Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
patrickt35

Gedreven Meedenker
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
@Martje

Ik denk niet dat het gewaardeerd word dat je uit de rij gaat. Heb zelf vaak nachtenlang in rijen gestaan voor concert kaartjes, en mensen die uit de rij gingen om lekker thuis te gaan slapen bv, hadden gewoon dikke vette pech
marije_zwijsen

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Morgen wil ik naar Emmeloord toe (was ik gister ook al, maar met nr. 190 geen Galaxy s4 meer natuurlijk), maar voordat ik na lang wachten moet horen dat het volgende misschien wel helemaal niet kan: Op 13 juni verloopt mijn Hi abo en komt mijn nummer vrij, graag wil ik nummerbehoud. Het is niet erg als ik de telefoon morgen niet mee krijg en moet wachten tot het nummer vrij komt, maar is dat mogelijk als het nog een maand duurt voordat die goedkeuring komt van Hi? Ik denk dat mijn abo dan wel al in gaat bij Vodafone ondanks dat ik dan nog een maand op de telefoon moet wachten? Of gaat die dan ook pas vanaf 13 juni in?

Alvast bedankt voor de reactie 🙂
Tetouani93

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Wilt iemand van VF even reageren op mijn bericht aub??
Ik wil morgen naar de winkel in Kampen of Emmeloord (ligt aan de voorraad)..
Ik zou graag willen weten ofde Samsung Galaxy S4 morgen opnieuw voorradig zal zijn, in welke vestiging heb ik meer kans?

GRAAG REACTIES!!!

Ik wil dat toestel zooo graagen ik heb er al ontzettend veel moeite voor gedaan!
banaan

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@patrickt35

Hoezo zou het niet gewaardeerd worden als je uit de rij stapt? Als je een nummer uitgereikt hebt gekregen mag je gaan en staan waar je wil. Gebeurde bij andere filialen in DH en Capelle vorige week ook, hoor. Alleen zorgen dat je op tijd terug bent natuurlijk...
naudverver

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone medewerk(st)er,

Ik heb een vraag over deze openingsactie, ik heb een abonnement bij vodafone op dit moment welke op mijn naam staat maar wordt gebruikt door mijn broertje omdat hij nog geen achttien is. Zelf heb ik op dit moment een abonnement dat ik per direct kan opzeggen. Nu wil ik dus graag gebruik maken van deze actie, is dat mogelijk omdat ik al wel een ander abonnement heb?

Is het dus mogelijk dat ik een tweede abonnement afsluit op mijn naam? Ik denk dat het geen probleem is maar wil het even zeker weten. Nogmaals ik wil dus niet twee abonnementen afsluiten, maar ik heb er op dit moment een op mijn naam staan en wil er nog een afsluiten.

Het andere abonnement loopt sinds februari en loopt volgend jaar af mocht dat belangrijk zijn. Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,
Naud Verver
asroo

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Als je graag nummerbehoud wil, kan je dan nooit de telefoon direct meenemen maar altijd later nog eens terug om de telefoon zelf te halen?
hkonak85

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi,

ik stond ook vanaf 4:00 in de rij en ook maar om 10:00 naar huis gegaan zonder telefoon, omdat je van links naar recht werd geduwd geen kans had zelfs je armen te bewegen, ik moest weggaan of zou ook heel hard moeten knokken kon me grens niet meer, paar groepen jongens aangekomen ron 9 uur die in eens over het rek voor gingen wat een smerige volk!!! vraagt er een vrouw met kindje mag voor aan heb een klein kind, dat zij niet aan der kind denkt maar wel mensen die vooraan staan:s en dan maken ze ruzie onder mekaar! en wij zolang gewacht en vf doet hier niks aan, ???
graag reactie of een pm, ik zou een nieuwe klant worden, het erge is ook al die mensen die gingen voor dringen hadden al een abo en kwamen voor de 2de, 8 uur gwacht, 3 uur reisstijd erbij en gen zonder toestel terug,
Tigger

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
@asroo
Ligt eraan hoe snel je provider is. Wij hadden ook 1 toestel met nummerbehoud vanaf T-Mobile. Toen we bij de kassa waren was het al goedgekeurd ( binnen 10 minuten) dus kregen we het toestel gelijk mee.
asroo

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@tigger, bedankt voor je reactie! Zou wel heel erg fijn zijn als dat gaat lukken
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hi all,

@marije_zwijsen Je kunt 60 dagen voor het einde van je contract nummerbehoud aanvragen. Echter, het is tijdens deze actie alleen mogelijk om nummerbehoud aan te vragen als het betreffende toestel op dat moment op voorraad is. Je nummer kan wel pas geporteerd worden op het moment dat je contractvrij bent. In jouw geval is dit dus 13 juni. Nummerbehoud moet in elk geval eerst goedgekeurd worden, anders kun je het toestel niet meenemen.

@Tetouani93 Op dit moment heb ik helaas nog geen informatie over de voorraad. Hopelijk kan ik je later vandaag nog van een update voorzien.

@naudverver Ja hoor, een klant mag in meerdere abonnementen op zijn naam hebben. Dat mag geen probleem zijn 🙂

@hkonak85 Het is natuurlijk jammer dat er mensen tussen lopen die voorkruipen en de boel verzieken, maar helaas kan ik weinig voor je betekenen 😞
Jojootje

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
weet iemand vij vf:
mbt Kampen:
- wat de voorraad voor morgen is?
banaan

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
komop zeg, het antwoord staat een paar post boven je.
Spiders007

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Kan je vlak bij de winkel ( Emmeloord) je auto gratis parkeren ?
banaan

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
ja
Erik2303

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Waar kan je dan gratis en vlakbij parkeren?


banaan

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
kijk maar met google maps, of zoek eens met google.
Theza

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Er is bij emmeloord vlakbij een plein met gratis parkeren. Aan het begin van de winkelstraat Lange Nering waar de vf winkel is. 1 minuutje lopen.
Erik2303

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Top, had het ook al via google gevonden. Bedankt.
Spiders007

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Top hartikke bedankt
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic