Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
mischa2011 schreef:
Dank voor de update hoe zit het met de 32 g iPhone 5 versie voorraad?

Ik heb er geen exacte info over maar zover ik weet zijn de andere varianten van de iPhone 5 volledig uitverkocht.
Issuh89

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Moet ik bij zeer beperkt eerder denken aan 25 stuks of 250?
Achillias

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Bas zou jij misschien nog antwoord kunnen geven op mijn vraag met betrekking tot het overstappen van mijn huidige provider T-Mobile naar Vodafone. Ik zou graag willen weten of voor de goedkeuring van nummerbehoud de 1 maand opzegtermijn ten alle tijden verstreken moet zijn alvorens het goedgekeurd wordt. De actie in Amsterdam is namelijk 5 dagen eerder dan dat mijn contract bij T-Mobile afloopt, zou dit een weigering van nummerbehoud kunnen opleveren.
Erik2303

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Hoi

Exacte aantallen, of bij benadering, worden niet aangegeven op dit forum zoals al eerder is vermeld. Dus gewoon in de rij gaan staan of over 2 weken naar de andere vestigingen gaan waar de kans groter is op nieuwe voorraad, Succes
Scaletta

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een vraag, zag hem al eerder voorbij komen maar heb het het antwoord niet kunnen vinden. Kan je de particuliere abonnementen wel op een bedrijf (BV) zetten? Ik zag in de OP staan dat het alleen normale abonnementen zijn dus geen zakelijke abbo's, maar kan het wel op een bedrijfsnaam?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Achillias schreef:
Beste Vodafone moderators,

Om een teleurstelling te voorkomen, zou ik graag een antwoord willen hebben op de volgende vragen. Op dit moment ben ik klant van T-Mobile, mijn contract loopt op 11 juni 2013 af. Binnenkort wil ik naar Amsterdam gaan en gebruik maken van de huidig Vodafone actie -6 juni om precies te zijn- met betrekking tot een Vodafone RED super abonnement, inclusief een gratis HTC One.

Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om in de winkel aan te geven dat ik graag mijn contract in wil laten gaan op 12 juni 2013 met nummerbehoud en of je hierbij meteen de smartphone meekrijgt? Mocht dit niet kunnen zou ik graag willen horen of het mogelijk is om een tijdelijke nummer af te sluiten in afwachting op nummerbehoud.
Hi Achillias,

Dit is afhankelijk van de opzegtermijn van je huidige provider. Vaak is dit 1 maand. In dat geval raad ik je aan op de dag van verlenging, 30 dagen later je abonnement over te laten nemen door ons. Dus op 06-07. Anders zal je huidige provider het verzoek afkeuren. Voor de zekerheid raad ik je aan hierover contact op te nemen met je provider.
LionKing

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi BasT,

Dank voor je reactie. Ik denk niet dat we het eens zijn wat betreft de conclusie, maar ik kan er mee leven als ik nogmaals in de rij moet staan, al word ik daar niet blij van. Maar dat is niet de kern van mijn ongenoegen over de situatie.
BasT schreef:
Ik begrijp je vraag maar wat betreft formele eisen bij het afsluiten van een abonnement (bv een loonstrookje) hebben mijn collega's zich te houden aan de regels die voor hen gesteld zijn. Wat betreft actievoorwaarden als 1 toestel pp kan het dat zij daar in sommige gevallen een uitzondering op mogen maken. Ik kan me daar best wat situaties bij voorstellen.
Mijn punt is juist dat ik vandaag de uitzondering was. Dit is niet uit de lucht gegrepen. Ik ben daar 12 bekenden tegenkomen waarvan er 8 twee abonnementen hebben afgesloten en gedurende de dag heb ik verschillende mensen ontmoet die ook twee abonnementen op hun formulier hadden staan voor hun zelf. Er is niemand die een tweede abonnement geweigerd is op basis hiervan. Jij spreekt van een mogelijke uitzondering. Dit komt niet eens in de buurt van de realiteit. Ik heb daar geen bezwaar tegen, maar snap gewoon niet waarom men niet consequent is. Ik zag aan de reactie van de medewerker dat ook zij verbaasd waren over de gang van zaken. Zij zeiden dat dat "wel eens gevraagd wordt" maar hadden ook geen idee waarom alle anderen met twee abonnementen wel zonder loonstrookje oid alles konden regelen. Op dat moment stonden er zelfs mensen naast ons waar dat voor gold. Is toch gewoon bizar. Ik neem hun niks kwalijk omdat door het vastlopen van het systeem zij dit van het hoofdkantoor te horen hebben gekregen.

Twee Sim Only abonnementen of een abonnement met een toptoestel en een abonnement met een toestel dat nog zeer ruim voorradig is bijvoorbeeld. Daarbij benadelen zij de anderen in de rij niet. Feit blijft echter dat die beoordeling in alle gevallen aan hen is omdat alleen zij kunnen bekijken wat er mogelijk is op dat moment en in die winkel.
Met alle respect BasT, dit is echt te kort door de bocht. Bovendien is dit totaal niet wat er hier aan de hand was. Iedereen vulde op volgorde van aanmelding het inventarisatieformulier in. Het invullen gebeurde door de VF medewerkers, die overigens echt werkelijk waar allemaal toppers waren. Bij het invullen dat ik twee abonnementen wilde hebben werd mij niet verteld dat ik dan iets extra's moet kunnen overleggen, zelfs niet toen ik vroeg of id-kaart en pinpas voldoende waren. Dit is echt een kwalijke zaak. Mij is geen abonnement geweigerd op basis van schaarste. Het model is precies het model waarvan de voorraad het grootste is. Alles ging goed totdat de medewerker een paar uur later het contract wilde opmaken in de winkel. Hij kreeg (duidelijk tot zijn eigen verbazing) de instructie van hoofdkantoor dat er nog meer gegevens nodig zijn om het af te kunnen ronden. Dat de beide heren achter de balie niet precies wisten wat er dan benodigd was zegt eigenlijk genoeg.
Ook op de site staat nergens dat ik meer dan de standaard zaken (legitimatie en bankpas) nodig heb:


http://help.vodafone.nl/

http://help.vodafone.nl/app/answers/detail/a_id/2599/~/wat-heb-ik-nodig-om-een-abonnement-aan-te-slu...

Ik ben bang dat ik je hier ook niet blij kan maken. Nog een abonnement afsluiten is echt alleen mogelijk in de deelnemende winkels.
Dat snap ik BasT, ik verwacht geen wonderen en besef dat alles nu hectisch is. Maar als er een probleem met mij om wat voor reden dan ook is dan los ik dat liever in alle rust voordat ik daar weer de hele dag ga staan. Jij kunt mij niet garanderen dat als ik daar volgende keer met mijn loonstrookje sta dat het dan wel gaat lukken.
Tenslotte was de reactie van de mevrouw van de klantenservice de druppel. Totaal geen begrip, geen inzicht dat na het weekend teruggaan geen optie is. En dan letterlijk zeggen "Ik ga je niet helpen, want wij zitten niet fout".
Wie dan wel? Ik dus, als leek moet ik dat soort dingen maar zelf bedenken terwijl het (zelfs als je er bewust en gericht naar zoekt) nergens terug te vinden is op jullie site...


Ik had al met mijn vrouw afgesproken dat ik binnenkort weer bij een van de vestigingen ga staan voor een abonnement voor haar. Ik hoop op een betere afloop dan dit keer.
saaarrx

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zijn er uberhaupt nog iphone's 5 in kampen? Ik wil vannacht in de rij gaan staan maar ik wil weten of dat zin heeft?

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Scaletta schreef:
Ik heb een vraag, zag hem al eerder voorbij komen maar heb het het antwoord niet kunnen vinden. Kan je de particuliere abonnementen wel op een bedrijf (BV) zetten? Ik zag in de OP staan dat het alleen normale abonnementen zijn dus geen zakelijke abbo's, maar kan het wel op een bedrijfsnaam?
Je kunt je contract wel overdragen maar niet met hetzelfde abonnement en de promotie. Deze wordt namelijk aangepast in een zakelijke variant zonder de actie. Zie voor meer informatie de volgende pagina: http://voda.fo/ne/643kc
Theza

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
beste moderator,

Afgelopen woensdag heb ik in Emmeloord een toestel (HTC one) aangeschaft maar mocht deze ivm nummberhoud nog niet meenemen. Nu ontving ik zojuist dit bericht vanuit jullie systeem:

"Uw aanvraag voor behoud van nummer ********* is goedgekeurd door simyo. De overstap naar Vodafone vindt plaats op 10-06-2013. Heeft u in de winkel besteld? Een dag nadat u een sms ter goedkeuring heeft ontvangen kunt u het toestel ophalen in de winkel. Heeft u in de Vodafone webshop besteld? We plannen zo snel mogelijk een afspraak met u om de bestelling te bezorgen."

Nu woon ik zelf in Utrecht en het zou erg fijn zijn als ik niet voor niks naar Emmeloord hoef af te reizen. DIt omdat ik eerder in dit forum maar ook elders las dat mensen die hun 'nummerbehoud' toestel wilden ophalen nul op rekest kregen (toestel bleek al aan ander persoon te zijn meegegeven) terwijl hij voor hun gereserveerd zou zijn.
Ik kan de Vodafone winkel niet bereiken om het ze zelf te vragen, dus hopelijk kun je me nog vanavond iets laten weten?

Alvast bedankt!
Beertje85

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik was vannacht om 4 uur in kampen en nummer 144. Daarna voor de zekerheid doorgereden naar emmeloord, om 5 uur nummer 97. Vervolgens weer anderhalf uur naar huis gereden, maar nog wel even kunnen slapen. Ben vanwege het nummer eerst naar emmeloord gegaan, en heb daar mn abo met iphone 5 kunnen afsluiten. Een tweede afsluiten voor mijn vent kon op dat moment niet, omdat ik geen formulier in de rij had ingevuld. Dat was balen! Daarna snel doorgereden naar kampen, hoefde niet te wachten. Mn nummer was net aan de beurt. Hier heb ik dus wel nog een abo kunnen afsluiten voor mijn vent. Ik moet overigens zeggen dat ik het erg goed geregeld vond! Ik ben snachts een nummertje gaan halen en zij gaven mij ook een indicatie van hoe laat mijn nummer ongeveer aan de beurt was. Heb zowel in emmeloord als in kampen maar vijf minuten moeten wachten voor dat ik aan de beurt was. Ik was samen met mijn broertje en we zijn naar huis gegaan met drie abonnementen. Ben dus erg happy! Overigens was een ID en een bankpas voldoende.
Tetouani93

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
*mod-edit door BasT*
Uitleg zie post 2

Tetouani93

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
*mod edit door BasT*

Beste Tetouani93, je hebt dit bericht diverse malen onder de aandacht gebracht. Ik heb hier inhoudelijk op gereageerd. Verdere berichten in dit topic hierover hebben geen zin.

Je kunt je situatie in PM uitleggen. Verdere berichten in dit topic zullen worden verwijderd zonder uitleg of melding.

Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Theza schreef:
beste moderator,

Afgelopen woensdag heb ik in Emmeloord een toestel (HTC one) aangeschaft maar mocht deze ivm nummberhoud nog niet meenemen.
*knip voor overzicht*
Ik kan de Vodafone winkel niet bereiken om het ze zelf te vragen, dus hopelijk kun je me nog vanavond iets laten weten?

We kunnen 's avonds geen contact opnemen met de winkels.

Wat ik ook niet kan is voor elke bestelling nakijken of het toestel in elke winkel aanwezig is. Dat hoort zo te zijn. Wat ik wel voor jullie kan doen is navragen of er bestellingen zijn waar het toestel nog niet voor in de winkel ligt.
Ik zal dat morgen doen maar een antwoord kan ik niet direct beloven. Dat kan ook maandag worden. Deze algemene info kan ik voor jullie opvragen en zodra ik de info heb laat ik het in ieder geval weten.

Dat was het voor mij voor vanavond 🙂
Ik wens iedereen een prettige avond en tot morgen weer. En voor de nachtbrakers: maak het gezellig vannacht!

*Bas signing off* 🙂
yup

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
SeR schreef:
Scaletta schreef:
Ik heb een vraag, zag hem al eerder voorbij komen maar heb het het antwoord niet kunnen vinden. Kan je de particuliere abonnementen wel op een bedrijf (BV) zetten? Ik zag in de OP staan dat het alleen normale abonnementen zijn dus geen zakelijke abbo's, maar kan het wel op een bedrijfsnaam?
Je kunt je contract wel overdragen maar niet met hetzelfde abonnement en de promotie. Deze wordt namelijk aangepast in een zakelijke variant zonder de actie. Zie voor meer informatie de volgende pagina: http://voda.fo/ne/643kc

Er staat dat wanneer je een zakelijk abbo naar particulier omzet dat alle kortingen e.d. komt te vervallen. Maar niet omgekeerd... Weet je dit zeker ? (dit omdat ik graag die abbo zakelijk wil).
Theza

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Top, dank je wel vast, Bas!
Even voor de goede orde: het toestel was gewoon op voorraad en is tezamen met mijn contract en simkaart 'achter' gelegd door de medewerker. Ik mag er dus hopelijk vanuit gaan dat die niet is meegegeven. Maar het zou heel fijn zijn als je het nog kunt navragen voor de zekerheid, zodat ik niet voor niks weer 2 uur in de auto zit.
Ik PM je even mijn persoonlijke gegevens.

Bedankt vast!
Theetjuh

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
BasT schreef:
Theetjuh schreef:
Ik heb een sms gehad dat ik mijn telefoon de volgende dag kan ophalen in Kampen, maar gaat dit daadwerkelijk ook wel lukken qua drukte?

Mijn advies zou in jouw specifieke geval zijn om als je in Kampen woont en niet hoeft te reizen vanavond laat even langs te gaan (het is koop-avond) en te kijken of je hem kunt krijgen. Dat zou wel eens kunnen.

Als je moet reizen dan raad ik je aan om volgende week te gaan. Ik denk dat het morgen weer bomvol is in de winkel en dat geholpen worden echt lang kan duren. Ik ken het gevoel om zsm je nieuwe speeltje te willen, maar ik zou mezelf nogmaals een paar uur in de rij besparen 😉
Ik woon dan wel niet in Kampen, maar we zijn toch gewoon op de dolle pof die kant op gegaan.
Aangegeven dat ik een sms had gekregen en dat ik de telefoon kon ophalen, hij vroeg nog even waar ik vandaan kwam en toen wilde hij toch even kijken in de computer of alles ok was.

Na een klein poosje kwam de vodafone werknemer weer naar buiten ... volgens zeggen had hij alles uit de kast gehaald ... hij kwam met een rood tasje naar buiten 🙂

Wij erg blij uiteraard en bedankte hem hartelijk ... toch altijd fijn als je het gevoel krijgt als iemand harder voor je loopt 😄
NAssie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik woon in Emmeloord, kan ik om 3:00 uur een nummer halen en dan nog even naar huis gaan? Of moet ik verplicht als ik een nummer heb in de rij wachten.
Vanavond werd n de winkel vertelt dat bij de nieuwe voorraad voor zaterdag geen S4 waren!!!
Issuh89

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Werd er wel verteld hoeveel (nieuwe) voorraad iPhone 5 er zijn?
Erik2303

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Je VRAAG stellen met HOOFDLETTERS zorgt er zeker niet voor dat die SNELLER beantwoord wordt!!!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic