Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Lieroi en Khido,

Lieroi ik heb wat antwoorden op je vragen. Komen ze:
Als je in de winkel aangeeft dat je vervroegd weg kan bij T-mobile dan kan het achteraf geregeld worden, maar dan wordt je bestelling niet direct afgekeurd. Daarna zou je dan de afkoop kunnen regelen. Je zult niet direct je toestel meekrijgen in dit geval. Je krijgt dan een sms als nummerbehoud geregeld is :).

Wanneer je aanwezig moet zijn is helaas geen speld op vast te knopen. Bij de ene actie stonden mensen om 10 uur 's avonds al klaar en bij een andere om 5 uur 's ochtends al. Het is dus niet te voorspellen. Je moet een beetje geluk hebben denk ik.

Aan het begin van de actie is er een voorraad. Deze wordt NIET verdeeld over meerdere dagen dus op = op. De reguliere leveringen van de voorraden gaan wel gewoon door, dus het zou kunnen dat deze net in die dagen valt en dat er dus nieuwe toestellen binnen komen. Maar ga er maar vanuit dat dit niet zo zal zijn.

Khido in eerste instantie zal de winkel in Emmeloord dit voor je moeten oplossen. Het is natuurlijk niet fair dat het pakket vanwege drukte in de winkel niet open gemaakt is. Je hebt in ieder geval tijdig bij de klantenservice aangegeven dat er een kras op zat. Mocht de winkel het niet kunnen regelen, neem even contact op met de Web Care via Facebook of Twitter, dan proberen mijn collega's het uit coulance alsnog voor je te regelen. Ik kan echter niets beloven. Verwijs anders ook even naar dit topic met een linkje.

TheMax

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Over de vraag van Jossiek (op pagina 47), namelijk over de actie in Schagen. Ik ken zelf het Makado Centrum enigszins, en het gaat inderdaad niet open voordat de eerste winkels open gaan.

Mijn vraag is dan ook of dit anders zal zijn tijdens deze actie, en of er bepaalde afspraken gemaakt zijn met het winkelcentrum? En zo niet, is er dan een bepaalde ingang waar gewacht zal moeten worden? Want ik me voorstellen dat het nogal uit de hand gaat lopen mocht het niet enigszins gecoördineerd worden...
sannewoe

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb nu.een abbo van kpn dat loopt af op 08-08-13 dus ik kan een nieuw abbo maar kan ik zelf met kpn.alvast iets regelen met nunmerbehoud zodat ik de telefoon die zelfde dag nog mee kan nemen en zijn er al witte iphones 5 ?
guidohildebrand

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
van 30 mei tot 6 juni is de openingsactie in het filliaal in Huizen. Geld deze actie ook op de Galaxy s4? Is er niet iets bekend van hoeveel Galaxy s4 toestellen dit filliaal gaat krijgen? ik ben al eens voor niets naar het filliaal in Utrecht gegaan en wil dit niet graag nog een keer doen naar Huizen..
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Iedereen die nummerbehoud wil aanvragen kan dit bij de aanvraag gewoon doen. Het kan niet van tevoren geregeld worden zodat je je toestel direct mee krijgt.

Er is bij ons op dit moment niet bekend wat de voorraden zijn in de verschillende winkels. Dus hier kunnen we niets over zeggen.
Lierooi

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Arina schreef:
Hey Lieroi en Khido,

Lieroi ik heb wat antwoorden op je vragen. Komen ze:
Als je in de winkel aangeeft dat je vervroegd weg kan bij T-mobile dan kan het achteraf geregeld worden, maar dan wordt je bestelling niet direct afgekeurd. Daarna zou je dan de afkoop kunnen regelen. Je zult niet direct je toestel meekrijgen in dit geval. Je krijgt dan een sms als nummerbehoud geregeld is :).


Hoi Arina,

Bedankt voor je antwoorden, dat maakt het zowel moeilijker als duidelijker voor mij 😃

Over het bovenstaande: Eigenlijk zeg je dus dat ik mijn huidige abonnement beter niet kan afkopen en pas in de winkel melden dat ik dat kan doen? Het leek mij juist handig om dat op voorhand te doen om niet voor verassingen te staan in de winkel. Dat ik mijn toestel niet meteen mee krijg is geen ramp, die haal ik dan later wel op.

Leroy
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
TheMax schreef:
Mijn vraag is dan ook of dit anders zal zijn tijdens deze actie, en of er bepaalde afspraken gemaakt zijn met het winkelcentrum? En zo niet, is er dan een bepaalde ingang waar gewacht zal moeten worden? Want ik me voorstellen dat het nogal uit de hand gaat lopen mocht het niet enigszins gecoördineerd worden...

Bedankt voor je vragen. Ik heb het doorgezet naar degenen die de actie coördineren en hoop snel iets te weten 🙂

EDIT: om Flooding te voorkomen even edit in deze reactie. Ik kreeg bijna meteen antwoord haha 😄 Je opmerkingen en vragen zullen meegenomen worden door de verantwoordelijke van de winkel.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Lierooi schreef:

Hoi Arina,

Bedankt voor je antwoorden, dat maakt het zowel moeilijker als duidelijker voor mij 😃

Over het bovenstaande: Eigenlijk zeg je dus dat ik mijn huidige abonnement beter niet kan afkopen en pas in de winkel melden dat ik dat kan doen? Het leek mij juist handig om dat op voorhand te doen om niet voor verassingen te staan in de winkel. Dat ik mijn toestel niet meteen mee krijg is geen ramp, die haal ik dan later wel op.

Leroy
We hebben hier even overlegd hahaha en het zal wel een gedoe worden. Ik denk dat je gelijk hebt en dat het toch beter is om alvast met je huidige provider te regelen dat het abonnement afgekocht kan worden. Dan zettten ze daar waarschijnlijk een melding in het systeem dat het nummer overgenomen mag worden. Zorg er wel voor dat het abbonnement nog niet compleet geannuleerd is op het moment dat je de aanvraag indient, wij kunnen dit alleen overnemen van een abonnement dat op dat moment loopt want dan is je nummer daaraan gekoppeld. Het is dus een heel gedoe maar het is wel mogelijk!

Lierooi

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Ach als alles makkelijk was dan was het ook zo saai 😉

Nou moet ik voor mezelf beslissen of ik op de 1e dag voor de deur ga liggen of mijn originele plan: Samen met mijn vriendin op de 2e dag. Aangezien we beiden een iPhone 5 willen bij overstap is het dus een aardig risico om dat te doen.

Erg jammer omdat zij die vrijdag vrij heeft genomen, is het in de regel zo dat alle iPhones er op de eerste dag doorheen zijn gegaan? Want als dat niet het geval is ben ik bereid om 22.00 al te gaan zitten 😛
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
hahaha wat leuk! Ik denk dat het verstandig is om de eerste dag al te gaan omdat het de vorige keren vrij snel ging allemaal met de populaire toestellen.

Vergeet dan niet om leuke bordspellen, jongleerballen, een karaoke machine en wat dan ook mee te nemen 😛 anders verveel je je waarschijnlijk dood 😮 haha. Succes! Ik hoop dat jullie je toestel bemachtigen 🙂
Lierooi

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Hahaha ja ik hoop dat de andere wachtenden ook voor de gezellige gemoedelijke avond gaan, dan kan de tijd voorbij vliegen!

Bedankt voor je hulp!
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Inderdaad! Lekker met zijn allen een leuke avond van maken 😄

Graag gedaan! Wat ik kan beantwoorden geef ik antwoord op en de rest vraag ik na 🙂
MichaelV

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Arina schreef:
Inderdaad! Lekker met zijn allen een leuke avond van maken 😄

Graag gedaan! Wat ik kan beantwoorden geef ik antwoord op en de rest vraag ik na 🙂
Snel even een vraagje:

Mijn abonnement staat nu al 5 jaar op mijn moeders' naam omdat ik op dat moment nog geen 18 was. Inmiddels ben ik 20 en zou ik een abonnement op mijn eigen naam kunnen pakken. Mijn abonnement is 13 juni abonnement afgelopen en ik zou, doordat ik al jaren dit nummer heb, graag nummerbehoud hebben. Hoe kan ik dit het beste aanpakken, want mijn moeder kan helaas niet mee.

Zou ik dan het nu nog lopende abonnement kunnen omzetten naar mijn eigen naam zodat ik bij de openingsactie geen problemen hoef te verwachten?
rikkie_pc

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik wil ook nog even de aandacht vestigen op de actie in Schagen. Ik ben bang voor flinke chaos als er niet duidelijk word aangegeven voor welke ingang je moet staan. Mocht er meerdere rijen staan word het zeker rellen op het moment dat de boel geopend word. Ik wacht zelf de reactie van de medewerkers af hoe dit word opgelost, anders blijf ik wel sim-only met een los toestel 😉
SQ

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Arina....naar aanleiding van mijn bericht:

Gezien het feit dat de Vodafone winkel in Emmeloord telefonisch niet te bereiken is, vroeg ik mij af of jij weet hoe het met de voorraad voor staat? Ik wil graag een Iphone 32GB wit met mijn nog op te halen 16GB ruilen.... tijdens het afsluiten van het contract in de winkel heb ik gelukkig nog het een en ander daarvoor kunnen regelen met de nodige notities op mijn contract. Moet een dik uur, 100 km, gaan rijden en het lijkt mij zonde dat deze telefoon niet in de winkel ligt op het moment dat ik er ben.

Ik hoor graag van je.

Lierooi

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Arina schreef:
Inderdaad! Lekker met zijn allen een leuke avond van maken 😄

Graag gedaan! Wat ik kan beantwoorden geef ik antwoord op en de rest vraag ik na 🙂
Je bent goed bezig! Bedankt voor alle hulp!

Over de navragen...misschien vraag ik te veel maar kun je misschien bij de winkels Kampen/Emmeloord navragen of de iPhones op de 1e dag al op waren? Mijn vriendin heeft namelijk vrij genomen voor de 2e dag maar ik wil weten of dat zin heeft 🙂

Nogmaals dank,

Leroy
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
MichaelV schreef:Snel even een vraagje:

Mijn abonnement staat nu al 5 jaar op mijn moeders' naam omdat ik op dat moment nog geen 18 was. Inmiddels ben ik 20 en zou ik een abonnement op mijn eigen naam kunnen pakken. Mijn abonnement is 13 juni abonnement afgelopen en ik zou, doordat ik al jaren dit nummer heb, graag nummerbehoud hebben. Hoe kan ik dit het beste aanpakken, want mijn moeder kan helaas niet mee.

Zou ik dan het nu nog lopende abonnement kunnen omzetten naar mijn eigen naam zodat ik bij de openingsactie geen problemen hoef te verwachten?
Kijk even op de volgende pagina voor meer info over de overdracht: http://help.vodafone.nl/app/answers/detail/a_id/49/~/kan-ik-mijn-abonnement-overdragen-aan-iemand-an...
Het verwerken hiervan kan 10 werkdagen in beslag nemen.


rikkie_pc: Ik heb dit al aangekaart bij de verantwoordelijken. Ze nemen dit mee. We doen er natuurlijk alles aan om chaos te voorkomen.

Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
SQ: hiervoor kun je het beste bellen met 0900-0140. Ik heb geen direct nummer van de winkel omdat het eerst een Belcompany was. Anders had ik het graag zelf even nagevraagd.

Lierooi: Over het algemeen waren er sowieso 16gb toestellen op de 2e en 3e dag. We maken de avond van tevoren steeds bekend wat er voorradig is en zullen dat blijven doen. Ik kan natuurlijk geen garantie geven want het hangt natuurlijk af van de vraag van de klanten op dat moment. Dat is een beetje het spelletje natuurlijk.

@ iedereen: ik wil even benadrukken dat het geen zin heeft om privéberichten te sturen naar de moderators wanneer wij hier niet specifiek zelf om gevraagd hebben. Zie ook de huisregels. Bedankt!
Lierooi

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Kijk daar kunnen we iets mee!

Bedankt nogmaals en excuus voor de PM 😃
Digitalfix

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Hej Arina,

Leuk om weer Moderators actief te zien op het forum!:D

Kun je ons ook blij maken en vertellen of de actie nu gewoon definitief is? Heb Valkenswaard in de agenda staan en ik wil weten waar ik aan toe ben! 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic