BasT schreef:
Spekkoek schreef:
Jullie zijn niet de dupe van pipo's die de boel verkloten.
*knip*
Zwak van VF om het dan op idioten te gooien die de boel verzieken (uiteraard iets wat ik niet goedpraat), maar hun eigen falen mbt deze actie blijft buiten schot.
Ik vind je commentaar enerzijds begrijpelijk, maar is het helemaal terecht? Deze actie was bedoeld als een openingsactie voor winkels. Een leuke topaanbieding ter ere van iets feestelijks. Het was absoluut niet onze bedoeling om de actie vroegtijdig te wijzigen. De bedoeling was om iedereen die er moeite in wilde steken te laten profiteren van de actie.
Echter, op het moment dat onze medewerkers om 3 uur 's nachts al bij de winkel moeten staan en er dranghekken en meerdere beveiligers per winkel nodig zijn puur om te voorkomen dat er opstootjes ontstaan, dan schiet de actie zijn doel gewoon voorbij. Dan is alle feestelijkheid er vanaf.
Vanuit dat oogpunt is het wijzigen van de actie niet onredelijk toch?
Je brengt met veel bombarie een actie waar je natuurlijk zelf ook wel kunt inschatten dat dit veel publiek zal trekken. Je betaalt een maandbedrag wat in deze tijden bijna ondenkbaar is, dus zo gek is dat niet. Dan is 20-30 euro per maand besparing een hoop geld. Nu lijkt het wel alsof de actie een beetje wordt afgezwakt als 'een leuk extraatje' om de eigen straat schoon te vegen.
Dat medewerkers een hele dag moeten aanpoten om deze actie in goede banen te leiden, dat gebeurt nu eenmaal. Maar je vergeet ook de nieuwe, potentiële klanten die uren in de rij te wachten staan. Ik kan me niet voorstellen dat Vodafone niet blij is met zoveel nieuwe klanten. In Emmeloord was men de hele dag vrolijk, zowel medewerkers als security en uiteraard de wachtende mensen. Waarom? Omdat de actie daar goed was voorbereid. Iets wat ook in Capelle en Den Haag is gebeurd. Dat het in Kampen uit de hand is gelopen, bewijst voor mij dat er geen éémduidige instructies zijn met betrekking tot het in goede banen leiden van deze actie.
Uitermate zwakke argumentatie om het dus op het vroege tijdstip te gooien en de opstootjes, terwijl jullie vooral dat laatste hadden kunnen voorkomen. Dat hebben jullie in Emmeloord, Capelle en Den Haag bewezen. En hierdoor geeft dit blijkbaar een gelegenheid om deze actie, waar jullie heel enthousiast over waren dat hij goed liep op de plaatsen waar het wel orderlijk was, nu af te doen als een 'leuk extraatje'. Alsjeblieft zeg...