Dabomb94

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Openbaar

Beste heer/mevrouw,

Ik wil een probleem met hybride bespreken wat met de klantenservice zal moeten. Echter, naast bellen, kan ik alleen op social media terecht als Facebook waarbij je alleen OPENBARE BERICHTEN kan plaatsen. Dat is toch verschrikkenlijk? Hoe kan ik mijn probleem behandeld krijgen zonder dat dit openbaar is (zonder te hoeven bellen). Het betreft de cashback actie van hybride. Na het lezen van een soortgelijke post begrijp ik dat dat op dit forum niet behandeld kan worden.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Dabomb94

Een forum is ook openbaar, dus als je het issue liever niet openbaar bespreekt is het forum misschien ook niet de juiste manier voor jou. Je kunt altijd een privébericht sturen via Twitter, of een chat starten. Als je via Facebook contact met ons opneemt dan vragen we inderdaad eerst om openbaar uit te leggen wat er aan de hand is. Mochten we gegevens nodig hebben om iets na te kijken, dan zullen we daar om vragen en dan handelen we het alsnog privé af.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Dabomb94

Het klopt inderdaad dat dit niet via het forum wordt behandeld ivm jou privacy gegevens.
Wat je kunt doen is evntueel via de website of de my vodafone app de optie chat aan te klikken.
Hierdoor worden jouw gegevens niet openbaar 🙂 Mocht dat niet werken dan dien je toch echter contact op te nemen met de klantenservice.

Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik het graag van je.

Groetjes stevied86

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Dabomb94

Een forum is ook openbaar, dus als je het issue liever niet openbaar bespreekt is het forum misschien ook niet de juiste manier voor jou. Je kunt altijd een privébericht sturen via Twitter, of een chat starten. Als je via Facebook contact met ons opneemt dan vragen we inderdaad eerst om openbaar uit te leggen wat er aan de hand is. Mochten we gegevens nodig hebben om iets na te kijken, dan zullen we daar om vragen en dan handelen we het alsnog privé af.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic