Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
websurfer80 schreef:
Hallo Stevie,

Weet je morgenavond ook welke toestellen er vrijdag in Kampen en Emmeloord op voorraad zullen zijn?
Ik neem aan dat de voorraden in de actiewinkels ook voor de tweede en derde dagen aangevuld worden met de populaire toestellen?
We proberen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden dus blijf regelmatig dit topic checken.
peterhendrick12

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Arina en/of moderators,

Kunt u de twee bovenstaande vraag ( van mij en een forumlid) zo snel mogelijk beantwoorden???

Groet,

Peet


Tigger

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ook ik ( en volgens andere fora velen met met mij) heb op mijn contracten niets staan over de 50% korting. Ik ben donderdag geweest in Capelle. Gaat dit problemen opleveren?
Want die heb ik al even genoeg gehad met Vodafone ivm een DOA toestel wat omgeruild moest worden. Een samenvatting:
Net terug van mijn avontuur om mijn iPhone om te ruilen voor een andere omdat er blauw plastic naar buiten kwam. Via Apple zelf ook te regelen maar werd door Apple Care medewerker afgeraden omdat je dan een refurbished terugkrijgt en dat vond de medewerker voor een toestel van een dag oud toch zonde. Wel fijn dat ze daar eerlijk in zijn. Terug naar Capelle want in een ander filiaal kon dat niet volgens diverse medewerkers klantenservice en filiaal Rotterdam Zuidplein waar ik vrijdag al geweest was. In Capelle aangekomen, kreeg ik te horen dat het toestel niet op voorraad was. Ander filiaal was geen optie volgens zijn supervisor. Ze konden hem terugsturen (snelste optie wel ook met risico op refurbished) of direct innemen (i.v.m. de 7 dagen regel) en wachten op nieuwe voorraad wat wel 2 tot 3 weken zou kunnen duren. Vervangend toestel werd ook niet aangeboden toen ik zei dat m'n abonnement wel gewoon doorloopt. Dat was jammer maar helaas. Vreemd verhaal over 2 tot 3 weken want de klantenservice zegt dat ze iedere 2 dagen nieuwe leveringen krijgen. Wat is waar? Ook zeer frustrerend dat de telefonische verkooplijn mij niet kon zeggen of helpen te achterhalen of het toestel aanwezig zou zijn. Sorry maar ook wij kunnen de winkel niet bellen.

Ik ben niet voor 1 gat te vangen en heb het toestel weer meegenomen. Op de terugweg uitgestapt Rotterdam Centrum naar filiaal Beursplein. Ook daar kon niet geruild worden i.v.m. ander systeem. Maar deze verwees me naar Rotterdam Lijnbaan waar ze wel het goede systeem zouden hebben. Daar een vriendelijke medewerkster die zonder problemen het toestel omruilde. Hulde aan dit filiaal.

Het kan dus wel! je moet alleen geduld hebben en volhouden blijkbaar.

De communicatie bij Vodafone is echt een ramp. Zoals al eerder opmerkt zelfde vraag via meerdere kanalen en verschillende antwoorden krijgen. In de winkel werd daar doodleuk opzegd : die werken vanuit een handboek en weten niets van hoe het er in een winkel aan toe gaat.
Voor mij is dit gewoon afzeiken van je collega's en zijn info klopte dus ook van geen kant.

Mijn eerste ervaringen met Vodafone zijn met uitzondering filiaal Rotterdam Lijnbaan gewoon ronduit slecht wat kantvriendelijkheid betreft.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
peterhendrick12 schreef:
Beste Moderator (s),

Zal de voorraad in Kampen of Emmeloord (10 mei) vrijdag evenveel op voorraad hebben als morgen in Kampen en emmeloord ( 8 mei)?

Groet,

Peet
Voor de voorraad geldt op = op. Sommige toestellen worden opnieuw aangevuld maar dit is afhankelijk van de bestaande voorraad.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Tigger schreef:
Ook ik ( en volgens andere fora velen met met mij) heb op mijn contracten niets staan over de 50% korting. Ik ben donderdag geweest in Capelle. Gaat dit problemen opleveren?
Want die heb ik al even genoeg gehad met Vodafone ivm een DOA toestel wat omgeruild moest worden. Een samenvatting:
*knip*
Wat een vervelende ervaring inderdaad. Zo zou het natuurlijk niet moeten gaan. Fijn dat je uiteindelijk in een andere winkel wel goed geholpen bent.
Laat bij de klantenservice even nakijken hoe lang je korting loopt. Bel daarvoor even met 1201 morgen. Dan weet je zeker of het allemaal klopt.
Tigger

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ga ik doen, dank je. Aangezien er te zien is op welke datum en filiaal de abo's zijn afgesloten zou het geen probleem moeten zijn. Maar omdat het bij anderen wel specifiek staat vermeld wil ik dit even zeker weten.
peterhendrick12

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes


Arina schreef:
peterhendrick12 schreef:
Beste Moderator (s),

Zal de voorraad in Kampen of Emmeloord (10 mei) vrijdag evenveel op voorraad hebben als morgen in Kampen en emmeloord ( 8 mei)?

Groet,

Peet
Voor de voorraad geldt op = op. Sommige toestellen worden opnieuw aangevuld maar dit is afhankelijk van de bestaande voorraad.

Beste moderator,

Met nadruk op somminge toestellen , zie bovenstaande zin. Kunt u specifiek aangeven welke toestellen dat zijn ?

Groet,

Peet
nour

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo,

Ik wil morgenochtend naar Kampen voor de filiaal opening, maar ik wou vragen of het mogelijk is om meerdere abonnementen op 1 naam te zetten en of die actie van 50% op toestel en abonnementen ook van toepassing is, want niet iedereen van mijn gezin kan mee.

EDIT: heb de titel even terug veranderd naar het origineel. AJB niet aanpassen. Zie ook de huisregels. Bedankt!
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
@Tigger: Ja, inderdaad. Dan kan het in ieder geval hersteld worden als het niet klopt.

@all: Ik heb nog info over de voorraad:

Emmeloord en Kampen:
HTC one Wit: Voorradig
Samsung Galaxy S3 diverse kleuren: Voorradig
S4 Zwart: Beperkt
S4 Wit: Voorradig
Note 2: Beperkt
Iphone 5 vooral 16gb voorradig
Ook 4 en 4s zijn leverbaar maar wel beperkt.
Xperia Z beperkt
Verder zijn er nog diverse HTC, Samsung, Nokia, LG en Blackberry beperkt aanwezig

Onthoudt: Op = Op

Veel succes met het bemachtigen van je favoriete toestel 😄
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
nour schreef:
hallo,

Ik wil morgenochtend naar Kampen voor de filiaal opening, maar ik wou vragen of het mogelijk is om meerdere abonnementen op 1 naam te zetten en of die actie van 50% op toestel en abonnementen ook van toepassing is, want niet iedereen van mijn gezin kan mee.



Als het om nieuwe abonnementen gaat neem ik aan dat die gewoon op 1 naam gezet kunnen worden. Je bent dan zelf de contractant.
Maar bij bestaande abonnementen kun je het helaas niet regelen zonder de contractpersonen zelf. Bovendien dienen er allerlei formulieren opgestuurd te worden om contracten samen te voegen.
phoney

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan iemand mij helpen?

Afgelopen donderdag zijn mijn man en ik in Capelle geweest.
Allebei een contract afgesloten en nog niet gelijk de iPhone5 meegekregen ivm nummerbehoud.
Vrijdag bericht gekregen dat nummerbehoud was goed gekeurd en de volgende dag de telefoon klaar zou liggen.
Leek mij niet verstandig om op zaterdag vanwege de drukte omdat de actie toen nog liep.

Maandag kwam ik in de winkel (toch een uur reizen met OV) en kreeg te horen dat onze telefoons er nog niet waren en we moesten wachten tot we gebeld zouden worden dat ze er zijn. Best balen natuurlijk!

Nu kreeg mijn man vandaag een email met de vraag of hij door wilde geven om welke telefoon het ook weer precies ging.
Geprobeerd de email te beantwoorden, maar de email komt steeds terug omdat het adres niet zou kloppen???

Hoe kom ik nu in contact met de winkel? Te ver om even langs te gaan, telefonisch zijn ze niet te bereiken en email beantwoorden lukt dus ook niet..
Hoop wel dat we snel onze telefoons op kunnen halen.
nour

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dus u bedoelt het is mogelijk om meerdere toestellen+abonnomenten te krijgen op zo'n opening van een filaal?
Ik wil niet voor niets gaan, daarom wil ik graag duidelijkheid.
groet
nour

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo,

is het ook mogelijk om een Ipad met internet te krijgen? zoja

bijvoorbeeld
Extra € 239,99 28,8 Mbps 5,8 Mbps
7
GB
10 maanden 50% korting van € 55 voor: € 27,50

betekend alles 50 procent zowel de 10 maanden of alleen de 55 euro(normaal abonnement kosten) ik hoop een antwoord te krijgen. zoals dat ik een beslissing kan nemen.
alvast bedankt

Tigger

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Reactie op post 431

Dit vind ik ook zo vreemd. Toestel moet fysiek aanwezig zijn in de winkel op het moment van afsluiten contract. Daarna wordt ie voor je weggelegd. Zo zou het dus moeten gaan. Nu krijgen mensen die hun toestel op willen halen te horen dat deze nog niet binnen is. Zo zie je maar, hier wordt prima en duidelijk uitgelegd hoe de actie in elkaar steekt, dat nalevering niet aan de orde is en de winkel houdt zich daar dus niet aan.
Verwarring alom dus, en een hoop frustratie bij mensen.
phoney

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@ Tigger
Ja ik vind het op zich niet erg om even te wachten, maar het zou beter zijn als dat van tevoren goed wordt aangegeven om teleurstellingen te voorkomen.
Want ik dacht dat er na de actie elke dag ook wel weer toestellen geleverd zouden worden, maar dat blijkt niet zo te zijn.
Weet niet of de winkels die de komende tijd openen voorrang krijgen met levering van toestellen, dan zou het best wel eens even kunnen duren voor je daadwerkelijk je toestel op kunt halen..
I


SudderLap

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
0550 arriveerde ik in Kampen.
Plusminus 65 man voor de deur.
Nu is het 0630. Ik schat 90 mensen.
Zucht. Je moet er wel wat voor over hebben.
patrickt35

Gedreven Meedenker
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Het is dan natuurlijk ook vakantie tijd. Wilde eerst ook komen, maar kon geen vrij krijgen. En ik moet in Emmeloord zijn voor mijn werk. 😞
Viooltjes

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Arina,
Kun je iets zeggen over de voorraad in Emmeloord voor aankomende zaterdag (na hemelvaart) ik kom van ver en wil niet voor niets rijden. Dank je wel alvast
SudderLap

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
0800 het wordt een beetje rommelig. Mensen plaatsen nu zelf dranghekken om het voordringen te voorkomen
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@viooltjes

(zucht) Als je even wat beter had gelezen in dit forum, dan had je geweten dat men daar pas de dag ervoor beperkte informatie over kan geven. Onnodige post dus...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic