Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
*update*

Hallo allemaal, zojuist is ook de rij in Emmeloord gesloten.

Beide rijen zijn nu dus gesloten. Vandaag heeft het dus geen zin meer om af te reizen naar of aan te sluiten bij één van de winkels.
Morgen is er voor iedereen weer een nieuwe kans!
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Gert72 schreef:
marije_zwijsen schreef:
@Patrick35...Super balen, ik stond op het punt om naar Emmeloord te gaan, totdat ik las dat er geen voorraad Galaxy S4 zou zijn....Terwijl mij woensdag (met nr.190) nog werd verteld dat er nieuwe voorraad zou zijn vrijdag.

Toch vannacht maar proberen dan! Enig idee of er morgen nog steeds voorraad is? En zo ja, enkele toestellen of ruim voldoende?
Voor mij hetzelfde... ik wil enkel de S4 dus jammer dat de voorraadinformatie van gisteren niet bleek te kloppen...
Hallo Gert, Marije, er waren na woensdag (letterlijk) nog maar een handjevol S4's. Het leek ons geen goed idee om te vermelden dat de S4 beschikbaar was omdat we weten hoe populair dat toestel is. Als we zouden vermelden dat hij er nog was zouden waarschijnlijk veel mensen uit alle hoeken van het land naar de winkels gaan en het grootste deel van die mensen zou de reis dus voor niks maken. Dat wilden we iedereen besparen.

We proberen uiteraard wel nieuwe voorraad naar de winkels te krijgen. Zover ik weet is er (nog) geen nieuwe voorraad binnengekomen. Zodra ik daar nieuwe info over laat ik het weten zodat iedereen goed op de hoogte is voor morgen! 🙂
Spiders007

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Mijn grote Complimenten aan Vodafone Emmeloord !!!
Echt super geregeld allemaal
We krijgen zelf allemaal een paraplu te leen omdat het regende
Echt super allemaal
TheMax

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
@BasT Maar zeg dat dan... Ik voel me nu nogal bedrogen eerlijk gezegd, aangezien de S4 zo ongeveer de enige is waar ik in geïnteresseerd ben en ik dus niet naar Emmeloord ben afgereisd op basis van jullie info..
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ok, ik zal het in de update voor morgen op deze manier vermelden. Wel no hard feelings als hij er dan niet voor je is? 😉
TheMax

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Uiteraard niet, dat is the risk of the game 😄
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Deal 🙂
patrickt35

Gedreven Meedenker
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Ik ben toch van mening dat eigenlijk de voorraden hier NIET vermeld moeten worden. Wij zijn vannacht ook op goed geluk gereden. Wie eerst komt....eerst maalt.

Soms moet je eens in het leven en gokje nemen. Soms word dat beloond, en soms noteert.

Broodje kroket van de zaak

http://db.tt/jlKZNAlT
Issuh89

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste BasT,

Heb je een inschatting van hoelaat er vanavond bekend is wat de voorraaden voor morgen zijn?
Wordt er vanavond nog nieuwe lading verwacht of zijn het morgen de restjes van 2 dagen actie?
Ben erg benieuwd
alperaltun

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@patrickt35
dus niet he jij hebt er geen verstand van blijkbaar
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
patrickt35 schreef:
...
Soms moet je eens in het leven en gokje nemen. Soms word dat beloond, en soms niet.
...

Haha, "life is like a box of chocolates" 😄

Ik heb je foto even geupload naar het forum:


@Issuh89: of er nog levering komt weet ik op dit moment niet. Tussen sluitingstijd en 20:00 plaatsen we de update voor morgen, dan is namelijk helemaal duidelijk wat er nog geleverd is / gaat worden en wat er na vandaag over was van de bestaande voorraad

@all: als er nog mensen leuke foto's hebben, let me know 🙂
Tetouani93

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Moderator BasT,

Ik ben echt ontzettend kwaad!!!
Als je mijn vorige berichten leest hoop ik dat je dat ook begrijpt, maar goed daar heb ik niets aan!!
Ik ben al 4 x op en neer geweest, bij elkaar 8 x!
Woensdag was ik in Kampen, dan stond ik eindelijk binnen, ging er iets mis met het systeem!!!!!
Er had voor mij wat geregelt moeten worden dit is alles behalve professioneel!!

Vandaag wilde ik het opnieuw proberen, ik heb meerdere malen nadrukkelijk gevraagd aan jullie of de S4 op voorraad zou zijn in beide vestigingen, hier kreeg ik 3 x hetzelfde antwoord op; NIET OP VOORRAAD, HELEMAAL OP!
En nu lees ik tot mijn verbazing dat de S4 er wel was!!!
Hoe gaat dit opgelost worden? Zo kun je niet met je klanten omgaan!!
Ik ga hier zeker een klacht over indienen, ben hier nog lang niet klaar mee!!

Nu verwacht ik een eerlijk antwoord, draai er maar niet omheen!
Ik moet vandaag nog weten hoe het zit met de voorraad van de Samsung Galaxy S4 in beide vestigingen voor de zaterdag (morgen).

Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
@Tetouani93
Ik snap dat je boos bent maar bij dit soort acties is nooit een garantie dat je het toestel van je keuze ook daadwerkelijk kunt krijgen net zoals dat een systeemstoring niet uit te sluiten valt. Wat mijn collega's in de winkel hadden kunnen doen kan ik vanaf hier niet bepalen en is niet aan mij.

Wat betreft de voorraad: ee exact aantal toestellen hebben we nooit gegeven en kan ik ook nu niet geven. Datzelfde geldt voor een garantie. Ik heb aangegeven dat ik de beste indicatie die ik kan geven tussen sluitingstijd en 20:00 zal geven.

Aan de hand daarvan kun je de keus maken om alsnog naar de winkel te gaan of niet. Met die info zul je het moeten doen.
Tetouani93

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Moderator BaS,

Er is wel nadrukkelijk gelogen over de voorraad!!
Er is verteld door uw collega's dat de Samsung Galaxy S4 NIET op voorraad is en vandaag bleek dit WEL te zijn!
Dit valt niet goed te praten, ieder ander zou zich hier om belazerd voelen!

En ik vraag niet om een garantie, maar om een compensatie.
Als een bedrijf zoals Vodafone vind dat dat al teveel gevraagd is dan moet er een hoop veranderen daar!!
Een beetje medeleven naar de klanten toe is niet verkeerd en om in zulke situatie's waar de klant geen invloed op heeft, iets te regelen is pas service!!

Nu valt nog maar te zien of de update van straks mbt de voorraad van de Samsung Galaxy S4 klopt of weer gelogen is.......
Echt heel fout dit.
banaan

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
respect voor de moderators dat ze sommige figuren nog netjes te woord staan.
Tetouani93

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Respect voor de klanten die ondanks de leugens, de slechte service en een hele hoop onnodige kosten toch nog moeite willen doen. 🙂
RiccyW

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
@banaan

Haha, ze hebben veel geduld zo te zien.
MacZibit

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
*mod-edit door BasT*
Laten we het vriendelijk houden.@poster: zie je PM's aub
Chun

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vorige week in Den-Haag gebruik gemaakt van de openingsactie met nummerbehoud. Zodra nummerbehoud is goedgekeurd, mag ik de telefoon ophalen. Ik heb al een sms'je ontvangen dat mijn nummerbehoud is goedgekeurd, maar een medewerker van de winkel zou contact met me opnemen voor wat betreft het ophalen van mijn telefoon. Tot heden ben ik nog niet gebeld, hoe zit dat?
soweasel

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb dezelfde vraag als chun hierboven. Meerdere mensen hebben het gevraagd, mar jullie zeggen dat jullie erachteraan gaan en negeren het vervolgens alleen maar.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic