Hallo
Dit Forum is bedoeld om tips en tricks en adviezen uit te wisselen tussen enthousiaste telecom-fanaten en internet-freaks. En om te discussieren over de diensten, producten en service van Vodafone. Dit Forum is niet bedoeld om individuele klachten in te dienen. Niet over Vodafone en ook niet over DynaFix, of andere partners van Vodafone. Ook voor "open brieven" of ultimatums is dit Forum niet geschikt. En daar is dit Forum ook niet bedoeld. Dit staat duidelijk in de Regels van het Vodafone Forum vermeld. Lees deze Huisregels aandachtig door, voordat je een bericht post op dit Forum.
Ik begrijp heus wel dat je tegen muren aanloopt. En dat je behoorlijk gefrustreerd bent door de gehele gang van zaken. Maar DynaFix is niet aktief op dit Forum. En zal je bericht nooit en te nimmer lezen. Dus je hebt alle moeite van het schrijven van je klachtenbrief voor noppes gedaan.
Je zult je klacht vandaag nog aanhangig moeten maken bij de Geschillencommissie Elektro in Den Haag tegen Vodafone-Libertel b.v. Je dient je te wenden tot de Geschillencommissie Elektro, omdat het gaat om een reparatie-verzoek van een elektronisch apparaat. Zijnde een smartphone.
Vodafone is ervoor verantwoordelijk dat deze kwestie correct afgehandeld wordt. Doet Vodafone dit niet, dan zal die onderneming gedwongen moeten worden door middel van een uitspraak van de Geschillencommissie Elektro.
Lees de website en de klachtenprocedure van de Geschillencommissie Elektro aandachtig door. Het indienen van een klacht kan ook volledig digitaal (online) bij de Geschillencommissie Elektro. Er is klachtengeld verschuldigd. Maar het betaalde klachtengeld krijg je terug, zodra je in het gelijk bent gesteld. Vodafone is aangesloten bij de Geschillencommissie Elektro. En zal zich aan de uitspraak moeten conformeren. Ik verwacht dat jij in het gelijk gesteld zult worden. Maar daar kun je geen rechten aan ontlenen. Gebruik als extra argument dat DynaFix vrijwel altijd "waterschade" constateert. En verwijs daarbij naar de honderden klachten daarover op het Forum van AVROTROS RADAR. Dat Forum staat bol van de klachten over DynaFix en verzonnen waterschade aan ingeleverde smartphones.
Weblink naar de Geschillencommissie:
https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/elektro/ Alvast bedant voor de kudo's. Ik verwacht dat een moderator dit topic gaat afsluiten, omdat jouw bericht niet aan de Regels van het Forum voldoet. Dat is gebruikelijk op dit Forum.
Succes!
Netwerker