Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
LionKing

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heren en dames van Vodafone,

Na een redelijk gemoedelijke (halve) nacht en dag in Emmeloord is deze dag steeds meer een teleurstelling geworden.
Ik ging in het holst van de nacht op weg om een abonnement voor mijn vrouw te bemachtigen en eventueel ook voor mijzelf. Na een rit van bijna 2 uur 8 uur in de rij gestaan te hebben was ik dan eindelijk aan de beurt. Ik kon voor mijzelf en mijn vrouw een abonnement aansluiten, feest!
Nadat mijn abonnement geregeld was hoefde ik alleen nog te wachten tot het tweede abonnement aangesloten was. Telefoons lagen klaar, formulieren voor mijn neus, eerste pakketje al in de tas.... Een kwestie van tijd voordat ik als nieuwe tevreden klant de deur uit kon lopen.
Tot mijn spijt liep eerst het systeem van de medewerker vast waarna hij het hoofdkantoor belde om te informeren hoe hij verder moest. Die zouden de order verwerken en ik zou na een half uur alsnog geholpen kunnen worden.
Na een half uur voor de deur gewacht te hebben kreeg ik doodleuk te horen dat het niet meer zou lukken omdat er iets van een loonstrookje benodigd was voor een tweede abonnement op dezelfde naam. Ik moest morgen maar weer achteraan sluiten.
Twee uur van huis en gedesorienteerd door de vermoeidheid van een overgeslagen nacht bleef ik verbaasd achter.
Ik heb zojuist de klantenservice gesproken hierover, maar ipv van een constructieve oplossing werd mij gezegd dat ik maar terug moet naar Emmeloord zonder enige indicatie of ik vandaag of morgen nog geholpen kon worden. Het verhaal kwam erop neer dat ik achteraan moest sluiten en het verder kon uitzoeken. Of ik kan mijn gegevens naar het hoofdkantoor sturen waarna ik na het weekend naar Emmeloord kon om het abonnement af te sluiten - uiteraard zonder de voorwaarden die nu gelden. De lijn werd vervolgens verbroken zonder dat ik verder kon vragen wat de alternatieven zijn.
Ik verwacht geen wonderen maar dat er zo stug gereageerd wordt nadat ik vertel wat voor een teleurstelling het is om op zo'n moment dat te horen terwijl er in Emmeloord hordes jongeren (en ouderen) gewoon met twee abonnementen de deur uit lopen is op zijn zachtst gezegd niet echt klantvriendelijk.
Na zo lang samen voor de deur gestaan te hebben leer je elkaar een beetje kennen en ik kan verzekeren dat er veel mensen twee abonnementen op hun naam kwamen zetten. Sterker nog: de medewerkers vroegen bij het invullen van de intake formulieren of je 1 of 2 abonnementen wil. Daarbij is aan niemand gevraagd of ze een bankafschrift oid hebben meegenomen.
Mijn vraag aan jullie is:
Waarom ben ik als enige gehouden hieraan?
Waarom staat dit nergens op de actie vermeld zodat ik dit netjes een avond daarvoor had kunnen voorbereiden?
Waarom wordt er zo bot afgekapt door de helpdesk als je dit probeert op te lossen?
Kunnen we niet een constructie bedenken waarbij we niet weer een hele dag kwijt zijn aan rijden en wachten om alsnog alle benodigde zaken aan te leveren en dit op te lossen?

Ik hoor graag van jullie


Theetjuh

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een sms gehad dat ik mijn telefoon de volgende dag kan ophalen in Kampen, maar gaat dit daadwerkelijk ook wel lukken qua drukte?
De winkel kan ik niet bereiken op hun oude belcompany telefoonnummer en klantenservice zegt gewoon ... dan ga je toch volgende week heen.
Natuurlijk wil ik zo snel mogelijk gebruik kunnen maken van de telefoon, het liefst haal ik hem nog vanavond op.

Iemand die meer info kan geven?
Roos79

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@Tetouani93 Het was helemaal niet overal chaos er zijn twee vestigingen geweest die last hadden van onrust en voor dringen de rest verliep wel netjes.
Verder vind ik je berichtjes ook scheeuwerig overkomen daarbij vodafone forum kan niks voor je betekenen als je goed gelezen zou hebben.




Roos79

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Helemaal eens@Banaan dit gaat te ver...
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Theetjuh schreef:
Ik heb een sms gehad dat ik mijn telefoon de volgende dag kan ophalen in Kampen, maar gaat dit daadwerkelijk ook wel lukken qua drukte?

Mijn advies zou in jouw specifieke geval zijn om als je in Kampen woont en niet hoeft te reizen vanavond laat even langs te gaan (het is koop-avond) en te kijken of je hem kunt krijgen. Dat zou wel eens kunnen.

Als je moet reizen dan raad ik je aan om volgende week te gaan. Ik denk dat het morgen weer bomvol is in de winkel en dat geholpen worden echt lang kan duren. Ik ken het gevoel om zsm je nieuwe speeltje te willen, maar ik zou mezelf nogmaals een paar uur in de rij besparen 😉
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
LionKing schreef:
Heren en dames van Vodafone,

Na een redelijk gemoedelijke (halve) nacht en dag in Emmeloord is deze dag steeds meer een teleurstelling geworden.
*knip*
Ik hoor graag van jullie
Ik begrijp je vraag maar wat betreft formele eisen bij het afsluiten van een abonnement (bv een loonstrookje) hebben mijn collega's zich te houden aan de regels die voor hen gesteld zijn.
Wat betreft actievoorwaarden als 1 toestel pp kan het dat zij daar in sommige gevallen een uitzondering op mogen maken. Ik kan me daar best wat situaties bij voorstellen. Twee Sim Only abonnementen of een abonnement met een toptoestel en een abonnement met een toestel dat nog zeer ruim voorradig is bijvoorbeeld. Daarbij benadelen zij de anderen in de rij niet. Feit blijft echter dat die beoordeling in alle gevallen aan hen is omdat alleen zij kunnen bekijken wat er mogelijk is op dat moment en in die winkel.
Daarover valt niet te discussieren.

Ik ben bang dat ik je hier ook niet blij kan maken. Nog een abonnement afsluiten is echt alleen mogelijk in de deelnemende winkels.

@Roos79: bedankt voor je berichtje. Er zijn wat PM's verstuurd en ik beschouw de betreffende vraag als afgehandeld 😉
Roos79

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Is het misschien zo dat een op de zoveel een extra contole krijgt?
En normaal niet zo erg dat een aansluiting meer tijd kost maar met zulke acties wel en misschien zullen ze dat dan anders moeten doen?
Tis wel rot als het toestel zo dichtbij is het dan zo afloopt toch?
En als hij een loon strookje bij zixh had gehad had het dan wel gekund?
Erik2303

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Hoi Bas

Heb je geen mooie Vodafone kuipstoeltjes voor me?/
Maak ik gelijk reclame voor jullie.

grt Erik
soumia

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Het is niet de bedoeling om vervelend te doen maar persoonlijk vind ik echt dat er enorm veel gezeurd wordt. Er is een waanzinnige actie bij Vodafone en langzaam maar zeker begint die actie meer en meer verspreid te worden hetgeen zorgt voor meer mensen die erop af komen. En inderdaad niet altijd even leuke en goede mensen.

Het lijkt wel alsof mensen per sé een antwoord van Vodafone willen maar mét garanties. Kun je me garanderen dat de telefoon die ik wil daar ook is? Kan ik geen deal met jullie sluiten zodat jullie het naar me opsturen? Ik ben dupe van de chaos in Kampen en nu wil ik dezelfde actie maar zonder daarvoor weer in een rij te staan, ik heb nummerbehoud aangevraagd maar ik wil niet weer naar de winkel rijden.

Al dat geklaag en al die garanties die gevraagd worden en speciale behandelingen die gevraagd worden; het is te bizar voor woorden soms.
Niemand verplicht je om in de rij te staan, het is een keus, niemand verplicht je om nummerbehoud aan te vragen, het is een keus, niemand heeft je verplicht om honderden kilometers te rijden, het is een keus.
Gebruik maken van de actie is al helemaal geen verplichting, het is een keus. En als jij ervoor kiest om er gebruik van te maken dan weet je dat dat niet zonder risico's is. Voor de actie gaan betekent vanzelfsprekend ook de risico's voor lief nemen en lieve mensen óók dát is een keus! Neem verantwoordelijkheid voor jouw keuzes ipv deze in de schoenen van anderen te schuiven.

Hoe dan ook, succes allemaal!
emielvanputten

Gedreven Meedenker
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
@soumia +10000000000000 mooie tekst, met jou kan ik praten:)
MacZibit

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
@ Soumia

Chapeau !!!
Tetouani93

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@Roos, nogmaals ik kan het weten want ik ben in alle vestigingen geweest en IK heb bij alle vestigingen in de rij gestaan en heb het allemaal meegemaakt, dus ik denk niet dat jij dit beter kunt beoordelen dan ikzelf maar bedankt voor je reactie 🙂
Je mening over mijn manier van berichten plaatsen interesseerd mij eigenlijk niet zo, sorry.

En dan wat belangrijkers:
Moderator, kun jij al vertellen hoe het zit met de voorraad van de Samsung Galaxy S4 voor morgen?
Zowel in Emmeloord als in Kampen graag.
Hoor graag van je.

Achillias

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Beste Vodafone moderators,

Om een teleurstelling te voorkomen, zou ik graag een antwoord willen hebben op de volgende vragen. Op dit moment ben ik klant van T-Mobile, mijn contract loopt op 11 juni 2013 af. Binnenkort wil ik naar Amsterdam gaan en gebruik maken van de huidig Vodafone actie -6 juni om precies te zijn- met betrekking tot een Vodafone RED super abonnement, inclusief een gratis HTC One.

Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om in de winkel aan te geven dat ik graag mijn contract in wil laten gaan op 12 juni 2013 met nummerbehoud en of je hierbij meteen de smartphone meekrijgt? Mocht dit niet kunnen zou ik graag willen horen of het mogelijk is om een tijdelijke nummer af te sluiten in afwachting op nummerbehoud.
Issuh89

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@BasT; al wat bekend over de aantallen van morgen?
yup

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is het mogelijk zo een red consumer abbo af te sluiten en daarna gewoon op naam van een bedrijf te zetten? (met korting dus?). Zeg maar contractovername.

Het komt gewoon op mijn naam, maar ik wil de abbo daarna op de naam van mijn eenmanszaak.

En nog een kleine vraagje, wil zelf de duurste abbo, is een Iphone 5 gratis of moet je dan bijbetalen met deze actie?
emielvanputten

Gedreven Meedenker
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
@Achillias

vf heeft geen tijdelijke nummers, je huidige provider zal akkoord moeten gaan.
als het dus heel rustig is bij beide providers dan zou dit heel snel kunnen gaan, en bij extreem veel drukte max 3 dagen kosten. Zonder akkoord, geen telefoon.

Voor het bovenste deel moet echt even een mod antwoord geven, ik heb geen idee

P.S. ik heb de 3de nummerbehoud aangevraagd, en kwam er via de klantenchat ook achter dat het de 3de akkoord voor was gegeven
@opdringerig mannetje

Citaat BAS (mod)
Wat betreft de voorraad: ee exact aantal toestellen hebben we nooit gegeven en kan ik ook nu niet geven. Datzelfde geldt voor een garantie. Ik heb aangegeven dat ik de beste indicatie die ik kan geven tussen sluitingstijd en 20:00 zal geven.
Einde Citaat BAS (mod)
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
*update*

Hallo allemaal, zoals beloofd de voorraad-update voor morgen.


Voor zowel Kampen als Emmeloord geldt:

iPhone 5 16 GB: zeer beperkt
HTC One: zeer beperkt


De Galaxy S4 is volledig op (ook echt helemaal op is me verzekerd ;)) en dus niet meer te krijgen.


Naast de genoemde toestellen zijn wel nog andere hele leuke toestellen te krijgen. Zo is bijvoorbeeld de Galaxy S3 nog prima te krijgen. Maargoed, houd er dus rekening mee dat we aan het eind van de voorraad komen van de HTC en iPhone en neem dat mee in je overweging als je van ver moet komen.

Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Erik2303 schreef:
Hoi Bas

Heb je geen mooie Vodafone kuipstoeltjes voor me?/
Maak ik gelijk reclame voor jullie.

grt Erik
Die vind ik heel leuk 😄 Ik heb geen idee of ze bestaan maar ik ga het eens vragen.
mischa2011

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dank voor de update hoe zit het met de 32 g iPhone 5 versie voorraad?
Stofbal

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Wat houdt zeer beperkte voorraad in? Kunnen jullie nog een dag iedereen helpen? Of 10 of 100 klanten, zo'n indicatie maakt al een heel verschil. "Zeer beperkt" zegt vrij weinig, het is net hoe je het opvat.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic