Afgelopen april/mei ben ik een weekje op vakantie geweest naar Duitsland
Dacht verstandig te zijn door het OpReis pakket te laten activeren bij een smartcrew medewerker per 27-04-13.
Normaliter kan dit pas vanaf het begin van de maand maar uit coulance deed men hier niet zo moeilijk over.
Zo gezegt, zo gedaan, heel mooi !
Nu een maand later krijg ik alsnog een schrik als ik mijn rekening ontvang !
Binnen mijn bundel wordt er alsnog E57 aan data en E7 aan belminuten extra aan kosten gebracht terwijl ik netjes binnen de limiet zit ....
Vervolgens gebeld met een medewerker (zeer vriendelijk maar niet heus) en deze verklaarde uiteindelijk dat dit lag aan de oorzaak dat dit niet binnen mijn bundel valt maar daarbuiten omdat de dagen van 27-04-13 tm 30-04-13 PER RATIO worden verdeeld over de maand April !
Dus i.p.v.200 MB tegoed heb ik opeens in April een tegoed van 200MB gedeeld door 30x3 dagen....
Dit had ik ook zelf wel kunnen weten volgens de medewerker alhoewel ik echt nergens kan lezen waar het staat dat het naar ratio verdeeld wordt.... heb er net nog wat voorwaarden op na gelezen maar ik kan het niet vinden.
Ook kon ik destijds mooi zien in mijn blox dat deze liep van 23-4 tm 23-5 (dus een maand)
Met andere woorden, ik kan maar mooi betalen doordat Vodafone een foutje gemaakt heeft.
Oplossing willen ze niet, ik had het maar moeten ruiken dat het zo zat.
Ben er al jaren klant en heb er nu 3 abonnementen lopen, maar dit was echt de druppel, deze jongen gaat weg bij Vodafone met zijn abonnementen.
Betaling van de extra kosten ga ik gewoon niet doen omdat het absoluut de fout van Vodafone is ook al geven ze dit niet toe.