Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
Hordo

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Toch apart dat jullie inmiddels di (blijkbaar) niet vodafone breed geregeld hebben met een procedure die op elke locatie kan worden gebruikt. Medewerkers moeten eerder aanwezig zijn, en kaartjes uitdelen met daarop het gewenste toestel, zo doet apple dat al tijden, dan weet iedereen in de rij ook waar die aan toe is. Inmiddels is toch wel duidelijk dat het een actie is die veel mensen trekt, regel dan wat meer toezicht.
SudderLap

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Diep triest is het, ik baal als een stekker hier
willemdejong

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wou ook overstappen van kpn naar vodafone alleen voor de abbo en toestel maak niet uit maar zo tezien blijf ik maar bij kpn.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
*UPDATE*

De rij in Kampen is vanaf nu gesloten, het heeft voor vandaag geen nut meer om af te reizen naar de Vodafone winkel. Zodra ik meer informatie heb geef ik deze door.

6772Chevy

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Werkelijk ongekend dit. Vodafone zou zich diep moeten schamen.
En ook de beveiliging als ik dit zo lees. Stelletje watjes.
Ik hoop dat dit beleid aangepast gaat worden voor de komende openingacties.
Medewerkers dienen ruim van te voren aanwezig te zijn. Hekken moeten er al staan vanaf minstens 6:00 uur.
Nummertjes moeten uitgedeeld worden en ook in die volgorde geholpen worden. Geen nummertje? Jammer dan, achteraan sluiten. Grote bek? Beveiliging grijpt in en de persoon in kwestie mag niet meer naar binnen die dag.
Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
Jesper18

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Stevie,

Nu u aangeeft te gaan mailen met de winkel, houd dat in dat jullie wel contact kunnen zoeken met de Vodafone winkels.

Graag mijn eerder gestelde vraag aan BasT beantwoorden. Mijn nummerbehoud is goedgekeurd en kan vanaf vandaag mijn toestel ophalen in Capelle aan den Ijssel.

Graag bevestigen dat de gereserveerde telefoons ivm nummerbehoud DAADWERKELIJK in de winkel zijn.

Hoor het graag
Mvg,
Jesper
soumia

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Hier even wat positiefs. En gemoedelijk sfeertje in Emmeloord, gezellig socializen in de rij.
In het begin heel duidelijk op nummer, voordringen haast onmogelijk.

Top in Emmeloord Vodafone!
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Jesper18 schreef:
Hallo Stevie,

Nu u aangeeft te gaan mailen met de winkel, houd dat in dat jullie wel contact kunnen zoeken met de Vodafone winkels.

Graag mijn eerder gestelde vraag aan BasT beantwoorden. Mijn nummerbehoud is goedgekeurd en kan vanaf vandaag mijn toestel ophalen in Capelle aan den Ijssel.

Graag bevestigen dat de gereserveerde telefoons ivm nummerbehoud DAADWERKELIJK in de winkel zijn.

Hoor het graag
Mvg,
Jesper
Beste Jesper,

Ik mail niet direct met de winkel, daar hoef ik momenteel met deze drukte geen antwoord van te verwachten, ik mail met een contactpersoon die mij op de hoogte houdt van de situatie bij de winkel en de voorraden.
Helaas kan ik via hem niet jouw vraag beantwoorden.

Voor zover ik heb begrepen is Bas voor jou navraag aan het doen, zodra hij meer informatie heeft zal hij sowieso bij je terugkomen.
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
We vinden het ontzettend jammer dat door een aantal mensen de lol voor iedereen wordt verpest. Op dit moment zijn er op twee plaatsen acties en de actie in Emmeloord verloopt prima.

We zullen absoluut bekijken waarom daar alles goed gaat en in Kampen helaas toch problemen zijn ontstaan. We proberen op dit moment de rust te herstellen en iedereen die nog in de rij staat te helpen.

Voor de mensen in de rij in Kampen de volgende update:

  • Iedereen wordt op dit moment voorzien van een nummer.
  • De HTC One is niet meer voorradig in Kampen voor mensen die nog aansluiten in de rij!
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
soumia schreef:
Hier even wat positiefs. En gemoedelijk sfeertje in Emmeloord, gezellig socializen in de rij.
In het begin heel duidelijk op nummer, voordringen haast onmogelijk.

Top in Emmeloord Vodafone!
Super om te horen!!
Heel veel plezier en laat ons weten hoe het daar gaat...

Ben je al bijna aan de beurt??
willemdejong

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er is zeker geen ander mogelijkheid voor alleen abbo toestel hoeft niet perse??
soumia

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Het begint nu te vlotten, zelfs de regen verpest de sfeer niet.
Ik denk dat ik hier nog wel een uur of twee sta, het zal het wachten wel waard zijn. Ik sta er sinds 6:30...

Houd het gezellig mensen!
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
soumia schreef:
Het begint nu te vlotten, zelfs de regen verpest de sfeer niet.
Ik denk dat ik hier nog wel een uur of twee sta, het zal het wachten wel waard zijn. Ik sta er sinds 6:30...

Houd het gezellig mensen!
Soumia, super om te horen dat het daar wel lekker gaat!
Veel plezier!
Jesper18

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Stevie,

De winkel in Capelle heeft momenteel geen actie, dus daar is ook geen drukte.

Een e-mail of telefoontje richting de winkel van jullie lijkt mij gepast, aangezien Vodafone zo geheimzinnig doet met emailadressen en telefoonnummers van winkels. Hoe mobiel kan je zijn ?

SudderLap

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik voel mij zwaar belazerd door Vodafone. Staat er gisteren op het forum dat HTC one in Kampen afwezig is. Sta vandaag vanaf 6 uur de rij en lees nu dat hij op zijn is
Er is nog geen hond binnen geweest!!!
Ik blijf maar bij mijn eigen provider
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
ONBEGRIJPELIJK dat 't in Kampen weer zo uit de hand kan lopen! Was zelf afgelopen week in DH en géén onvertogen woord over hoe 't daar geregeld was. Helemaal super! Ook vanuit Capelle ad IJssel niets negatiefs gehoord. Gelukkig laat Emmeloord nu ook zien dat 't wél kan...
N.B. Een opstootje betekent trouwens wél dat iemand blijkbaar tóch z'n b#k heeft opengetrokken... chapeau!
Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
Toch weer jammer dat het blijkbaar voor Vodafone heel moeilijk is om een eenduidig systeem te hanteren met betrekking tot deze actie.
Waar het in Den Haag en Capelle zeer gemoedelijk ging en er met duidelijke richtlijnen en nummers werd gewerkt is er in Kampen gekozen voor een onduidelijk balonnen systeem.

Het is toch verdomde simpel.
Personeel wat eerder aanwezig inclusief beveiliging om dranghekken neer te zetten.
Wanneer de eerste mensen arriveren of er al staan nummertjes uitdelen en mensen naar rato van nummers helpen (gewoon met zo'n bord wat je ook bij het postkantoor had en nog steeds bij apotheken). Geen nummer is pech en word je ook niet geholpen, want dan heb je waarschijnlijk voorgedrongen.
Zo kunnen de acties rustig blijven verlopen en zullen de tokkies die voordringen en problemen veroorzaken weer af moeten druipen.

Een beetje ruggenraat is toch niet zo lastig.

Voor de volgende acties zou ik dus zeggen, huur een nummer apparaat en werk volgens deze nummertjes die worden uitgedeeld door het personeel in de rij.
De kosten haal je er echt wel weer uit en het veroorzaakt geen slecht imago.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
SudderLap schreef:
Ik voel mij zwaar belazerd door Vodafone. Staat er gisteren op het forum dat HTC one in Kampen afwezig is. Sta vandaag vanaf 6 uur de rij en lees nu dat hij op zijn is
Er is nog geen hond binnen geweest!!!
Ik blijf maar bij mijn eigen provider
Ik ga het nog even voor je navragen, dit is het bericht wat ik net heb gekregen dat deze op was, maar ik doe nog een navraag voor je.
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@ Sudderlap
Hoezo zwaar belazerd door VF? Als ik die post van moderator Arina van gisteren lees staat daar toch duidelijk dat zowel in Emmeloord áls Kampen de HTC One Wit voorradig is!... misschien overheen gelezen?
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
*UPDATE*
Hoi allemaal, sorry, er blijkt een stukje miscommunicatie te zijn tussen ons en onze collega's in Kampen.

Op dit moment is de HTC One wel beschikbaar in Kampen. Voor een aanzienlijk deel van de mensen in de rij die voor de HTC One komen zijn toestellen beschikbaar. We weten op dit moment nog niet precies hoeveel mensen voor dit toestel komen maar onze verwachting is dat er voor de mensen die nu nog in de rij staan voldoende toestellen zijn.

Let wel op: de rij is gesloten dus nog naar de winkel gaan als je niet al in de rij staat, heeft geen zin.
Onze verwachting is dat dit toestel de komende dagen minder of niet beschikbaar zal zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic