit op voorhand bedacht had. Nu heb je het gevoel "Zij wel, en wij niet" wat altijd vervelend is, dat gevoel wordt echter versterkt omdat er mensen hier expres hebben gewacht ten goede van de actie.
Het valt me wel op dat je niet direct afstand neemt van de beslissing, daarmee bedoel ik dat het lijkt alsof 'jullie' als Smartphone Crew de beslissing hebben genomen en niet het management. Dan lijkt het me haast ondenkbaar dat jullie niets kunnen betekenen voor de mensen op dit forum, aangezien jullie DE personen die weten hoe het werkelijk zit.