ResUn schreef:Wauw. Nou weet ik hoe ze zich bij Apple moeten voelen als er een nieuwe iPhone uitkomt. Best indrukwekkend, zoveel inzet 🙂
Daar sta ik dan. Om 02:00 voor de Vodafone winkel in de Fred in DEN Haag. Ik ben de eerste, haha er is niemand te bekennen. ....
ResUn schreef:Post die foto!!!
Daar sta ik dan. Om 02:00 voor de Vodafone winkel in de Fred in DEN Haag. Ik ben de eerste, haha er is niemand te bekennen. Ik maakte een snelle rekensom voor mezelf en ik bespaar zo een €600 met deze actie. Voor dat geld slaap ik desnoods een hele nacht op de stoep. Heb een Termoskan bij me met koffie en ik sta in de auto te wachten tot er iemand anders komt om zich ook te melden bij de ingang. Dat maakt het een stuk gezelliger dan in je eentje natuurlijk. Het is nu 02:46 en er is nog niemand. Ik heb een foto van mezelf gemaakt met de winkel op de achtergrond. Als aandenken.
ResUn schreef:Ik ga die optie even opengooien voor dit board! Geef me even 5 minuutjes en kijk of het dan lukt!
Ik kan niet zien hoe ik mijn foto kan toevoegen. Ik heb er wel een paar leuke. We hebben nog een potje gekaart (pesten) in de ochtend.
ResUn schreef:
Anders beam ik het wel over naar een toestel van één van de medewerkers
LuukNL schreef:Hi Luuk,
Fijn dat jullie er weer zijn.
Ik wil graag weten of bij de openingsacties ook zakelijke abonnementen kunnen worden verlengd?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.