Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
Snap dat de actie niet altijd voor jullie geldt, maar vind het best storend als mensen die lang moeten wachten naast het net vissen omdat personeel tijdens de openingstijden vriendjes voorlaten of zelf een telefoon achterhouden.
Het kan toch makkelijk voor of na openingstijden winkel, denk dat er dan vanuit Vodafone hoofdkantoor maar niet zo moeilijk gedaan moet worden dat voor personeel de telefoon niet direct in de winkel aanwezig is. Nu dupeer je juist de mensen die soms lang reizen voor deze actie.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Rubman, daar geef ik je inderdaad gelijk in.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Jossiek,

Sorry ik had je vraag helemaal over het hoofd gezien! Het ligt er een beetje aan. Op het moment dat er een nummerbehoud wordt aangevraagd, moet deze wel goed te keuren zijn. Als dit pas over 2 weken is, dan is het niet mogelijk om van de actie gebruik te maken. Misschien kun je navragen of je huidige provider je nummer alvast wil vrijgeven?
guidohildebrand

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Annabelle_ schreef:
Hoi Guido,

Dat is buitengewoon vervelend en onhandig. Mijn collega had deze toezegging nooit moeten en mogen doen, aangezien er uit wordt gegaan van een OP=OP actie. Deze actie is ook specifiek om te vieren dat er een nieuwe winkel geopend wordt, dus niet iets wat dagelijks gebeurd. Ik vind het erg dat je voor niets naar de winkel bent toegereden. Daarnaast is de toezegging op 24 april gedaan, maar kwam de S4 pas op de 27ste uit in Nederland.Op welke dag ben je naar de winkel geweest? Het punt is dat ik via het Forum geen specifieke klachten kan oppakken, waarbij persoonlijke gegevens nodig zijn. Ik denk dat je het beste toch nog eens contact kunt opnemen met degene waarmee je gebeld hebt, of die je dit stukje tekst geCC't heeft.

Als ze bij vodafone eens de telefoongesprekken af zouden gaan luisteren (ik heb de tijden van de gesprekken genoteerd) dan komen ze er achter dat ik meerdere malen heb aangegeven dat deze actie niet mogelijk is omdat de telefoon pas op 27 april uit komt. Maar volgens deze meneer zou ik hem al wel met deze actie kunnen bestellen en zou het toestel nota bene thuis gestuurd worden!
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hi Guido,

Het is in alle opzichten een vervelend verhaal. Ik heb van mijn mede Web Crew collega's begrepen dat er ook contact is via Facebook PM. Ik heb even met ze meegekeken en gedacht, ik stel voor dat we het via dat kanaal afhandelen. Dit geval is te specifiek voor op het Forum:).
Zayn123

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Moderator (s).

Weten jullie al meer over de voorraden voor morgen in den haag bv de iphone 5?

Met vriendelijke groet,
Zayn
guidohildebrand

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Annabelle_ schreef:
Hi Guido,

Het is in alle opzichten een vervelend verhaal. Ik heb van mijn mede Web Crew collega's begrepen dat er ook contact is via Facebook PM. Ik heb even met ze meegekeken en gedacht, ik stel voor dat we het via dat kanaal afhandelen. Dit geval is te specifiek voor op het Forum:).
Oke bedankt. Fijn dat er wel een medium is waar wel geluisterd wordt. Ik hoop dat ik snel wat hoor. Gr
Amriet

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
normaal gesproken 10euro extra per maand, nu 50% korting dus 5euro per maand

Ik heb Vodafone Red PLUS van 65 nu 32,50
Toestel kosten p.m. van 10 nu €5,00
Totaal nu €37,50 per maand ipv 75

Hoewel het toestel HTC One in den haag was uitverkocht heb ik op de gok met de hoop dat er nog een beperkt aantal binnen zouden komen toch in de rij gestaan. Na vanaf half 8 3,5 uur in de rij te hebben gestaan (omdat er veel mensen NOG vroeger waren) heb ik toch mn HTC One kunnen krijgen
Mos

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag opgestaan om 05:45 was rond 06:15 in Capelle als 15e in de rij, was om 10:10 aan de beurt en liep om 10:15 uit de winkel met een HTC ONE!!!
emielvanputten

Gedreven Meedenker
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
@stevie en Annabelle

Hoe is de voorraad one's nu in den haag?
Nummerbehoud is goedgekeurd, dus kan hem halen, maar gebeld door de winkel wordt ik maar niet.
terwijl er wel voorraad blijkt te zijn

gr
Emiel
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hi Emiel,

Goed om te horen dat nummerbehoud is goedgekeurd! Weer een stapje dichterbij;). We hebben geen directe lijn met de winkel en het is daar razend druk. Ik denk echt dat je gewoon even moet afwachten, hoe graag je het toestel ook wilt hebben. We kunnen op dit moment niets voor je nagaan namelijk. Geloof me, zodra ze het verwerkt hebben bellen ze je echt:).
Zayn123

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Annabelle_ schreef:
Hi Emiel,

Goed om te horen dat nummerbehoud is goedgekeurd! Weer een stapje dichterbij;). We hebben geen directe lijn met de winkel en het is daar razend druk. Ik denk echt dat je gewoon even moet afwachten, hoe graag je het toestel ook wilt hebben. We kunnen op dit moment niets voor je nagaan namelijk. Geloof me, zodra ze het verwerkt hebben bellen ze je echt:).
Beste Annabella,

Kunt u mijn vraag alstublieft alsnog beantwoorden?

Met vriendelijke groet,

Zayn 😉
KimberlyS

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hebben ze volgende week in Kampen wel de S4?
emielvanputten

Gedreven Meedenker
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Thanks annabelle, voel me net een klein kind zonder zijn nieuwe speelgoed.

erg irritant, maar niet wereld bedreigend :):)

Trouwens, dit gebeurd overal, dus het maakt mijn super goede dag echt niet slech
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
*UPDATE

Hoi Allemaal,

Zo voor het weekend nog even een late update met wat info die we hebben bemachtigd:

Zoals jullie weten zijn de rijen inmiddels gesloten. Voor morgen komt er geen nieuwe voorraad meer, maar kunnen nog flink wat aansluitingen per winkel verwerkt worden. Er is geen voorraad meer van de iPhone 5 32 en 64 GB, Samsung S4 en HTC one.

Dat betekent dus voor iPhone 5 16GB, Note, SIII, Lumia enz lovers... Sla je slag!
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
emielvanputten schreef:
Thanks annabelle, voel me net een klein kind zonder zijn nieuwe speelgoed.

erg irritant, maar niet wereld bedreigend :):)

Trouwens, dit gebeurd overal, dus het maakt mijn super goede dag echt niet slech
Haha, snap helemaal hoe je je voelt. Ik zit me af te vragen wanneer ik me voor het laatst echt zo gevoeld heb en dat gaat inderdaad helemaal terug naar de jeugd. Maar als ik dat verklap dateer ik mezelf enorm én gaat het nerd-alert af 😄
Zayn123

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Annabelle,

Als ik het goed begrijp zijn de Iphone's 5 16gb wel leverbaar morgen? En wat zijn de eisen om een telefoonabonomenten te krijgen ?

Met vriendelijke groet,

Zayn
iRoshelle

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Hier even wat foto's van mij! Kwam om 7:30 aan, helemaal vanuit Purmerend gereden, haha. Om 12 uur geholpen en uiteindelijk na veel gedoe met mijn abonnement kon ik om 1 uur eindelijk weer opweg naar huis. Maar ach, ik had het er voor over want ik zit nu mooi met een prachtig abbonement en een mooi toestelletje!


Hier kwamen we net aan, was om 7:30!


Toen kreeg ik mijn nummertje en waren er nog genoeg toestellen, jippie!


Hier was ik de eerstvolgende!
peterhendrick12

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Moderator (s), ( annebelle, stevie en Bas)

Hoe zit het morgen met de Iphone 5 16 gb in Den Haag? Komen die wel binnen en zijn ze leverbaar ( genoeg op voorraad)?

Groetjes,

peet





alperaltun

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
waren er nog mensen die een S4 hebben kunnen halen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic