bios

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

OpReis Pakket

Afgelopen april/mei ben ik een weekje op vakantie geweest naar Duitsland
Dacht verstandig te zijn door het OpReis pakket te laten activeren bij een smartcrew medewerker per 27-04-13.
Normaliter kan dit pas vanaf het begin van de maand maar uit coulance deed men hier niet zo moeilijk over.
Zo gezegt, zo gedaan, heel mooi !
 
Nu een maand later krijg ik alsnog een schrik als ik mijn rekening ontvang !
Binnen mijn bundel wordt er alsnog E57 aan data en E7 aan belminuten extra aan kosten gebracht terwijl ik netjes binnen de limiet zit ....
Vervolgens gebeld met een medewerker (zeer vriendelijk maar niet heus) en deze verklaarde uiteindelijk dat dit lag aan de oorzaak dat dit niet binnen mijn bundel valt maar daarbuiten omdat de dagen van 27-04-13 tm 30-04-13 PER RATIO worden verdeeld over de maand April !
Dus i.p.v.200 MB tegoed heb ik opeens in April een tegoed van 200MB gedeeld door 30x3 dagen....
Dit had ik ook zelf wel kunnen weten volgens de medewerker alhoewel ik echt nergens kan lezen waar het staat dat het naar ratio verdeeld wordt.... heb er net nog wat voorwaarden op na gelezen maar ik kan het niet vinden.
Ook kon ik destijds mooi zien in mijn blox dat deze liep van 23-4 tm 23-5 (dus een maand)
 
Met andere woorden, ik kan maar mooi betalen doordat Vodafone een foutje gemaakt heeft.
Oplossing willen ze niet, ik had het maar moeten ruiken dat het zo zat.
Ben er al jaren klant en heb er nu 3 abonnementen lopen, maar dit was echt de druppel, deze jongen gaat weg bij Vodafone met zijn abonnementen.
Betaling van de extra kosten ga ik gewoon niet doen omdat het absoluut de fout van Vodafone is ook al geven ze dit niet toe.
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
bios
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Arina heeft het probleem met mij zeer netjes opgelost, grote klasse !
 
Het blijft jammer dat je je als klant moet blijven verdedigen tegenover de service medewerkers van Vodafone en dat zij helemaal niet meewerken en de moeite nemen om je verhaal proberen te begrijpen ... bekijk het eens uit het oogpunt van de klant, hoe zou je zelf reageren ?
Terwijl het in dit geval ook nog eens duidelijk was waar het probleem lag.
 
Dus kritiek in het algemeen op de manier hoe de 2 medewerkers van Vodafone gisteren mijn probleem behandelden. Kernwoorden als : klantvriendelijk, probleemoplossend, verhaal aanhoren klant en proberen te begrijpen -----> op deze punten ging het mis.
Als ik hun chef was, was dit hun einde van hun loopbaan als service medewerker bij Vodafone.
 
Als Vodafone wat meer medewerkers in dienst had zoals Arina hier welke mij voorbeeldig en klantvriendelijk geholpen heeft houden ze in het eindeffect meer (tevreden) klanten over. 
 
Tip van mij aan Vodafone is om in de kwaliteit van het personeel te investeren !
Vooral vandaag de dag waar je te maken hebt met veel concurrentie kun je juist onderscheid maken door goede service te leveren.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey bios,

Welkom op het forum en bedankt voor je bericht.

Wat zonde dat je voor onverwachte kosten bent komen te staan en dat nergens duidelijk vermeld was dat het naar rato zou worden berekend.
Via het forum kan ik je hier helaas niet verder mee helpen, maar neem anders even contact op via Facebook of Twitter, dan lossen mijn collega's dit graag voor je op. Je mag ook de link naar dit bericht meesturen, dan hoef je het niet allemaal nog eens uit te leggen.
bios
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor de reactie.
De verdeelsleutel om het per ratio te verdelen over de maand april is volgens mij ook nooit de bedoeling geweest...
Er is mij immers toegezegt dat de blox inging vanaf 27-4 tot 27-5 bij wijze van uitzondering, dit was ook keurig te zien in mijn blox online bij Vodafone.
Het hele verhaal per ratio is naar mijn idee totaal uit de duim gezogen, ik kan er bij de toelichting en voorwaarden van de voordeelbundels ook niks over vinden.
De fout is denk ik dat je deze blox normaliter alleen per kalendermaand vanaf de 1e in kunt stellen en doordat het deze keer dus vanaf de 27e geactiveerd is door een collega van de smartcrew om mij te helpen.
 
Je kunt ook bij mijn afrekening gelijk wel zien dat ik er vanuit ging dat ik gelijk gebruik kon maken van de volledige blox bundel anders had ik hier uiteraard geen gebruik van gemaakt, daarom heb ik immers de opreis pakket voordeelbundel aangeschaft.
Ik baal er nog steeds van dat Vodafone het op deze manier afhandeld terwijl het probleem zo helder is, echt teleurstellend.
Heb trouwens gisteren al 2 maal contact opgenomen met je collega's , maar deze blijven elkaar steunen (kan ik ook begrijpen) en vervolgens al een klachtenbrief naar jullie gestuurd, deze wacht ik dan nog af.
Wordt het  hiermee niet correct afgehandeld ga ik het bedrag storneren en vervolgens het juiste bedrag weer overboeken naar Vodafone, dan maar op deze manier.
 
Ps Arina, ik heb geen facebook en twitter gebruik ik nooit
 
 
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey bios,

Ik heb je bij wijze van uitzondering een privéberichtje gestuurd. Hopelijk komen we er samen uit.

bios
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Arina heeft het probleem met mij zeer netjes opgelost, grote klasse !
 
Het blijft jammer dat je je als klant moet blijven verdedigen tegenover de service medewerkers van Vodafone en dat zij helemaal niet meewerken en de moeite nemen om je verhaal proberen te begrijpen ... bekijk het eens uit het oogpunt van de klant, hoe zou je zelf reageren ?
Terwijl het in dit geval ook nog eens duidelijk was waar het probleem lag.
 
Dus kritiek in het algemeen op de manier hoe de 2 medewerkers van Vodafone gisteren mijn probleem behandelden. Kernwoorden als : klantvriendelijk, probleemoplossend, verhaal aanhoren klant en proberen te begrijpen -----> op deze punten ging het mis.
Als ik hun chef was, was dit hun einde van hun loopbaan als service medewerker bij Vodafone.
 
Als Vodafone wat meer medewerkers in dienst had zoals Arina hier welke mij voorbeeldig en klantvriendelijk geholpen heeft houden ze in het eindeffect meer (tevreden) klanten over. 
 
Tip van mij aan Vodafone is om in de kwaliteit van het personeel te investeren !
Vooral vandaag de dag waar je te maken hebt met veel concurrentie kun je juist onderscheid maken door goede service te leveren.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Je maakt me aan het blozen :$

Bedankt voor je compliment!

Fijn weekend nog!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic