Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
Jossiek

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Annabelle,

Ik ben bezig met T-mobile om mijn abonnement te stoppen, ik heb geen bereik op mijn werkplek dus mag ik het abonnement stopzetten. Dit gebeurd waarschijnlijk over 2 weken. Ik wil ook gebruik maken van deze mooie aanbieding (50% korting) maar bij mij in de buurt gaat een nieuwe vodafone winkel pas over 4 weken open. Er zitten dus twee weken tussen, vraag:

Is het mogelijk om met een gat van 2 weken nog nummerbehoud te krijgen?

Jos
guidohildebrand

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Ik heb woensdag 24 april 18:00 contact gehad met iemand van de klantenservice om mijn abonnement op te zeggen om dat ik het te duur vond bij jullie. Deze adviseerde mij om naar het filiaal in Utrecht te gaan (daar kon ik volgens hem een galaxy s4 afsluiten met een red abonnement met 50% korting. (dit is een bel company filiaal dat overgenomen is door vodafone en mag dus 25/27 april een openingsactie doen van 50% korting op een red abonnement) Ik dus een vrije dag opgenomen van mijn werk en naar utrecht gegaan. blijkt de actie daar helemaal niet geldig icm een galaxy s4. Ik dus voor jan met de korte achternaam naar Utrecht gegaan en nu kan plots niemand wat voor mij betekenen. De medewerker van de klantenservice heeft zijn naam aan mij gegeven omdat hij zei dat er geen twijfel over mogelijk zou zijn dat ik dit abonnement gewoon kon afsluiten, zijn naam is "****". **** gaf aan hier garant voor te staan en daarom heeft hij zijn naam gegeven. Inmiddels alweer contact proberen te zoeken met de heer ****, maar dit is niet voor elkaar te krijgen. Wel een andere (zeer behulpzame collega) van jullie gesproken, ****. Deze heeft de volgende mail gestuurd nar **** met mij in de "CC":
**** = naam collega (ivm privacy even gecensureerd)
Beste ****,
Jij hebt gisteren (woensdag 24-04-2013) omstreeks 18:00 met Guido Hildebrand gesproken. Hem is een toezegging gedaan dat hij vandaag (donderdag) in de verbouwde belcompany in Utrecht een korting kreeg met een red of red super in combinatie met Galaxy S4. Het klopt dat zij die korting kunnen geven, maar niet met de galaxy S4, omdat deze nog niet verkrijgbaar is. Klant vertelt dat jij hem er van verzekerde dat hij dit abonnement kon afsluiten. Als klant dit niet kon, dan kon hij naar jou vragen. Jij vertelde de klant dat jij wat voor hem kon regelen.
Klant staat er op, dat jij hem terugbelt. Hij is bereikbaar op nummer: 06########

Groet,
****
Tot op heden nog niets vernomen.
Hoezo wordt er niet op mijn klacht gereageerd? Bij de klantenservice wordt ik elke keer doorverbonden zodat iedereen "er maar van af is" en dan kan de volgende collega mij ook niet helpen. Wanneer krijg ik hier eens een reactie op?
emielvanputten

Gedreven Meedenker
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
DEN HAAG....

Mijn ervaring van vandaag.


Om 3 uur gingen de wekkers (6stuks)
Want het was van belang om op tijd in den haag te zijn, een maal aan de koffie thuis zag ik het bericht dat er om 2 uur al iemand voor de deur zit.

Iets sneller alles gepakt en in de auto.

Aangekomen in den haag bleek ik totaal 3 mensen voor mij te hebben, en nog een lange zit te gaan.

Hoe zit je goed als je lang moet wachten?

juist, je haalt de auto stoel uit de auto

heerlijk gezeten en lekker kaartje spelletje gedaan



En toen werdt het licht en stond de rij er






Toen ging de deur open en het uitdelen van nummers en verplaatsen van de rij ging beginnen.
Ook meteen de mededeling dat de samsung niet leverbaar is, en dat de htc pas vanmiddag zou komen.

WTF daar sta ik op te wachten... gelukkig wil ik mijn nummer meenemen naar vodafone, en kost het iets meer tijd voor de toestemming altijd wat langer, kon dus gewoon een abbo inc telefoon afsluiten, en deze na de goedkeuring ophalen, komt mooi uit, want in de ochtent waren ze er niet.


Nu weet ik (via de chat vodafone) dat mijn nummer overdracht is goedgekeurd, alleen wil ik de winkel bereiken om naar de voorraadstatus te vragen voor mijn aanvraag, geen telefoon nummer voor de winkel bekend.
Leest er iemand mee, die even aan een van het personeel dit verhaal kan uit leggen en vragen om van Putten te bellen? (nummer 4 in de rij van vanmorgen)


Vodafone Den haag, Dank jullie wel voor het goed regelen van de gaos voor jullie winkel.
Dank jullie wel voor de goede en leuke stemming in de winkel

Zayn123

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Moderator (s) ,

Zijn de iphone's 5 in Den Haa morgen g ook alleen maar in 16gb genoeg op voorraad en zijn de iphone's morgen in Den Haag voldoende op voorraad?

Met vriendelijke groet,

Zayn



Zayn123

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
emielvanputten schreef:
DEN HAAG....

Mijn ervaring van vandaag.


Om 3 uur gingen de wekkers (6stuks)
Want het was van belang om op tijd in den haag te zijn, een maal aan de koffie thuis zag ik het bericht dat er om 2 uur al iemand voor de deur zit.

Iets sneller alles gepakt en in de auto.

Aangekomen in den haag bleek ik totaal 3 mensen voor mij te hebben, en nog een lange zit te gaan.

Hoe zit je goed als je lang moet wachten?



heerlijk gezeten en lekker gekaart



En toen werdt het licht en stond de rij er






Toen ging de deur open en het uitdelen van nummers en verplaatsen van de rij ging beginnen.
Ook meteen de mededeling dat de samsung niet leverbaar is, en dat de htc pas vanmiddag zou komen.

WTF daar sta ik op te wachten... gelukkig wil ik mijn nummer meenemen naar vodafone, en duurd de toestemming altijd wat langer, kon dus gewoon een abbo inc telefoon afsluiten, en deze na de goedkeuring ophalen, komt mooi uit, want in de ochtent waren ze er niet.


Nu weet ik dat mijn nummer overdracht is goedgekeurd, alleen wil ik de winkel bereiken om naar de voorraadstatus te vragen voor mijn aanvraag, geen telefoon nummer voor de winkel bekent.
Leest er iemand mee, die even aan een van het personeel dit verhaal kan uit leggen en vragen om van Putten te bellen? (nummer 4 in de rij van vanmorgen)


Vodafone Den haag, Dank jullie wel voor het goed regelen van de gaos voor jullie winkel

Emiel,

Om hoelaat was je aangekomen in Den Haag ?

Met vriendelijke groet,

zayn



emielvanputten

Gedreven Meedenker
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
dacht 4 uur, maar wat toch meer richting 0430
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Beste voda-almere,

Allereerst welkom op het forum. Ik wil je vragen om je gebruikersnaam te veranderen. De naam die je gekozen hebt is niet gewenst. Maak er iets persoonlijks van, maar haal in ieder geval het 'voda' gedeelte eruit;). De actie geldt alleen voor een 2-jarige aansluiting.
Mayday

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Medewerkers in de winkels van BelCompany en Vodafone vertellen mij dat de toestellen S4 en HTC One uitgesloten zijn van de Vodafone Openingsactie en dat de actie beperkt is tot 250 abonnementen per dag / per winkel.

Kan iemand mij vertellen of dit (vanaf nu) klopt en/of wat de regels/voorwaarden daadwerkelijk zijn?
Er gaan téveel verschillende verhalen rond en nergens krijgen we een éénduidig en compleet beeld/overzicht te zien van de spelregels.

Vodafone, ik verneem graag van je,

Met vriendelijke groet,
John

Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
emielvanputten schreef:
DEN HAAG....

Mijn ervaring van vandaag.


*knip*

Emiel, wat ontzettend cool dat je je foto's gepost hebt!
Het ziet er gezellig uit! Je bent in ieder geval goed de nacht doorgekomen.

Ik denk dat op het moment iemand in de winkel ook maar even tijd heeft om jouw nummerbehoud te bekijken dat ze je meteen bellen!
emielvanputten

Gedreven Meedenker
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
@Stevie

hoop dat ze toch snel kijken, heb niet heel veel zin om 70km heen en 70 terug te rijden voor niks.
En nu ben ik net een klein kind dat zijn nieuwe speelgoed wil hebben nu.nu.nu.nu.nu.nu.en meteen:)
guidohildebrand

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
guidohildebrand schreef:
Ik heb woensdag 24 april 18:00 contact gehad met iemand van de klantenservice om mijn abonnement op te zeggen om dat ik het te duur vond bij jullie. Deze adviseerde mij om naar het filiaal in Utrecht te gaan (daar kon ik volgens hem een galaxy s4 afsluiten met een red abonnement met 50% korting. (dit is een bel company filiaal dat overgenomen is door vodafone en mag dus 25/27 april een openingsactie doen van 50% korting op een red abonnement) Ik dus een vrije dag opgenomen van mijn werk en naar utrecht gegaan. blijkt de actie daar helemaal niet geldig icm een galaxy s4. Ik dus voor jan met de korte achternaam naar Utrecht gegaan en nu kan plots niemand wat voor mij betekenen. De medewerker van de klantenservice heeft zijn naam aan mij gegeven omdat hij zei dat er geen twijfel over mogelijk zou zijn dat ik dit abonnement gewoon kon afsluiten, zijn naam is "****". **** gaf aan hier garant voor te staan en daarom heeft hij zijn naam gegeven. Inmiddels alweer contact proberen te zoeken met de heer ****, maar dit is niet voor elkaar te krijgen. Wel een andere (zeer behulpzame collega) van jullie gesproken, ****. Deze heeft de volgende mail gestuurd nar **** met mij in de "CC":
**** = naam collega (ivm privacy even gecensureerd)
Beste ****,
Jij hebt gisteren (woensdag 24-04-2013) omstreeks 18:00 met Guido Hildebrand gesproken. Hem is een toezegging gedaan dat hij vandaag (donderdag) in de verbouwde belcompany in Utrecht een korting kreeg met een red of red super in combinatie met Galaxy S4. Het klopt dat zij die korting kunnen geven, maar niet met de galaxy S4, omdat deze nog niet verkrijgbaar is. Klant vertelt dat jij hem er van verzekerde dat hij dit abonnement kon afsluiten. Als klant dit niet kon, dan kon hij naar jou vragen. Jij vertelde de klant dat jij wat voor hem kon regelen.
Klant staat er op, dat jij hem terugbelt. Hij is bereikbaar op nummer: 06########

Groet,
****
Tot op heden nog niets vernomen.
Hoezo wordt er niet op mijn klacht gereageerd? Bij de klantenservice wordt ik elke keer doorverbonden zodat iedereen "er maar van af is" en dan kan de volgende collega mij ook niet helpen. Wanneer krijg ik hier eens een reactie op?

Wordt hier ook nog op gereageerd?
Zayn123

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
emielvanputten schreef:
dacht 4 uur, maar wat toch meer richting 0430

Beste Emiel,

Nog een vraagje : Was het rond 6 , 7 uur druk ? Hoeveel mensen stonden er ongeveer toen in de rij ?

Met vriendelijke groet,

ZAYN


Mayday

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan iemand van Vodafone hierop reageren? :S
emielvanputten

Gedreven Meedenker
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
6 uur kwamen er mondjes maat mensen bij. denk dat er om 0730 50/75 man stond
emielvanputten

Gedreven Meedenker
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
@ mayday, ik heb vanmorgen een abbo afgesloten icm een htc one.
Dus denk dat ze niet uitgesloten zijn, of ze in voorrraad zijn is een andere vraag
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Guido,

Dat is buitengewoon vervelend en onhandig. Mijn collega had deze toezegging nooit moeten en mogen doen, aangezien er uit wordt gegaan van een OP=OP actie. Deze actie is ook specifiek om te vieren dat er een nieuwe winkel geopend wordt, dus niet iets wat dagelijks gebeurd. Ik vind het erg dat je voor niets naar de winkel bent toegereden. Daarnaast is de toezegging op 24 april gedaan, maar kwam de S4 pas op de 27ste uit in Nederland.Op welke dag ben je naar de winkel geweest? Het punt is dat ik via het Forum geen specifieke klachten kan oppakken, waarbij persoonlijke gegevens nodig zijn. Ik denk dat je het beste toch nog eens contact kunt opnemen met degene waarmee je gebeld hebt, of die je dit stukje tekst geCC't heeft.

Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi Mayday,

Lees de voorwaarden door die vooraan aan dit topic staan, lees het topic door, dan heb je een aardig antwoord denk ik ;).
Het Forum krijgt alle informatie direct van de winkels en kan als leading worden gezien, dus de informatie die je hier vind is correct.


Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
Vind het behoorlijk storend dat personeel en de beveiliging nogal aan vriendjespolitiek schijnt te doen.
Zo worden er mensen zonder te hoeven wachten of beduidend korter dan anderen gewoon naar binnen geloodst en zijn de telefoons op terwijl het personeel en vrienden deze nog wel krijgen een aantal uur later.
Er zijn al meerdere meldingen geweest van mensen die te horen kregen dat hun telefoon op was en na enig aandringen en aangeven dat er toch echt met die telefoons geschoven wordt ze hem opeens magisch nog achter de toonbank hebben liggen.

Ik snap dat personeel ook een mooie actie wilt en hier gebruik van wil maken, maar daar moet vanuit het hoofdkantoor toch wel iets anders voor te regelen zijn buiten deze actie om zodat mensen die lang wachten niet de dupe zijn van dit soort praktijken.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Rubman schreef:
Vind het behoorlijk storend dat personeel en de beveiliging nogal aan vriendjespolitiek schijnt te doen.
Zo worden er mensen zonder te hoeven wachten of beduidend korter dan anderen gewoon naar binnen geloodst en zijn de telefoons op terwijl het personeel en vrienden deze nog wel krijgen een aantal uur later.
Er zijn al meerdere meldingen geweest van mensen die te horen kregen dat hun telefoon op was en na enig aandringen en aangeven dat er toch echt met die telefoons geschoven wordt ze hem opeens magisch nog achter de toonbank hebben liggen.

Ik snap dat personeel ook een mooie actie wilt en hier gebruik van wil maken, maar daar moet vanuit het hoofdkantoor toch wel iets anders voor te regelen zijn buiten deze actie om zodat mensen die lang wachten niet de dupe zijn van dit soort praktijken.
Rubman, ik zou willen dat deze actie ook altijd voor ons geldde.... dat zou lekker zijn.
Maar helaas, dat is niet het geval.
Jossiek

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste moderator,

Valt er een antwoord op mijn vraag te geven? Zo niet zou je dit dan even kunnen aangeven dat weet ik dat tenminste.

Jos
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic