CMSchoofs schreef:
Goedemiddag allemaal,
Via via kreeg ik vandaag te horen dat er vandaag intern bij Vodafone duidelijkheid komt over de beslissing of de consument toch nog een eigen bijdrage moet betalen wat betreft deze openings-actie.
Is hier inmiddels al meer over bekend?
En nu ik toch bezig ben, iemand enig idee hoelaat de winkel in Huizen open gaat op 30 Mei?
Zijn er andere openingstijden i.v.m. deze actie?
Alvast dank !
Vodafone laat tegenover iCulture weten dat het niet te bedoeling is dat er een vervelende sfeer bij de openingsacties ontstaat. Vodafone-woordvoerder Jan van der Aa meldt dat Vodafone de actie mogelijk heroverweegt en laat iCulture weten als er een besluit is genomen over de invulling van de latere acties. Verder wil Vodafone duidelijk maken dat dit niet noodzakelijk betekent dat de actie bij andere winkels komt te vervallen.
Nadere info Stentor Kampen d.d. 9-5-2013
Afwachten dus....
henkdijkstal schreef:henkdijkstal, wat zonde dat je daar pas later achter kwam. Omdat de complete voorraad toestellen verkocht is, hadden we wat extra werk deze ochtend. Overigens geldt voor filiaal Emmeloord sowieso dat deze op maandagen pas om 13:00 opent. Maar morgen (dinsdag) zijn jullie vanaf 9:30 weer welkom in de winkels :D!
Even een mededeling voor de mensen die vandaag hun telefoon (met nummerbehoud) bij het Kampen filiaal op willen halen, kom later op de middag, want in de ochtend troffen wij een gesloten deur met de boodschap: "wegens inventarisatie gaan wij vandaag later open".
CMSchoofs schreef:Hoi CMSchoofs, zoals MacZibit al aanhaalde, bekijken we dit continu. Mocht er iets wijzigen, dan zullen we dat zeker laten weten - nu heb ik hier in ieder geval nog geen nieuws over.
Goedemiddag allemaal,
Via via kreeg ik vandaag te horen dat er vandaag intern bij Vodafone duidelijkheid komt over de beslissing of de consument toch nog een eigen bijdrage moet betalen wat betreft deze openings-actie.
Is hier inmiddels al meer over bekend?
En nu ik toch bezig ben, iemand enig idee hoelaat de winkel in Huizen open gaat op 30 Mei?
Zijn er andere openingstijden i.v.m. deze actie?
Alvast dank !
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.